Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Raw and Dirty (TM)  (Przeczytany 4960 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

voxmortem

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« dnia: Marzec 02, 2009, 23:06:40 »
0
Witam!

Oto galeria prac, nad którymi ostatnio pracowałem, uczę się ciągle więc krytyka i wskazówki mile widziane :)

Digitale to przeważnie speedy, budynki i tribal zajęły mi ok. 3h z poprawkami. Na podglądzie strasznie dziko to wszystko wygląda :/

[ Dodano: 2 Marzec 09, 23:10 ]
i jeszcze to co się nie zmieściło wcześniej:

Gabryk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 36
  • Respect: +6
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 02, 2009, 23:10:58 »
0
Jestem pełen podziwu, szczególnie podobają mi się prace nr 2, 4, 6, 7! Są niesamowite. Niestety krytyki ode mnie nie usłyszysz, ponieważ nie znam się na rysowaniu, mam tablet, ale lepiej się nie przyznawać że mam, bo tylko nim kaleczę PS'a :P
"Imagination is more important than knowledge."

Nogaren

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 03, 2009, 14:04:25 »
0
no przyznam, że jesteś niezły w te klocki ;]
trudno ocenic szczegółowo tak dużo prac, więc powiem tylko, że najbardziej do gustu przypadły 2, 4 (czyli wojownik plemienny) oraz cała seria £owców pluszaków xD  naprawdę świetny pomysł miałeś =D

el_diablo

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 03, 2009, 18:08:44 »
0
Rysowanie masz we krwi to widać xd voxmortem, naginaj do ASP masz talent xd

voxmortem

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 03, 2009, 18:24:51 »
0
w asp bedę się marnował rysując gołe tyłki :D a poważnie, to to co byłoby wartościowe w szkole plastycznej to techniki malarskie i "żywe modele", do reszty można dojść samemu w sumie i chyba narazie będę próbował w ten sposób :)

dzięki wszystkim za życzliwe komentarze, mam nadzieję, że będzie tylko lepiej ;)

Ciastek

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 03, 2009, 21:45:31 »
0
Powiem Ci, ze bardzo ladne, ale nie wszystkie mi sie podobaja. Widac, ze masz cos w lapie, MOC:D i Ci zazdroszcze, ale co zrobiles temu biednemu konikowi:((temu, co ma na sobie ludka)? I ten ludek ma za male nogi w porownaniu do reszty (ludek na koniu). Taki koles a`la Gears of War super, podoba mi sie "UKLAD" tych elementow pancerza, ale twarz dziwnie dziwna. Pozdrawiam.

voxmortem

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 03, 2009, 23:19:42 »
0
Dzięki :)

Co do tej bitewnej sceny z rycerzem na koniu, to szczerze mówiąc myślałem, że proporcje się dobre, ale przyznam, że nie sprawdzałem zbyt wnikliwie, więc może rzeczywiście te nogi są za małe..

W Gears of War nie grałem ani nie widziałem artów z tego, więc trudno mi się odnieść, nawet nie czy chodzi Ci o szkic, czy o tego tribal warriora :) Jeśli o tego drugiego to owszem, przynajmniej w zamierzeniu miała być dziwna- ma jak widać sporo rurek na około, które trzymają całe to mięso w jako takim stanie, ale to kwestia interpretacji i wiadomo- każdy może zrozumieć przekaz inaczej.

[ Dodano: 4 Marzec 09, 01:01 ]
dzisiejszy speed, zajął mi ok. godziny (+/-15min, jak rysuję to tracę poczucie czasu :P )

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 07, 2009, 00:04:57 »
0
no generalnie niesamowite prace na prawdę :P
wymiatasz ostro, świetne na prawdę, gratuluję talentu ;)

voxmortem

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 07, 2009, 18:25:00 »
0
dzięki, muszę jednak nauczyć się rysować twardszymi pędzlami w gimpie (w PSie można ustawić twardość pędzla, a w gimpie nie mogę nic takiego znaleźć :/ ) i douczyć się anatomii, żeby zacząć pokazywać ciekawszą perspektywę

Laguna

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 07, 2009, 18:45:44 »
0
minusy
-niektóre detale "wyrastają" znikąd, postać jest narysowana jakby chaotycznie, brakuje realizmu, perspektywa kuleje, najbardziej jest to widoczne przy tym facecie z giwerą. tors jeszcze da się przeżyć, ale tych nóg już nie.

