Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: The Admins - forumowy komiks :D  (Przeczytany 1216 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gabryk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 36
  • Respect: +6
    • Zobacz profil
The Admins - forumowy komiks :D
« dnia: Maj 10, 2008, 16:23:52 »
0
Witam wszystkich i zapraszam do komentowanie mojego pierwszego w ?yciu komiksu. Wszystko rysowanie r?cznie, metoda: myszka + 1px. Mi?ej zabawy :lmao:

"Imagination is more important than knowledge."

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
The Admins - forumowy komiks :D
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2008, 16:25:12 »
0
haha xD
ekstra!! :D ?wietnie wygl?da i w og?le :) czaderskie! ... rewelacyjna praca!...
Ja chc? jeszcze raz xD
w sensie, ?e ci?g dalszy :P

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
The Admins - forumowy komiks :D
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2008, 16:27:47 »
0
za***iscie Ci to wyszlo :) wszystko podoba mi sie, oprawa, sceny i w og?le :) super...
jestem pelen  podziwu

Lysander

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 202
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #42
  • Layout of the Fortnight #27
The Admins - forumowy komiks :D
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 10, 2008, 16:33:02 »
0
Bardzo fajne i z mora?em!  :D
Licz?, ?e zobaczymy kolejne odcinki.
Give sanity a longer leash  |  H+ 

!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
The Admins - forumowy komiks :D
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 10, 2008, 16:40:13 »
0
Hehe dobre, podoba mi si?. O wi?cej prosz?  :sweet: a mo?e by? zrobi? jeszcze z innymi z administracji BB :D Ju? sobie wyobra?am Abika i Jerego  :lmao:
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Gabryk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 36
  • Respect: +6
    • Zobacz profil
The Admins - forumowy komiks :D
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 10, 2008, 16:46:28 »
0
Nikt nie powiedzia? ?e nie b?d? wprowadza? nowych postaci, na razie zobacz? kiedy, ale przypuszczam ?e si? b?d? pojawia?y. Musz? pierw je jeszcze stworzy?, haha. A co do Ciebie to si? g??boko zastanawiam, mo?e jak zmienisz opis...  a w?a?ciwie jak poprawisz animacje :lmao:
"Imagination is more important than knowledge."

Corvus Corax

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 6
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
The Admins - forumowy komiks :D
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 10, 2008, 17:01:10 »
0
Nice:) ?adny kruk:P

Czekam z niecierpliwo?ci? na wi?cej:) Jak chcesz, mog? podrzuci? Ci fajn? fabu??:)
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain.
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate.
Pleased to meet you,
Hope you guess my name...?

Kouryou

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
The Admins - forumowy komiks :D
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 10, 2008, 17:09:07 »
0
Fajne, a do tego jak na mych? i cierpliwo?c wykonanie z?e nie jest. Wi?cej:P
[you]諦めろ.
ひぐらし の く 頃に...

^^ Gifciaki: < *klik*

Lysander

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 202
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #42
  • Layout of the Fortnight #27
The Admins - forumowy komiks :D
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 10, 2008, 18:09:29 »
0
Give sanity a longer leash  |  H+ 

Gabryk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 36
  • Respect: +6
    • Zobacz profil
The Admins - forumowy komiks :D
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 10, 2008, 18:17:30 »
0
Haha :lmao: B?dzie zlewa jak to ludzie zobacz? :hihi:
"Imagination is more important than knowledge."