• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Large Art Raja

Zaczęty przez Raju, Październik 22, 2008, 15:51:33

Poprzedni wątek - Następny wątek
Wiem, ze potwornie slaba, ale chcialem wrzucic, bo to moja pierwsza, w ktorej nie ma nawet najdrobniejszego udzialu tutoriala, tudziez wzorowania sie na innej pracy  =D

Tytul: Hellgate
http://www.iv.pl/images/dep7cnf7kf8v7baarj1.png

eno kijowo wyszło, mnie się nie podoba, dziwnie wygumkowane, w ogóle pomysł mi sie nie podoba ;(
sry

e no mi też się nie podoba, to rozmycie po prawej kiepsko wygląda, bo w lewym dolnym rogu nawet ok jest... a do tego tak natopazowałeś, że łooo... ; p
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Hellgate Ten ssie na całej linii.. ;)

btw. elo ziomek ;d  te drzwiczki slabe , ogolnie same ognie.. nudne :(

no hellgate słabe niestety : S

ble, fuj, ble ; p
ten napis i ramka... porażka ; p
ale pomysł fajny ; )
Nic Mi Nie Wychodzi ;<

Pomysł fajny, wykonanie słabe... Æwicz, ćwicz, a za którymś razem coś dobrego wyjdzie ;)
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

http://raju7.deviantart.com/art/Prepare-For-Battle-112007577
Pierwsza praca w 3D Studio Max. Nie powala, ale jestem z niej zadowolony :)
P.S. Nienawidze koni  :lol-sweat:

Jak już na dA napisałem, jako pierwsza praca to naprawdę bardzo ładna. Konie mogły by być chudsze u podstawki i było by cacy. Pogratulować wykonania.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



nie wiem ile nad tym siedziałeś, ale wyszło fajnie ;d
choć szachownicy mogłeś nie zostawiać płaskiej ;q
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Napisałem już komenta na dA :) Co do konika, to jego nie da się zrobić tak jak reszty figur (ale to już zauważyłeś :P). Trzeba go normalnie modelować na polygonach :)
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

no oprócz tego konia to reszta git :P
ogólnie całkiem wygodnie by się tymi pionkami grało xD


Ciekawa praca, podoba mi się tylko jakbys jeszcze plansze nie zostawił płaskiej :) szczerze to też miałem ostatnio sprawdzic się w 3D :)

Cytat: "!Veago"nie wiem ile nad tym siedziałeś, ale wyszło fajnie ;d
Pionek, wieża, laufer, hetman, król=~1 godzina
Koń=~3 godziny z przerwami (-_-)
Wykonczenie=~1 godzina
Cytat: "!Veago"choć szachownicy mogłeś nie zostawiać płaskiej ;q
Na poczatku myslalem, ze zrobie to inaczej, ale nie wiem jak ustawic obraz z kamery, niestety ;s

Cytat: "Araiel"Co do konika, to jego nie da się zrobić tak jak reszty figur (ale to już zauważyłeś :P ). Trzeba go normalnie modelować na polygonach :)
Ja zrobilem plane, wymodelowalem konia, dalem extrude i TurboSmooth :) Ale dopiero za 4. razem, bo wczesniej probowalem inaczej, z miernym skutkiem ;)