• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Large Art Raja

Zaczęty przez Raju, Październik 22, 2008, 15:51:33

Poprzedni wątek - Następny wątek
To jak już zacząłeś z plane'a to trzeba było do końca robić na editable poly. Wtedy mógłbyś zrobić ładne przejście na podstawkę :)

Aha i taka rada na przyszłość - choć może tak już robisz. Jak masz dużo obiektów w scenie, a co za tym idzie dużą liczbę polygonów, to zamieniaj wszystkie obiekty na editable poly. Max jakoś nie radzi sobie z wyświetlaniem normalnych geometrycznych obiektów i jak jest ich dużo to strasznie spada liczba fps'ów na viewportach.
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com


to już pisałem, całkiem przyjemne ; p


coś przezroczyste ostrze ma ta twoja katana... rękojeść fajna ale ostrze kicha :)

Ja już na dA pisałem co myślałem :D

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



no ładne tylko to ostrze na prawde wygląda jakby przezroczyste było.

Ostrze jest z metalu i odbija tsubę ^^" Jest tak ustawione, ze wyglada, jakby bylo przezroczyste, ale nie jest :P

No, ok ładne i może nie jest przezroczyste, ale naprawdę tak wygląda :)


O to już spoko ;p
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"


no niezłe, mnie się widzi jak najbardziej : p

Pierwsza fotomanipulacja bez tuta, druga w zyciu ^^" Nie bijcie za bardzo, ucze sie ;[
http://raju7.deviantart.com/art/Fallen-Angel-114316246

chyba największym błędem jaki zrobiłeś w tej pracy, jest ten czarny obszar na brzegach, okropnie wygląda

a jak na 2 manipke nie jest zle (chyba)