• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Space art

Zaczęty przez eVenement, Sierpień 22, 2012, 14:59:35

Poprzedni wątek - Następny wątek
po 2 letniej przerwie postanowiłem coś zrobić w fotoszopie, nie wiem w sumie dlaczego, ale spróbowałem zagłębić się space art, 3 ostatnie prace:









Linki do deviana:
http://evenement.deviantart.com/art/Unknown-322268807
http://evenement.deviantart.com/art/Space-322589599
http://evenement.deviantart.com/art/Forming-new-sun-322675978

siema, pamiętam Cię :D
co do SA to jest niestety słabo. w pomniejszeniu jeszcze jakoś wyglądają, ale jak się przybliży to widać ogromne braki w jakości... tekstury planet nie są najlepsze, rozmywają się, na nebulach za to pikseloza trochę się robi
przepalasz te mocne światła. za bardzo opierasz się na fraktalach, one są ok, ale po silnym postpro, na sucho nie nadają się do użytku
2 ostatnie kompletnie do niczego. takie SA jedynie z nebulami wymagają raczej opanowania DP i malowania jakichś finezyjnych kształtów i ogromnej liczby detali, fraktale do tego typu SA nadają się dużo gorzej, a jeśli już musisz ich użyć w taki sposób to też muszą być dopieszczone i w wysokiej rozdzielczości, a nie są ani jedno ani drugie.
w pierwszym ładne kolory i nawet spoko kompozycja, ale to za mało, żeby uczynić pracę atrakcyjną, poza tym, do niej też tyczą się problemy z bardzo niską jakością elementów

też Cie kojarzę;)
mhm co do tekstur masz rację i jak powiększyłem prace to serio widać te braki, wziąłem pod uwagę Twoje wskazówki i sworzyłem coś takiego:



lepiej;p?

no dużo lepiej.
zwłaszcza planety są lepszej jakości
fajne kolory, spoko układ. mgławice nie wyglądają może najlepiej jak się przybliży, ale też już są lepsze niż poprzednio.
ten SA może się podobać, chociaż bardzo dobry jeszcze nie jest.

Ta ostatnia świetna, bardzo fajna



trochę mniej space art ale planety są, dziekuje za komentarze :)
oryginalny rozmiar to 5000 x 2300 w .psd ;>

Cytat: eVenement w Wrzesień 21, 2012, 01:19:06oryginalny rozmiar to 5000 x 2300 w .psd ;>
nie ma się czym chwalić bo w pomniejszonej wersji nie pokazuje najwyższej jakości i masy detalów, więc w orignalnych wymiarach wyglądałby jeszcze gorzej
nie ma sensu z resztą robić czegoś tak dużego, jeśli po zmniejszeniu nie daje to efektu wysokiej jakości i szczegółów - u Ciebie nie dało, więc tylko nie potrzebnie nadłożyłeś pracy

co do samej pracy to jest niestety słaba
planety (zwłaszcza ta po lewej) jakaś popsuta, w niskiej jakości :S ta druga też szału nie robi, ale nie jest aż tak szpetna
w chmurach widzę jakieś niedomazane warstwy i chyba trochę szumu
zrąbane oświetlenie - zwłaszcza gór. Słońce jest gdzieś dalej w tle, a góry są oświetlone z prawej strony :/ planety też trochę randomowo, ale to jeszcze powiedzmy można znieść żeby zwiększyć ich estetykę i nie rzuca się to tak mocno jak w przypadku gór.
no i na koniec to co najgorsze, co zawsze jest zabawne w takich pracach :D planety nie są zasłonięte przez chmury - automatyczna dyskwalifikacja
podsumowując i mówiąc generalnie, mnie się osobiście nie podoba, praca jest słaba technicznie i nie przedstawia niczego specjalnie ciekawego, fajne są tylko kolory, ale też nie jakoś bardzo bardzo i to zdecydowanie za mało żeby uratować dobre wrażenie
space arty połączone z ziemskimi pejzażami są wbrew pozorom trudne do wykonania dobrze

dlaczego popsuta? zmniejszyłem krycie planetom jak chcesz mogę pokazać jak jest 100% krycia,
co do oswietlenia to dopiero teraz to zobaczylem, jesli chodzi o góry to wyszły tak z Vue i później jakoś nie zwróciłęm na to uwagi;/ następny będize lepszy bde pamietal o oświetlteniu ;d

nie chodzi o krycie, wychodzą na niej piksele, jej tekstura była pewnie w nie najlepszej jakości i tyle
powodzenia w następnych pracach ;)

tekstury z NASA wysokiej jakości byly nie wiem co się stlao w takim razie jeśli to nie krycie moze sharpena za duzo po drodze,
Vue :


nie jest najgorzej, ale z tego co pamiętam jak się bawiłem Vue, to zrobienie tam przykokszonego krajobrazu (a ten jeszcze przykokszony nie jest) jest całkiem proste, więc póki co na mnie wrażenia ta praca nie robi. ale jest potencjał : >