• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Hoom --- Large gallery

Zaczęty przez Hoom, Sierpień 01, 2009, 18:16:31

Poprzedni wątek - Następny wątek
 :cool: Nie sa to pracki które poprawiłem, bo błedy znane mi sa bo dawałem je gdzie indziej kiedyś, dawno temu robione, no i pierwse tego typu ;)


BAZA:

http://i44.tinypic.com/352f75t.jpg

OUTCOM:
http://i40.tinypic.com/2eebtr5.png

next...

STOCKI
(nie wszystkie):
http://i44.tinypic.com/2wokum8.png
http://i41.tinypic.com/15y7ls.png
http://i41.tinypic.com/ka42ko.jpg

OUTCOM:
http://i43.tinypic.com/2lu7wao.jpg

Jeszcze raz zaznaczam że pracki dawno temu robione, więc nie bijcie mocno ;P



no niezbyt :p
Na pierwszym ten murzyn co wciąga węża ma dziwna twarz - taką zombie (no chyba ze tak miało być, tylko że wtedy ten drugi czarny tez powinien byc zombie) ;)

Drugie jest juz lepsze, a już na pewno góra (ściana i drzewko) bo jest dobrze wtopiona :D
Niestety ta baba co tam leży wszystko zepsuła (wiem ze gdyby jej nie było to padła by twoja koncepcja :p )

No i tyle tego mojego skromnego komentarza.

PS. nie znam się na tego typu pracach.

na drugiej temat nawołuje do bibli, tylko ze ja troche inaczej to pokazałem, bo w bibli to Ewa podsuwa Adamowi jablko, a tu jest że to ona pierwsza wpieprzyla te jablko xD

zorientowałem się :p
ogólnie to gdybyś lepiej wtopił to jabłko i dziewczynę to by było całkiem ok ;)

Okay, jedziemy po kolei.

Zacznę od pomysłu, który użyłeś w pierwszej pracy. Krótko mówiąc - przekombinowane. Duchy - okay, półzombie grające a instrumentach - okay, pomysł z pociągami w niebie - okay. Ale co tam robi kropla wody w śmietniku, fruwające płytki chodnikowe oraz węże? Sam pomysł z wężem z trąbki, fajny, ale nie integruje się w całość. Zwyczajnie jest to zbyt losowe. Skoro założenia mamy za sobą, możemy przejść do wykonania.
Podoba mi się sposób w jaki zrobiłeś te duchy, ale już np. latające płytki są brzydkie. Niepotrzebnie nadałeś im sztuczny efekt trójwymiarowości, a konkretnie wypukłość (najprawdopodobniej bevel & emboss). Wygląda to wyjątkowo nienaturalnie. Tak jak już wspomniałem wcześniej, zupełnie nie mam pojęcia co tutaj robi ta kropla w śmietniku, jest to bardzo random i w ogóle nie powinno tutaj być, ale skoro już jest to dodam jeszcze, że jest źle wtopione w otoczenie, a konkretyzując, chodzi mi o kolor tego. Może gdybyś, to jakoś przemalował ładnie, to by wyglądało lepiej, ale wg mnie robiąc prace tego typu trzeba się zastanawiać "dlaczego ten element się tutaj znajduje?". Oba węże, mimo, że do całości nie pasują, wtopione są dobrze. Ten czarnoskóry na prawo ma dziwny kształt głowy, troszkę źle go wyciąłeś, za to u obu te bez wyrazu oczy wyszły całkiem nieźle, ale znów jest to pomysł dość dziwny, niewyjaśniony. Z przodu duchy w centrum półzombie, a w tle zwykli ludzie? Hmm... Nijak ma się to do całości. Mgłę się trudno robi, ale powiem Ci szczerze, że nie wyszła :S. O ile przy podłodze wygląda całkiem okay, o tyle w narożnikach jest bardzo słabo, wygląda jak rozmyty filter -> render -> clouds. Te chmury zamiast sufitu to niezły pomysł oraz wyglądają nieźle, ale nie wtopiłeś ich za dobrze. Powinieneś wg mnie dodać ładny kolor, aby wszystko do siebie pasowało. Wtedy też czarnoskóry muzyk by lepiej się komponował. Zauważ, że na niego pada bladożółte światło.

No i to by było na tyle. Z pierwszej pracy oczywiście.

Druga wyszła Ci lepiej, chociaż miałeś przy niej mniej roboty.
Sam zamysł był dobry, a wykonanie jest dobre, tak do połowy, potem trochę się zaczynają schody.

Drzewo wyszło bardzo ładnie w tej ścianie, lecz generalnie rzecz ujmując, wszystkie liście tego drzewa odstają od reszty. Trzeba byłoby włożyć trochę więcej pracy w przemalowanie ich i dopasowanie. Bardzo ładnie wyszedł pień i światło (podejrzewam, że to stock z jakimś space artem), natomiast wąż już nie. Złe jest światło i postaraj się wszystkie elementy lepiej wtapiać, używaj gradient map, aby narzucić kolorystykę (oczywiście z jakimś ładnym blendingiem i przezroczystością), ponieważ ten snake strasznie odstaje, jakby tam nie pasował. Ładnie przemalowałeś kobietę, podoba mi się, ale ta podłoga... warto byłoby ją zamienić z jakąś inną. Przekolorowałeś ją ładnie, lecz krótko mówiąc nie za bardzo ona tutaj pasuje. Cień kobiety i wycięcie (szczególnie przy stopach i na udach + okolice miednicy) są troszkę źle wykonane. Wycięcie jest za miękkie, ale to zawsze była trudna sztuka. Jabłko jest w miarę dobre, lecz nie pasuje oświetleniem (zmieniłoby lekko kolor), za to cień jest dobry.

Ale generalnie nieźle, pracuj więcej :).
[Mess with the best, die like the rest.]

Moje portfolio

w pierwszej nawet fajny pomysł, tylko trochę technicznie nie wyszło... te chmury u góry nie za ładne :s ogólnie trochę nie wiem z czym to zjeść, dużo różnych elementów, tu chmury, tam pociągi, tu jacyś kolesie, jakiś wąż, coś tam jeszcze, nie wiem na co w ogóle mam patrzeć, co za dużo to nie zdrowo - trochę źle skomponowane :s

druga mi się mniej podoba, bo mniej mi się podoba pomysł, wykonanie trochę lepsze, ale dziewczyna i jabłko odstają, no i te wybuchy (czy ta poświata czy co to jest) na drzewie nieładne : s i jak dla mnie niepotrzebnie drzewo przyciemnione ; p 

No heh, wiedziałem ze ocenki beda takie, bo dawno temu wielu ocenilo podobnie te pracki, z biegem czasu jak na nie patrze to tez widze te bledy i pare innych jeszcze xD

Pracuj, na razie słabo, ta szachownica lepsza zdecydowanie, ale nie powala.

CytatNo heh, wiedziałem ze ocenki beda takie
Po ekipie burning brushes możesz spodziewać się wszystkiego :)