• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Moje małe animacje;)

Zaczęty przez East Side, Sierpień 06, 2009, 16:56:55

Poprzedni wątek - Następny wątek
Witam;) Ostatnio bardzo zainteresowała mnie sztuka tworzenia animacji. Oto efekty mojego pierwszego spotkania z tym typem grafiki:

http://caravandel.wrzuta.pl/film/497tXH16GeS/latajacy_ilidan

Blue screen spowodowany jest tym że właśnie ściąga mi się Sony Vegas;D

Jakieś sugestie?;)

Wg mnie, świetnie, model też jest Twój? Bardzo mi się podoba lądowanie. Jedyne co widziałbym do poprawienia to animacje, gdy on się unosi w powietrzu. Wg mnie jest zbyt stabilnie.
Mógłby się np zachwiać na bok, czy coś w ten deseń.

Ale generalnie niezłe.
[Mess with the best, die like the rest.]

Moje portfolio

Model nie jest mój;) Spróbuje coś pokombinować z tym zachwianiem... może się uda;)

A przejścia pomiędzy poszczególnymi fazami lotu nie są zbyt wyraźne? Mi się wydaje że te milisekundy psują cały ład:D

A w czym poczyniasz te animacje, bo wyszło fajno bardzo.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Cytat: Vell w Sierpień 06, 2009, 17:07:14
A w czym poczyniasz te animacje, bo wyszło fajno bardzo.

WoW model viewer + fraps + Sony Vegas ;)

no bardzo fajnie wyszło :D
mnie się podoba, ja nie mam zastrzeżeń, Ilidan jak żywy xD

Hmm... Może jeszcze za wolno macha tymi skrzydłami (ale tylko w momencie gdy opuszcza je na dół), ale generalnie jest nieźle, tak jak mówiłem.
[Mess with the best, die like the rest.]

Moje portfolio

no ale to jest chyba standardowa animacja Illidana?

można ją choćby tutaj zobaczyć: http://www.youtube.com/watch?v=oO7ynPcFGI8

a wyciągnięcie z gry już gotowej animacji to żaden wyczyn
Give sanity a longer leash  |  H+ 

W sumie od kiedy Model Viewer ma możliwość edycji animacji?
[Mess with the best, die like the rest.]

Moje portfolio

Jest to standardowa animacja ale nie do końca. W grze Ilidan tylko podskakuje i uderza w ziemię/używa skilla. Jak widać w mojej animacji rozpoczyna animacją którą pokazałeś, przelatuje kawałek i spokojnie ląduje;) Są to sekwencję które połączyłem tworząc jeden płynny ruch bez żadnych przejść jak ma to miejsce w grze (np. atak między startem a lądowaniem).

Cytat: (voythas) w Sierpień 06, 2009, 17:17:51
W sumie od kiedy Model Viewer ma możliwość edycji animacji?

Niestety Model Viewer takiej opcji nie posiada;(

A w czym edytujesz animację?
[Mess with the best, die like the rest.]

Moje portfolio

Jeśli można to nazwać edycją to robie to w Jasc Animation Shop ale ogranicza się na razie do przycinania i nakładania na siebie poszczególnych klatek tak aby postał jak najbardziej płynny filmik.

Ach, ja myślałem, że Ty zmieniasz animację modelu, a Ty tylko łączysz poszczególne klatki ze sobą?

Mhm, no to w sumie szkoda, myślałem, że robisz coś ambitniejszego.
[Mess with the best, die like the rest.]

Moje portfolio

Bawię się w tym dopiero 2 dni i niestety to wszystko na co na razie mnie stać;) Między innymi to jest również powodem założenia tego tematu.... chce poznać coś nowego i uczyć się od profesjonalistów;D

No jak chcesz robić profesjonale animacje, to przede wszystkim flash i photoshop, a nie jakis model viewer, ew. jak wolisz animacje 3d to wtedy jakiś program 3d, tam wybór jest większy bo możesz robić w blenderze, 3ds max, maya, lightwave, nawet terragen2 no i kupa innych ;p
ew. jak nie chcesz nic płacić za oprogramowanie to wtedy polecam gimpa z rozszerzeniem gap, ma bardzo duże możliwość ; d (a no i blender do 3d też jest darmowy : d )

Dzisiaj w nocy ściągnę Gimpa i coś popróbuje;) Dzięki.

jakby co to u nas ostatnio Annoyer wrzucił sporo tutoriali właśnie o tworzeniu animacji w gimpie, z pomocą wtyczki gap
a tu: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=22&id=727&GIMP+Animation+Package+GAP+2.2.0 jakby co jest link do tej wtyczki
powodzenia :D

No w sumie fajnie to wygląda, mi się podoba, pracuj dalej. Tylko tak trochę dziwnie to wygląda, że tak prosto leci. :P Mógłby się jakoś chwiać, czy coś.