Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: My other work  (Przeczytany 5860 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

DanielKosak

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2009, 22:44:25 wysłana przez DanielKosak »

Max

Odp: My photomanipulation
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 21, 2009, 22:16:44 »
0
łał, manipulacje na wysokim poziomie :D
mi szczena opada :P choć jest kilka słabszych i w kilku można znaleźć jakieś mankamenty. Ale ogólnie to....nieźle :P
jeszcze mam pytanie :D pomysły Twoje ? mam nadzieje, ze to nie jest z jakiś tutków robione xD


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: My photomanipulation
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 21, 2009, 22:22:48 »
0
masz konto na digarcie? : p
bo chyba kojarze Cię z tamtąd... niektóre fotomanipulacje calkiem ok, ale sporo jeszcze błędów technicznych i dość mocno jeszcze widać co było wklejone, a co nie, nad tym musisz poprawcować trochę... ^^

DanielKosak

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My photomanipulation
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 22, 2009, 19:06:08 »
0
jeszcze mam pytanie :D pomysły Twoje ? mam nadzieje, ze to nie jest z jakiś tutków robione xD

Pomysły w 100% moje. Jakby były z tutków podałbym linki

masz konto na digarcie? : p
bo chyba kojarze Cię z tamtąd

http://kosak.digart.pl/

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: My photomanipulation
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 22, 2009, 20:31:16 »
0
Cytuj
http://kosak.digart.pl/
a to czyli dobrze kojarze Twoje prace :D
w takim razie miło widzieć Cię na BB :)

DanielKosak

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My other work
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 23, 2009, 22:45:57 »
0
Przedstawiam mój już nie pierwszy ale chyba najbardziej udany space arcik

http://img695.imageshack.us/img695/7494/spacee.jpg

Chomik.

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • I'm a daltonist
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My other work
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 23, 2009, 23:08:14 »
0
tak, najbardziej udany. w koncu mozna sobie spokojnie popatrzec. ladne planetki. niestety gwiazdy juz nie sa tak dobre, jakby gotowe brushe. takie mdłe są i niewyrazne. pierscien tez nie powinien byc oswietlony z tylu planety.
ogolnie to duzo bardziej podobaja mi sie twoje fotosklejki. zastanawiam sie, dlaczego jest tak duza roznica w poziomie prac, miedzy space artami a fotomanipulacjami :S. bo te drugie sa calkiem ciekawe. ta roznice widac najbardziej, gdy probujesz polaczyc space art z fotomanipulacja, np. w Sunny Day. z kolei dodanie samej planet w Oh! juz wyszlo okej.

DanielKosak

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My other work
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 23, 2009, 23:18:53 »
0
ta roznice widac najbardziej, gdy probujesz polaczyc space art z fotomanipulacja, np. w Sunny Day.

W sunny day?  Przecież w tej pracy nie ma żadnego elementu space art.

Dzięki ci, że wymieniłeś moje błędy dzięki czemu poprawiłem co nieco

http://img163.imageshack.us/img163/8799/jpgnc.jpg
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2009, 23:22:47 wysłana przez DanielKosak »

Chomik.

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • I'm a daltonist
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My other work
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 23, 2009, 23:23:10 »
0
sorry mate, pomylilo mi sie. chodzilo mi o Daleko od ziemi. tam najgorzej jest z gwiazdami, bo sa przed chmurami xD XD.

cos tam poprawiles, luzik ;)

edit:
planety mozesz zostawic, bo sa okej. atmosfera fajnie odbija swiatlo, no jest ok. teraz nadgoń z drugim planem ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2009, 23:26:04 wysłana przez Chomik. »

DanielKosak

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My other work
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 24, 2009, 00:11:07 »
0
tam najgorzej jest z gwiazdami, bo sa przed chmurami xD XD.

Jesteś trzecią osobą która mi o tym pisze ale nie zmieniłem tego bo mi się tak podoba :)

Chomik.

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • I'm a daltonist
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My other work
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 24, 2009, 11:44:44 »
0
hehe, spoko

DanielKosak

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My other work
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 24, 2009, 22:53:59 »
0

Chomik.

