• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Trzy De

Zaczęty przez Traxlaren, Czerwiec 14, 2012, 03:51:36

Poprzedni wątek - Następny wątek
Wrzucę tutaj kilka moich ostatnich pracek :P Tak od pewnego czasu zaczynam się bawić grafiką 3d.

Niebawem wielkie ruszenie z Portfolio! Ponadto na wykończeniu jest już platforma komunikacyjna :) Niebawem więcej szczegółów!

Wrzucam wg. kolejnosci robienia

1.



2.



3.


przyznam, że jak na początki to nieźle sobie radzisz.
śmieszne, bo do tego co pokazałeś wcale nie jest potrzebny program 3d, dla wprawionych wystarczy pentool i mapki gradientowe.
jakbym nie wiedział, że 1 praca jest w 3d, to bylbym pewien, że to ps.
ogółem może jakieś teksturki byś wprowadził?

prawda ;) narazie robie proste rzeczy. Textury ogarniam, ale to nieco wyższa szkoła jazdy by mieć ładne texturki. Texturke rzuciłem na wystruganą część ołówka. Może widać:)

Dzięki. Niebawem inne pracki.

póki co to nic-cie-ka-wego, ale początki zawsze takie są, nie ma o czym rozmawiać : p
ładna wizytówka


jakby to odpowiednio zaaranżować to można by coś z tego zrobić, ale w takiej formie to nie jest nic ciekawego, ale eksperymentuj, go go go :D

Ołówki super.
Alutka ^^

Hahaha! Zrobiłem pracę, musze Wam się pochwalić :3 Praca wykonana z głowy. W sensie od zera do bohatera.



na podstawie tego:
http://grafika.swps.pl/images/doc/rs_km/ti_adv/06.JPG

Co myślicie o całości? Nie tylko model ale i ekspozycja. Chyba kadrowanie mi nie idzie

no to jak z głowy skoro na czymś się wzorowałeś? to już się nie liczy jako z głowy
dalej dla mnie to nie jest nic ciekawego, typowy trening
model jako taki choć prosty, jest całkiem ok, ale powierzchnie są dość syntetyczne, bardzo plastikowe, na początku to jeszcze może nie przeszkadzać, ale jak się spojrzało na zdjęcie z którego czerpałeś "inspirację" to już zaczyna bo tamten zegarek się ładnie błyszczy
kadrowanie jak kadrowanie, dla mnie trochę dziwna perspektywa, to tylko zegarek, pokaż go normalnie jak na zegarek przystało :p a jak już chcesz kombinować, to daj coś mocno pojechanego, jakiś bardzo ostry kąt, duże zbliżenie... fajnie by to mogło wyglądać, tyle tylko, że niekoniecznie w przypadku zegarka - ale tak na przyszłość tylko wspominam
podsumowując, no to jest ok, ale żadnego szału nie ma absolutnie

Z  GŁOWY, ŻE ODPALIŁEM C4D i to ZROBIŁEM sam z SIEBIE. NIE?

Co do błysków, właśnie tu jest problem :D nie znam się na tym. Nie wiem jeszcze jak uzyskiwać takie efekty :D Ucze się :D

Cytat: Traxlaren w Czerwiec 20, 2012, 15:58:27Z  GŁOWY, ŻE ODPALIŁEM C4D i to ZROBIŁEM sam z SIEBIE. NIE?
nie rozumiem. w takim razie przecież wszystko co ktoś zrobi jest "z głowy" :P

Cytat: Traxlaren w Czerwiec 20, 2012, 15:58:27Ucze się :D
bdb, 3d jest fajne : P

Cytat: Abik w Czerwiec 20, 2012, 14:50:18
nie rozumiem. w takim razie przecież wszystko co ktoś zrobi jest "z głowy" :P
bdb, 3d jest fajne : P

Nie, bo czasem ktoś odpali tutka, zrobi jak każą i myśli że jest fajny!

albo se pożyczy o tak z głowy...
bo chciałem







A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

nie da się pożyczyć z głowy! Udowodnili to naukowo.
https://dl.dropbox.com/u/14966068/badanie.png

Aha!

w fotoszopie też umiem tworzyć badania :)
bo chciałem







A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

dalej nie rozumiem
zobaczyłeś zegarek i zdecydowałeś, że strzelisz go sobie w 3d, więc powiedzonko "z głowy" nie ma tu zastosowania.

i jak popytam ludzi czy wg nich atom da się podzielić na coś mniejszego, to mogę czasem uzyskać 100% odpowiedzi, że nie, co nie znaczy, że przez takich debili udowodniłem coś NAUKOWO
pożyczanie czegoś z głowy to nie jest problem socjologiczny, a raczej filozoficzno-psychologiczny, więc odpytywanie o to kogokolwiek nie ma najmniejszego znaczenia naukowego
:D

ahahaha :D


"żaba pożyć cycki z głowy" :D
bo chciałem







A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

One są prawdziwe! I TO NIE FOTOSZOP A PAINT. Badania są w 100% prawdziwe. Jak wyniki !

