Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: mysle ze jestem fajny xD  (Przeczytany 2281 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KcJ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
mysle ze jestem fajny xD
« dnia: Listopad 02, 2008, 01:20:22 »
0
kazdy ma w sobie down'a... trzeba go kontrolowac.

made in poland vel Jedynak.^ aka .KcJ

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 02, 2008, 01:22:05 »
0
planety zbyt płaskie i gwiazdki zbyt jednorodne ;q kolor nebuli w prawym górnym wygląda ekstra! ale i tak trochę slabe ;q

KcJ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 02, 2008, 01:53:11 »
0
pierwsze koty za ploty ;p ogolem 3 praca w ps'ie ;p polowy opcji jesze nie kumam ;p a co do planetek to potrzebuje korepetycji
kazdy ma w sobie down'a... trzeba go kontrolowac.

made in poland vel Jedynak.^ aka .KcJ

!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 02, 2008, 10:29:32 »
0
No planety strasznie płaskie, gdzie jest to uwypuklenie? :P a co do kosmosu to za kolorowo i zbyt dużo gwiazd, a napis mi się nie podoba :P
Wiele osób zaczyna tak samo :P
No i jesteś kolejną osobą, która przechodzi z GIMP'a na psa :P
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 02, 2008, 11:00:24 »
0
no póki co to jeszcze sporo pracy przed Tobą :P więc nie ma co pisać bo po tu wszystko trzeba poprawić, ale tak jak pisałeś, pierwsze koty za płoty i teraz będziesz mistrzem Space Artów :P

KcJ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 03, 2008, 19:17:06 »
0
kazdy ma w sobie down'a... trzeba go kontrolowac.

made in poland vel Jedynak.^ aka .KcJ

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 03, 2008, 19:35:05 »
0
Wszystko to samo co wcześniej. Zbyt płaskie. Tym razem nebule brzydkie ;q

KcJ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 03, 2008, 20:01:24 »
0
Cytat: "Kenty^"
Wszystko to samo co wcześniej. Zbyt płaskie. Tym razem nebule brzydkie ;q

wtf ;p to jak to wypuklic ;p
kazdy ma w sobie down'a... trzeba go kontrolowac.

made in poland vel Jedynak.^ aka .KcJ

yumi

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 60
  • Let's face it, I'm hotter than you!
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Zupa!
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #7
  • Layout of the Fortnight #19
  • Userbar of the Week #10
  • (zobacz wszystkie)
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 03, 2008, 20:06:43 »
0
czytałeś jakieś tuty na to?
ogólnie to jest fuj

^ by Zins :D

KcJ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 03, 2008, 20:29:03 »
0
Cytat: "Hayumi"
czytałeś jakieś tuty na to?
ogólnie to jest fuj

raczej ta ;p a jak masz watpliwosci to zarzuca linkami... zobaczymy czy bedzie poprawa ;]
kazdy ma w sobie down'a... trzeba go kontrolowac.

made in poland vel Jedynak.^ aka .KcJ

yumi

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 60
  • Let's face it, I'm hotter than you!
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Zupa!
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #7
  • Layout of the Fortnight #19
  • Userbar of the Week #10
  • (zobacz wszystkie)
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 03, 2008, 20:32:12 »
0
Cytat: "KcJ"
raczej ta ;p a jak masz watpliwosci to zarzuca linkami... zobaczymy czy bedzie poprawa ;]


Raczej? Hmm w sumie to ja raczej wątpię żebyś się w jakieś porządne tutoriale zagłębiał :P
Ja nie mam linków to tutoriali na SA jeśli o to Ci chodziło, a Ty jeśli z jakiś korzystasz to chyba są dość kiepskie :P

^ by Zins :D

KcJ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 03, 2008, 20:41:07 »
0
no a wlasnie lepszych nie znalazlem niz ten utaj abika ;p
kazdy ma w sobie down'a... trzeba go kontrolowac.

made in poland vel Jedynak.^ aka .KcJ

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 03, 2008, 21:23:28 »
0
ale to niestety kiepski tut jest xd
a ten space art jak poprzedni ... to co pisałem do tamtego tyczy się też tego :P
pozdro ;)

KcJ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 04, 2008, 13:35:32 »
0
Cytat: "Abik"
ale to niestety kiepski tut jest xd
a ten space art jak poprzedni ... to co pisałem do tamtego tyczy się też tego :P
pozdro ;)

abik ;p ale cie wykorzytsam seksualne xD hah az mi carki wlazly pod skore ;p nauczysz mnie? ;p
kazdy ma w sobie down'a... trzeba go kontrolowac.

made in poland vel Jedynak.^ aka .KcJ

!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
mysle ze jestem fajny xD
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 04, 2008, 17:09:44 »
0
jeszcze gorsze od poprzedniego... Czy w kosmosie jest naprawdę tak jasno? :P a do tego ta taka otoczka wokół planetki... i planeta taka płaska :P nie podoba mi się... :P
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"