• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Kratos' Gallery

Zaczęty przez KraTos, Lipiec 22, 2009, 21:32:20

Poprzedni wątek - Następny wątek
Noo ;dd Zrobilem w koncu cos innego niz sygnaturki..
od czasu do czasu bede cos tu dodawal ( mam nadzieje ) xdd
http://img524.imageshack.us/img524/7239/shanatapetakopia.png

#down
no nie, taki pro to nie jestem ^^

jeśli sam robiłeś to pomieszczenie w programie do grafiki 3d i do tego sam narysowałeś tą postać w photoshopie to genialnie...
ale jeśli skleiłeś tylko tą postać z tłem to lipa straszna ; p

Sama postać i tło? ;q E... w takim razie nie ma co oceniać : P
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

ah, zapomniałem dodać, że coby nie było, bardzo się chwali, że zrobiłeś coś co nie jest sygną ;)
powodzenia w kolejnych większych pracach ;)

Hmm ja nie przepadam zbytnio za takim strasznie sztucznym łączeniem elementów :P
Za dużo to się tutaj nie narobiłeś i typo też nie za dobre.
Fajnie, że za coś większego się bierzesz, ale proponuję prawdziwe PMki robić, a anime odstawić :P


^ by Zins :D

Ten tego , postanowilem sobie poudzielac sie troszku na forum no wiec popisze troche w wiekszych pracach. No to po pierwsze , takie pytanie do autora postu wyzej, a kogo obchodzi typo w PM'kach  ? :P przeciez ten napis mozna zawsze wypierdzielic bo i tak jest brzydki . No i ten , wracajac juz do samej oceny pracy no to fajnie ze sygnaturki odstawiles bo to nic dobrego nie jest :P A praca jak przystalo na poczatki no niestety nie powala. Render strasznie odstaje kolorystycznie od tla , napis tez bebe jak juz wspomnialem , cein rzucany przez postac jest nieco sztuczny. Raczej radzilbym poczytac jeszcze troszke tutoriali na ten temat , np tutaj : http://psd.tutsplus.com/   :)


Cytat: closetmonkeyNo to po pierwsze , takie pytanie do autora postu wyzej, a kogo obchodzi typo w PM'kach  ?

No jak już ktoś daję to typo to mnie odchodzi ;P
Ja wiem, że można je wywalić.
Poza tym to jest w sumie bardziej tapeta niż pmka


^ by Zins :D


hmmm , na spejs artach to ja sie nie bardzo znam , w sumie poza wektorami to nie wiem co dobre a co nie . No ale jak na moje oko to za pusto jest , przedewszystkim wieeecej gwiazd wieeeecej , bo tu tak taka czarna du** wyszla :P Planety sa chyba wporzo wykonane , bynajmniej jak na moje oko, a no i kolory by lepsze mogly byc. Dawaj wiecej gwiazd jakies asteroidy i tego typu duperele  napewno praca na tym zyska

w SA zdałoby się więcej gwiazdek :) poza tym przeszkadza mi glow na dużej planecie jest zbyt wyraźny

fajna teksturka tej dużej planety, no i ujdzie ta gwiazda duża... ogólnie bardzo pusto, ale dzięki temu przynajmniej nie jest brzydko - nie ma żadnych obleśnych nebul itp xd
ja bym tam gwiazd nie dawał ;p bo i po co komu jakieś kilka białych kropeczek, jak już jest pusto, to niech pusto będzie, gwiazdy tego nie zmienią.... ale nebule porządne mogłyby być :s ... no i Kwiatek ma racje, z tym blaskiem dużej planety.... zbyt duży i mocny, nie "zlewa się z planetą "...
ogólnie nie jest nawet źle ; >

Mi tam się średnio widzi ta tekstura na największej planecie, może jakby była trochę pomniejszona.
No i ogólnie za bardzo wieje pustką, chociaż to ma jakiś urok.


^ by Zins :D

kumasz o co chodzi. daj Bog, by kazdy space art poczatkujacego tak wygladal. jest pusty - ok, why not? w koncu kosmos moze byc pusty. gorzej jest jak widze balagan i 100 elementow chaotycznie rozmieszczonych. tu sa raptem 3, a i tak kompozycja nie jest dobra. w tym wypadku lewa planete przesuwasz do bardziej do srodka i oswietlasz ja mocniej, po czym calosc kadrujesz, by tak duzo czarnego po bokach nie bylo. ha, i juz zaczynasz rozkminiac o co w rozmieszczeniu chodzi. gorzej jak ktos nawali wszystkiego i potem probuje to po raz n-ty uporzadkowac. jakosc planet i ich textur to raczej kwestia techniki. atmosfera na duzej planecia jest zbyt gesta, pewnie za mocne outer glow dales. poprawisz to i bedzie git. i serio, jesli to twoj pierwszy, to jest ok.

edit:
a, no hayumi tez cos o texturze wspomina. jesli tego nie zrobiles - dawaj filtr spherize dwa razy, powinno byc lepiej, tylko wtedy textura musi byc wieksza, zeby nie stracila na jakosci ;)

www.cchomikk.deviantart.com
www.cchomikk.digart.pl
www.behance.net/Chomik