Cytat: Traxlaren w Czerwiec 20, 2012, 17:59:26Badania są w 100% prawdziwe
to prawie jak 100% czysta, nikt nie widział, nikt nie pił ale wszyscy wierzą :D
bo chciałem







A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

dobra nie pierdzielcie bo teraz to już się robi full spam :P
weź Trax zrób coś nowego i gitara, to nie jest z głowy i jak myślisz inaczej to sam sobie ciśniesz kit, czekam na kolejną pracę, powodzenia :D

bo chciałem







A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

Prace jakie są to widać. Wiadomo, że początki są trudne i zazwyczaj to co się tworzy na starcie nie jest jakieś mega wypasione, tak więc życzę wytrwałości w dalszej nauce 3d. I standardowo napiszę - najpierw modelowanie, potem renderowanie. Dobry detal w modelu jest w stanie niesamowicie podnieść końcowy efekt.

Co do tutków, to są one przydatne, ale trzeba z nich korzystać z głową. Ja sam do tej pory dużo ich przerabiam (a ostatnio tylko je robię), bo są dla mnie dobrym źródłem obserwacji tego jak wygląda workflow lepszych artystów oraz czasem mogę podpatrzeć jakąś ciekawą sztuczkę, która znacznie ułatwia dany etap prac nad modelem.
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

Żyje!

Wrzucam, bo stare. Można powiedzieć, że zrobione 2 msc temu, ale nie wyrenderowane. Nie robie nic, bo zająłem się produkcją filmową. Może niebawem wkleje jakiś szit. Tymczasem 3d. Może stworze pełną identyfikacje. Może.


dżizas, wszystkie te "identyfikacje 3d" są tak nudne, że zupełnie nie rozumiem po co marnować na nie czas.
świetna sprawa, kubek i kilka prostopadłościanów... kubek się ładnie błyszczy, ale całość jest dziwnie oświetlona, jakoś nienaturalnie, jak położę na moim stole stos kartek papieru to on nie wygląda tak jak tam... ołówki też, rzucają cień trochę jakby były zawieszone w powietrzu... może ładujesz tam jakieś studyjne światła czy coś takiego, ale może nie rób tego bo wygląda to strasznie syntetycznie
nie podoba mi się ;S

lajcik żabik, pobawie się w cienie i bliki! Jak wymyśle ładniejsze to wkleje. A co do identyfikacji 3d. Fajne to jest ;p (Ci sie nie podoba, bo nie potrafisz, po prostu ;D)

nie potrafię skakać na nartach, a uwielbiam je oglądać i mi się podobają :S
ostatnio Qajs też robił coś takiego, i też bez szału, popatrzyłem na podobne prace jakichś bardziej pro koksów i też kompletnie nie było tam szału, identyfikacje 3D nie są ciekawe dopóki nie są w 100% fotorealistyczne, wtedy można się przynajmniej zachwycać poziomem wykonania, ale nie jest prosto to osiągnąć




ta spirala nawet ok, ale 24 w środku już mniej
samo światło jest mało ciekawe, a już na pewno nie jest zabawne.
ładne kolory

Rok minął od kiedy zacząłem 3d. W między czasie stworzyłem kilka filmów (w liczbie 3). Pochwale się jednym:

http://www.youtube.com/watch?v=76ICeFLXx3E

Do tego obecnie pracuje nad nowym. W lżejszym klimacie.



Cały czas chciałem iść w kierunek low poly. Fascynowały mnie te kształty.




filmik nawet spoko :D

co do tych dwóch prac to one już nie są spoko. nie są brzydkie, ale nie są też ładne... do mnie  nie przemawiają tego typu sceny/modele... to są po prostu zwykłe sceny 3d, tylko "gorzej zrobione", że tak to nazwę bo zdaję sobie sprawę, że ta "gorszość" wybrana z premedytacją
jak masz skilla, a widać, że coś tam umiesz, to nie marnuj czasu na takie pierdoły... gry komputerowe z przed 10 lat potrafiły generować grafikę podobnej jakości w czasie rzeczywistym, nie ma się już czym jarać : p

no chyba, że nie masz dostępu do sprzętu, który może znieść bardziej skomplikowane grafiki, to wtedy inna sprawa i jesteś w pełni usprawiedliwiony

jeszcze co do tego z lisem... tu mi się podoba trochę ta "czystość" całej sceny, bez tekstur, wygląda to trochę jak plastelina, ale ma to swój urok (nie aż tak wielki urok jak realistyczne sceny żeby była jasność : p)
w tej drugiej scenie fajny jest klimat, lekki pół mrok, noc, bardzo fajnie, ale jak dla mnie psują to te tekstury... ta grafika wygląda jak żywcem wycięta z jakiejś bardzo starej gry, a to nie jest komplement :s

jeszcze słowem podsumowania... sam tak nie umiem i fajnie, że chociaż coś z tym 3d robisz bo to jest bardzo ciekawy temat, powodzenia! (zwłaszcza w kwestii animacji, tam złożoność modeli traci trochę znaczenie bo ruch to jest jednak coś :D )

Kiedyś próbowałem sie zagłębić, ale nawet takich efektów mi sie nie udało osiągnąć. Tak z ciekawosci, ile siedziałeś nad tym?

Bardzo ciekawy efekt, teraz nic tylko rozwijać swoje umiejętności!    :cool: Jeśli jesteś freelancerem polecam Ci poszukać ciekawego miejsca do pracy, np. mBiuro w Krakowie - w innych miastach też mają swoje siedziby. Popatrz na stronę www tam masz wszystkie informacje.  :)

najgorsze jest że zawsze okazuje się że mój komputer jest za wolny i rendery całymi dniami i nocami lecą ;p a tak w ogóle to fajny scenariusz, niby proste elementy ale dobrze się to ogląda :) a low poly coś w sobie mają też je lubię, pzdr