Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Parodik - galeria  (Przeczytany 3656 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

parodik

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Zamiast umiera?, po?wi?? si? dla innych.
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • WOTM#18
Parodik - galeria
« dnia: Maj 31, 2010, 14:59:31 »
0
Kilka moich prac:
Na razie same space-arty :)
1.

2.

3.

4.


Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 31, 2010, 16:29:40 »
0
oprócz tego pierwszego sa to wszędzie masz całkiem fajne planety ^^
ładne kolory też, chociaż trochę nudno w tej kwestii bo wszędzie praktycznie niebieski, mimo to, całkiem fajnie ten niebieski tam pasuje
no i spoko też gwiazdki
trochę brakuje mi jakichś ładnych, rozbudowanych mgławic bo to z reguły one są najładniejszą częścią sa :P no i średnio mi pasują tam te abstrakcje, nie są złe, ale uroku na pewno nie dodają
tak czy siak, ogólnie całkiem nieźle ;)

Marta

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 15
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
    • folio
  • Ostatnie nagrody:
  • Userbar of the Week #12
Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 31, 2010, 16:59:32 »
0
Prace fajnie, nie mama zastrzeżeń. Oby tak dalej.

V3L

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 71
  • I'm sexy and i know it
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #6
  • Work of the Month #4
  • Userbar of the Week #15
  • (zobacz wszystkie)
Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 31, 2010, 17:01:25 »
0
Powiem tobie że na bardzo wysokim poziomie prace się przedstawiają.
Ten podpis w dwóch pierwszych tez nadaje jakiegoś uroku pracy :)
No bardzo mi się podobają te spejsy.
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Mike

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 2
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Signature of the Week #116
Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 31, 2010, 18:47:56 »
0
O.o

Parodik z DW zawitał :omg:

Witam :D

Prace bardzo fajne, choć wielkim fanem SpaceArtów nie jestem ;)

Chomik.

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • I'm a daltonist
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 01, 2010, 23:04:28 »
0
o, znam pana, znam.

2 pomyslowy, choc te abstrakcje troche przeszkadzaja. druga planeta tworzy troche glebii i calosc wyglada najlepiej, jesli chodzi o kompozycje.
reszta nie ma kopa i niczym nie zaskakuje, ot przecietny spacescape. poszczegolne plany praktycznie nie istnieja. jesli sie zlewaja - jest zle. jak za bardzo odstaja - tez niedobrze. najlepiej gra to w 2 pracy, tak jak wczesniej mowilem: pierwsza planeta, gladkie przejscie do drugiej i potem nova umieszczona w mocnym, dobrym punkcie.
wypadaloby popracowac nad oswietlaniem planet wzgledem zrodla swiatla, jesli zalezaloby bardziej na realizmie. czasem atmosfery planet odbijaja swiatlo tam gdzie nie trzeba i nie tak mocno jak by powinny.

mozesz teraz pokombinowac z mglawicami, zeby nie bylo tak dennie w tle. zawsze to doda uroku, chocby jakis niewybredny oblok pylow.
potem sprobuj zmienic kolor calosci na inny, niz ten glebokii niebieski (no i nie chodzi mi tu o sam filtr lub jakies wypelnienie gradientem; najlepiej robic kazdy element w danym odcieniu i lekko go korygowac przy kazdym kolejnym elemencie; no ostatecznie mozna sobie i filtrami pomoc :P)
na koniec juz mozesz calkowicie pomieszac kolory, choc i tak z reguly jest jeden wiodacy, gdy robisz tego typu prace z silnie umiejscowionym zrodlem swiatla - taki typ flary z reguly narzuca kolor, jaki bedzie panowal w calej scenie. przy mniej znaczacym oswietleniu mozna z kolei zrobic praktycznie wszystko z kolorami.

pzdr ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2010, 23:17:24 wysłana przez Chomik. »

Max

Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 02, 2010, 20:26:21 »
0
no fajnie fajnie :)
zdaje mi się, ze za duży kontrast jest w Twoich pracach, używaj jakichś innych kolorystyk bo nudnawo oglądać w tych samych kolorach prace za pracą.
ogólnie nieźle Ci idzie...oby tak dalej.

PS : jest tu kilka dobrych osób w robieniu sa....może byście jakąś małą wojenkę zrobili :D? ciekawie by bylo :)


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

parodik

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Zamiast umiera?, po?wi?? si? dla innych.
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • WOTM#18
Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 19, 2010, 22:55:13 »
0

Max

Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 20, 2010, 10:14:35 »
0
troszke za duży kontrast moze, za malo mglawic. kolorystycznie znowu taka sama, fajne te bajerki nad planeta na dole, do oswietlenia chyba by sie mozna cos przyczepić :D ogolnie to nie takie zle to sa ;f


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Chomik.

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • I'm a daltonist
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 27, 2010, 12:40:45 »
0
na dA chyba juz pisalem, ze atmosfera wyjebana. z kolei pierscien do kitu. chyba najlepiej by bylo calkiem wyrzucic planete z pierscieniem, ewentualnie zrobic bardzo mala ktora lewitowala by podobnie jak ta z jakims swoim satelita. no ale jest tak a nie inaczej, efekt na atmosferze zasluguje na uwage.

parodik

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Zamiast umiera?, po?wi?? si? dla innych.
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • WOTM#18
Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 27, 2010, 15:22:15 »
0
Fakt pierścień mi nie wyszedł bo nie wiedziałem jak go zrobić (to mój pierwszy :D).
Rozumiem że następnym razem powinien być większy odstęp pierścienia od planety ?


Max

Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 27, 2010, 15:59:25 »
0
Fakt pierścień mi nie wyszedł bo nie wiedziałem jak go zrobić (to mój pierwszy :D).
Rozumiem że następnym razem powinien być większy odstęp pierścienia od planety ?


jak dla mnie to chodzilo o to, ze on odstaje, ze wyglada bardzo sztucznie ;P ze nie pasuje... :D


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Chomik.

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • I'm a daltonist
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 27, 2010, 18:18:30 »
0
nie. wlasnie chodzi o to, ze jest niefizyczny - czyli po prostu nie moze byc tak blisko sfery. jest to po prostu nie mozliwe, by uformowal sie tak wyraznie na takiej wysokosci. tworzymy space art, ktory z reguly nie odpowiada realizmowi w wielu aspektach, ale im wiecej w nim prawdziwosci tym paradoksalnie jest lepszy.

Marta

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 15
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
    • folio
  • Ostatnie nagrody:
  • Userbar of the Week #12
Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 27, 2010, 19:32:43 »
0
Wygląda to całkiem ładnie, raczej nie mam się do czego przyczepić,  kolory i ustawienia planet mi pasują.

Dollie

Odp: Parodik - galeria
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 29, 2010, 15:15:08 »
0
ja bym tam dała więcej turkusu :P
atmosfera jest po prostu cudna <3
nieco wkurzająca jest ta wszechobecna niebieskość ale nie umiem wyobrazić sobie tej pracy w innej tonacji :)

akurat moja rozdziałka... można na tapetkę? ;)