Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Takie ble prace :(  (Przeczytany 4605 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fields

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Takie ble prace :(
« dnia: Październik 09, 2008, 18:04:49 »
0
Umówmy sie że ja tu tylko prace wrzucam ;p
Nie mam ochoty na wymiane ostrych zdań ;p
Jeśli to ma zaistnieć to lepiej dać closed

- Moja pierwsza praca która ujdzie w tłumie -> in max ofc

http://img261.imageshack.us/img261/615/roomjm2.png

PS - obrazek w oknie to mój widok z sypialni - Tatry ofc

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 09, 2008, 18:12:20 »
0
wiadomo rogat, że pro to to nie jest, ale ogólnie nie jest złe... trochę tylko drzwi mogłeś jakoś ciekawsze zrobić ; p

!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 09, 2008, 18:14:09 »
0
No hehe, nawet fajne, choć ta ściana taka dziwna, jakby mniejsza no i drzwi :P a i sufit dziwnie wyszedł :P No ale jak tak to nawet ciekawie ;)
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 09, 2008, 19:08:34 »
0
Nie jest źle, mnie się nawet podoba. Troche elementów wygląda sztucznie, ale mimo to jest ciekawie.

Sympatyk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 44
  • Master of science
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Moje
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #45
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 09, 2008, 19:19:18 »
0
Drzwi lecą na perspektywę jak i podłoga.
£óżko lata a powinno twardo stac na podłodze.
Widok zza okna taki mało realistyczny :]

Lysander

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 202
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #42
  • Layout of the Fortnight #27
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 09, 2008, 19:31:56 »
0
hm, nie zapomniałeś o suficie?
Give sanity a longer leash  |  H+ 

Fields

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 09, 2008, 19:40:02 »
0
Sufit jest !
Tylko nie jestem jeszcze taki pr0 by to fajnie podrasowac ..

Poza tym renderowało się 3h więc nie chce mi sie czekać następne ..

thx za commenty

Siatex

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 2
  • f.o.c.h. !
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 09, 2008, 19:40:55 »
0
    Drzwi rzeczywiście złe są... i ten sufit... po prostu... bleee... przy nim drzwi wyglądają cudownie :D (jak na moje oko :D ) hmm... ale szczerze mówiąc nie jest najgorzej :)

Araiel

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 29
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
    • Portfolio
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #3
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 10, 2008, 10:13:08 »
0
Jak na początek to nawet spoko. To jest z tutka? - bo widziałem właśnie kiedyś taki podobny tutorial...
I takie jeszcze pytanie - w czym to renderowałeś i na jakich ustawieniach, że aż 3 godziny to zajęło? Bo z takim czasem to się robi full wypaśne wizualizacje.
No i życzę sukcesów w przyszłości na polu 3d ;)
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

Fields

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 10, 2008, 12:06:07 »
0
To był vray - tak z tutka na max3d ale w sumie to z niego wziąłem rozmieszczenie mebli i tekstury..

No wiesz 3 godz sie renderowało (moze ok. tego czasu) ale miałem pare innych dupereli włączonych.

Aha i nie studiuje architektury .. bo czasami sie mnie oto pytają ;p

Araiel

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 29
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
    • Portfolio
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #3
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 10, 2008, 13:08:18 »
0
Cytat: "Fields"
To był vray - tak z tutka na max3d ale w sumie to z niego wziąłem rozmieszczenie mebli i tekstury..

To imho zbyt dużo jak na Vray'a. Można wiedzieć na jakich ustawieniach to renderowałeś? I przy okazji jaki masz sprzęt?
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

Fields

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 10, 2008, 13:28:08 »
0
procesor pentium 4 3.0 Ghz, ram 256/512 i karte radeon X1550

Kiedy to renderowalem miałem karte gfx zastępczą - stara wysiadła i chwilowo miałem sam nie wiem co .. to co mi informatyk założył -  a warto dodac ze nawet niezbyt wymagające gry nie szły. Z ramami było podobnie .. ale nie wiem czy miałem już 512 czy 256.

Od dawna planuje kupic nowego kompa ale jakoś ten mi wystarcza jeszcze ;p

PS - Teraz ten pokój renderuje sie w granicach 30 min

Araiel

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 29
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
    • Portfolio
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #3
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 10, 2008, 13:57:46 »
0
Cytat: "Fields"
procesor pentium 4 3.0 Ghz, ram 256/512 i karte radeon X1550

Kiedy to renderowalem miałem karte gfx zastępczą - stara wysiadła i chwilowo miałem sam nie wiem co .. to co mi informatyk założył -  a warto dodac ze nawet niezbyt wymagające gry nie szły. Z ramami było podobnie .. ale nie wiem czy miałem już 512 czy 256.

Od dawna planuje kupic nowego kompa ale jakoś ten mi wystarcza jeszcze ;p

PS - Teraz ten pokój renderuje sie w granicach 30 min


30 minut to już na takiej maszynie może być, ale dałoby się jeszcze pewnie zmniejszyć do tych 10-15. Co się tyczy czasu renderowania to grafika i ram nie mają na to wpływu. Tutaj liczy się tylko procek. Do Ramu, to pakowane są tekstury przed renderowaniem, a grafika wpływa na płynność oraz maksymalną ilość polygonów wyświetlanych w viewporcie ;)

Ps. Ze zmianą kompa na potrzeby 3d radzę poczekać na wyjście nowych procków Intela. Sprzęt będzie na pewno kosmiczny, tylko cena pewnie też, hehe.
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

Fields

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 26, 2008, 15:15:07 »
0


Tutaj chodziło mi głównie o poprawienie skila w vray'u ..

cień niebieski 0_o ..

a niby czemu ;q ? wie ktoś może ?

Araiel

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 29
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
    • Portfolio
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #3
Takie ble prace :(
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 26, 2008, 16:03:40 »
0
Nawet spoko to wyszło.
Co do cienia niebieskiego - to czym oświetlałeś scenę? Dawałeś GI w ustawieniach Vraya?
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com