- co do ostatniego gościa, z latarką, światło tam sobie robi co chce, na postać pada światło od przodu, latarka jest z tyłu...

rady:
jak to zwykle bywa.. ćwicz myślenie w 3D

pozdrowienia, powodzenia

voxmortem

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 07, 2009, 19:34:19 »
0
co do realizmu, to owszem nie ma go w moich pracach bo nie ma go tam być. jeśli chodzi o realizm anatomiczno-fotograficzny, to nad anatomicznym pracuję, fotograficzny olewam, bo  nie o taką jakość mi chodzi.
 Koleś z giwerą wydaje się być proporcjonalny, nie wiem skąd wrażenie, że nogi nie pasują. może chodzi Ci o to, że nie są skończone?

Co do ostatniego gościa: latarka jest na wysokości jego maski, nie z tyłu. jak dotąd nikt nie uznał, że latarka jest za nim. Światło jest na jego masce i z przodu pancerza, ponieważ, część trafia tam rozproszona ze snopu światła, a ogromna większość jest odbita od obiektu na który pada światło z latarki.

Zgadzam się że perspektywa nie jest moją mocną stroną, ale pracuję nad nią :)

Laguna

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 08, 2009, 02:21:04 »
0
Cytat: voxmortem
co do realizmu, to owszem nie ma go w moich pracach bo nie ma go tam być. jeśli chodzi o realizm anatomiczno-fotograficzny


tak, tylko o taki realizm mi chodzi.... anatomiczno-fotograficzny

Cytat: voxmortem
Koleś z giwerą wydaje się być proporcjonalny


chodzi mi o to że elementy są nie na miejscu. chociażby jego maska, którą należałoby przesunąć w lewo i nieco "przekręcić"

czasami oglądam swoje rysunki odwrócone o 90 czy 180 stopni albo w lustrzanym odbiciu, to pomaga zauważyć błędy w perspektywie...

tylko praktyka czyni mistrza

voxmortem

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 09, 2009, 22:21:55 »
0
coż, fotograficznej jakości w moich pracach nie będzie nigdy, bo nie o to mi chodzi kiedy rysuję. anatomii sie ciągle uczę i mam nadzieję, że się poprawię.

maska jest na miejscu. jej perspektywa zgadza się z kątem pod którym widać twarz i nie skręca w żaden nienaturalny sposób jego głowy jako takiej. wiem że się kręci rysunkami na prawo i lewo, żeby sprawdzić proporcje i perspektywę. nie trzeba tego robić. jeśli popełniam takie błędy o widocznie dlatego, że wciąż się uczę, bo nie mam w zwyczaju sprawdzać pod tym kątem moich rysunków. albo coś umiem zrobić albo nie i przerzucanie rysunku do góry nogami żeby sobie to uzmysłowić nie pomaga mi w doskonaleniu umiejętności.

[ Dodano: 9 Marzec 09, 22:08 ]
zaryzykowałem i zacząłem bawić się kolorami, zrobiłem też parę prostych pędzli, żeby dodać trochę tekstur i oto co mi wyszło:

link do dA

Nogaren

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 09, 2009, 22:26:15 »
0
wersja b&w dużo leeepsza
więcej na dA

voxmortem

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raw and Dirty (TM)
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 17, 2009, 20:34:52 »
0
zauważone, odpowiedziane, dzięki za krytykę :)

wersja numer 2 dla Nogarena :) nie wyeliminowałem nalepki i nie usunąłem zielonego, ale może teraz kolory będą się mniej gryzły?

link do dA

[ Dodano: 17 Marzec 09, 20:23 ]
mały apdejt, widokówka z abudabi :P