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • I'm a daltonist
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My other work
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 25, 2009, 12:50:04 »
0
gwiazdy juz duzo lepsze, wyrazniejsze i zroznicowane, choc w prawym dolnym rogu sa dosc jednakowe (ale ujdzie, jest lepiej). planeta bylaby okej, gdyby nie jednolitosc kolorow, bo te czerwonosci po prostu odstaja. ogolnie urzekl mnie ten basen na jej polnocnej czesci, bardzo fajnie wyglada, no ale jak juz mowilem mocno odstaje kolorystycznie. wlasnie, powinienes wiecej z kolorami sie bawic, zeby bylo i ciemno i jasno. !swiatlo jest najwazniejsze! i chyba najtrudniejsze do rozkminienia.

a teraz eine kleine Überraschung :> :D    >>>   http://img10.imageshack.us/img10/8719/justforanexample.jpg
nie bedziesz mial mi za zle, ze zedytowalem, prawda? ^^ chce ci pokazac, jak latwo to ozywic. że tak epicko sie wyraze - tchnac dusze w cala scene xD w sumie wystarczy swiatelko. calosc nie byla trudna, aczkolwiek pracowanie z jedna warstwa moglo byc trudniejsze (10min? dluzej tego posta pisze ;D):

- jakos z gory przewidzialem, ze calosc bylaby za jasna. brightness -100, contrast +80. potem duplikat warstwy, desaturate.. i zapomnialem, co zrobilem :s, chyba opacity zmniejszylem. wtedy juz lawa nie byla taka czerwona i lepiej pasowala do calosci.
- swiatlo, bo skads to wszystko sie wzielo: odbicie na atmosferze planet, ich zaciemnienie i pierscienia tez. ogolnie ozywia tez scene. raptem 2 klikniecia na nowej warstwie. brush byl chyba ustawiony na linear dodge.
- na swiatlo dalem mglawiczke, azeby tak fajniej bylo xD
- wyprane kolory... no przeciez, mglawicą to mozna zmienic! u gory zrobilem niebieska - swiatlo ja podkolorowalo, bo swiatlo zrobilem wlasnie niebieskie. mglawica byla szara, wiec sie ladnie sama zabarwila. na dol damy taki lylaróż :D wystarczylo stock podbarwic na pomaranczowo i dac na colordodge, i wytrzec co niepotrzebne.
- fakt, ze pracuje na jednej warstwie sprawil, ze pokolorowalo mi fajnie pierscien na gorze i go rozjasnilo, ale na dole stal sie koloru lylaróżowej mgławicy :| w sumie fajnie, tylko od samej mglawicy nie powinien zmienic koloru. he, no to robimy gwiazdke i jest ok. skoro mamy rozjasniony pierscien teraz bys musial jeszcze rozjasnic lekko druga strone planet. wtedy nie byloby bledu w oswietleniu, a pracujac na jednej warstwie jest z tym za duzo roboty.
- swiatlo w rogu, moglo byc umieszczone lekko nizej, bo atmosfery troche inaczej iluminują. juz nie chcialo mi sie poprawiac :P.
- nie poprawilem tez gwiazd. z reguly robi sie je intensywniej w obrebie zrodla swiatla, u nas jest inaczej, bo duzo wieksze mamy teraz w prawym gornym rogu. z drugiej strony moga tez tam zostac, płyną na luzie razem z lylaróżową mgławicą xD
- na koniec obrocilem calosc, tak mi sie bardziej widzialo :) dodalem napis, ale raczej byl zbędny xD i pogrubilem boczne paski dla złudzenia panoramy.

to chyba wszystko. mam nadzieje, ze ci pomoze. a jesli ludzie tu zagladaja, to moze nie tylko tobie ;)

DanielKosak

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My other work
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 25, 2009, 17:36:34 »
0
Wielkie dzięki, ze się namęczyłeś i to wszystko wyłożyłeś czarne na białym ale w sumie chyba nie będę już się bawił z tą pracą ale twoje rady na pewno przydadzą mi się do następnej jeszcze raz dzięki :)

a co do twojej przeróbki to zupełnie nie w moim stylu. Kolory zbyt bardzo się mieszają

Chomik.

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • I'm a daltonist
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: My other work
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 25, 2009, 17:38:54 »
0
ja mam nadzieje, ze sie nie bedziesz nad tą męczył, tylko nad nowa ;) w sumie to pisanie posta bylo trudne, zabawa z twoja praca to czysta przyjemnosc. wszak szkoda, ze tylko kilkanascie minut. heh, mozna powiedziec, ze mamy juz pierwszy collab za soba :D :D pzdr&powo