• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Raw and Dirty (TM)

Zaczęty przez voxmortem, Marzec 03, 2009, 00:06:40

Poprzedni wątek - Następny wątek
Witam!

Oto galeria prac, nad którymi ostatnio pracowałem, uczę się ciągle więc krytyka i wskazówki mile widziane :)

Digitale to przeważnie speedy, budynki i tribal zajęły mi ok. 3h z poprawkami. Na podglądzie strasznie dziko to wszystko wygląda :/

[ Dodano: 2 Marzec 09, 23:10 ]
i jeszcze to co się nie zmieściło wcześniej:

Jestem pełen podziwu, szczególnie podobają mi się prace nr 2, 4, 6, 7! Są niesamowite. Niestety krytyki ode mnie nie usłyszysz, ponieważ nie znam się na rysowaniu, mam tablet, ale lepiej się nie przyznawać że mam, bo tylko nim kaleczę PS'a :P
"Imagination is more important than knowledge."

no przyznam, że jesteś niezły w te klocki ;]
trudno ocenic szczegółowo tak dużo prac, więc powiem tylko, że najbardziej do gustu przypadły 2, 4 (czyli wojownik plemienny) oraz cała seria £owców pluszaków xD  naprawdę świetny pomysł miałeś =D

Rysowanie masz we krwi to widać xd voxmortem, naginaj do ASP masz talent xd

w asp bedę się marnował rysując gołe tyłki :D a poważnie, to to co byłoby wartościowe w szkole plastycznej to techniki malarskie i "żywe modele", do reszty można dojść samemu w sumie i chyba narazie będę próbował w ten sposób :)

dzięki wszystkim za życzliwe komentarze, mam nadzieję, że będzie tylko lepiej ;)

Powiem Ci, ze bardzo ladne, ale nie wszystkie mi sie podobaja. Widac, ze masz cos w lapie, MOC:D i Ci zazdroszcze, ale co zrobiles temu biednemu konikowi:((temu, co ma na sobie ludka)? I ten ludek ma za male nogi w porownaniu do reszty (ludek na koniu). Taki koles a`la Gears of War super, podoba mi sie "UKLAD" tych elementow pancerza, ale twarz dziwnie dziwna. Pozdrawiam.

Dzięki :)

Co do tej bitewnej sceny z rycerzem na koniu, to szczerze mówiąc myślałem, że proporcje się dobre, ale przyznam, że nie sprawdzałem zbyt wnikliwie, więc może rzeczywiście te nogi są za małe..

W Gears of War nie grałem ani nie widziałem artów z tego, więc trudno mi się odnieść, nawet nie czy chodzi Ci o szkic, czy o tego tribal warriora :) Jeśli o tego drugiego to owszem, przynajmniej w zamierzeniu miała być dziwna- ma jak widać sporo rurek na około, które trzymają całe to mięso w jako takim stanie, ale to kwestia interpretacji i wiadomo- każdy może zrozumieć przekaz inaczej.

[ Dodano: 4 Marzec 09, 01:01 ]
dzisiejszy speed, zajął mi ok. godziny (+/-15min, jak rysuję to tracę poczucie czasu :P )

no generalnie niesamowite prace na prawdę :P
wymiatasz ostro, świetne na prawdę, gratuluję talentu ;)

dzięki, muszę jednak nauczyć się rysować twardszymi pędzlami w gimpie (w PSie można ustawić twardość pędzla, a w gimpie nie mogę nic takiego znaleźć :/ ) i douczyć się anatomii, żeby zacząć pokazywać ciekawszą perspektywę

minusy
-niektóre detale "wyrastają" znikąd, postać jest narysowana jakby chaotycznie, brakuje realizmu, perspektywa kuleje, najbardziej jest to widoczne przy tym facecie z giwerą. tors jeszcze da się przeżyć, ale tych nóg już nie.

- co do ostatniego gościa, z latarką, światło tam sobie robi co chce, na postać pada światło od przodu, latarka jest z tyłu...

rady:
jak to zwykle bywa.. ćwicz myślenie w 3D

pozdrowienia, powodzenia

co do realizmu, to owszem nie ma go w moich pracach bo nie ma go tam być. jeśli chodzi o realizm anatomiczno-fotograficzny, to nad anatomicznym pracuję, fotograficzny olewam, bo  nie o taką jakość mi chodzi.
Koleś z giwerą wydaje się być proporcjonalny, nie wiem skąd wrażenie, że nogi nie pasują. może chodzi Ci o to, że nie są skończone?

Co do ostatniego gościa: latarka jest na wysokości jego maski, nie z tyłu. jak dotąd nikt nie uznał, że latarka jest za nim. Światło jest na jego masce i z przodu pancerza, ponieważ, część trafia tam rozproszona ze snopu światła, a ogromna większość jest odbita od obiektu na który pada światło z latarki.

Zgadzam się że perspektywa nie jest moją mocną stroną, ale pracuję nad nią :)

Cytat: voxmortemco do realizmu, to owszem nie ma go w moich pracach bo nie ma go tam być. jeśli chodzi o realizm anatomiczno-fotograficzny

tak, tylko o taki realizm mi chodzi.... anatomiczno-fotograficzny

Cytat: voxmortemKoleś z giwerą wydaje się być proporcjonalny

chodzi mi o to że elementy są nie na miejscu. chociażby jego maska, którą należałoby przesunąć w lewo i nieco "przekręcić"

czasami oglądam swoje rysunki odwrócone o 90 czy 180 stopni albo w lustrzanym odbiciu, to pomaga zauważyć błędy w perspektywie...

tylko praktyka czyni mistrza

coż, fotograficznej jakości w moich pracach nie będzie nigdy, bo nie o to mi chodzi kiedy rysuję. anatomii sie ciągle uczę i mam nadzieję, że się poprawię.

maska jest na miejscu. jej perspektywa zgadza się z kątem pod którym widać twarz i nie skręca w żaden nienaturalny sposób jego głowy jako takiej. wiem że się kręci rysunkami na prawo i lewo, żeby sprawdzić proporcje i perspektywę. nie trzeba tego robić. jeśli popełniam takie błędy o widocznie dlatego, że wciąż się uczę, bo nie mam w zwyczaju sprawdzać pod tym kątem moich rysunków. albo coś umiem zrobić albo nie i przerzucanie rysunku do góry nogami żeby sobie to uzmysłowić nie pomaga mi w doskonaleniu umiejętności.

[ Dodano: 9 Marzec 09, 22:08 ]
zaryzykowałem i zacząłem bawić się kolorami, zrobiłem też parę prostych pędzli, żeby dodać trochę tekstur i oto co mi wyszło:

link do dA

wersja b&w dużo leeepsza
więcej na dA

zauważone, odpowiedziane, dzięki za krytykę :)

wersja numer 2 dla Nogarena :) nie wyeliminowałem nalepki i nie usunąłem zielonego, ale może teraz kolory będą się mniej gryzły?

link do dA

[ Dodano: 17 Marzec 09, 20:23 ]
mały apdejt, widokówka z abudabi :P