Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Aktualności:

Witaj na forum graficznym Burning-Brushes.pl!
Zwycięzca SOTW#140 - CrimeS


Panel użytkownika

Forum graficzne Burning-Brushes.pl

tworczosc Larandil  (Przeczytany 4941 razy)

tworczosc Larandil
« dnia: Sierpień 18, 2012, 21:23:18 »
wstydze sie.
troche.
Mam nadzieje, ze nie bedziecie zdziwieni moim stylem. Przejrzalam troche tematow i malo znalazlam cos podobnego. Coz, trudno.

Moj styl opiera sie na slodkich ilustracjach dla dzieci... no dobra, juz nie gadam tyle.



newbielink:http://larandil4.deviantart.com/art/Fruit-Fruit-Fruit-317744033?q=gallery%3Alarandil4%2F38073685&qo=5 [nonactive] - duze.

newbielink:http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2012/218/3/3/three_days_by_larandil4-d5a07r8.jpg [nonactive]

newbielink:http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2012/188/9/8/window_by_larandil4-d56avfe.png [nonactive]



Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 18, 2012, 21:49:54 »
wektory? fajnie :)  ilki mają klimat, można potrenić bardziej "kreskę" ale to z czasem uda się :)
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 18, 2012, 21:57:45 »
przyjemne, dobrze wygląda
newbielink:http://hostingi.webutd.com/hekko-pl/ [nonactive]

Abik

  • VIP
  • *****
  • Amerykański plastik
    • Zobacz profil
Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 19, 2012, 00:49:09 »
no dobra, juz nie gadam tyle.
weź gadaj no : (
im więcej tym lepiej :D

całkiem mi się podobają, chodź to nie do końca moje klimaty. nie powiem Ci zbyt wiele więcej bo to też nie moja specjalność zdecydowanie, ale wyglądają dość solidnie, szacun. :D
te mi się szczególnie podobają:
http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2012/218/3/3/three_days_by_larandil4-d5a07r8.jpg
http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2012/225/7/2/pier_by_larandil4-d5ax80f.png
dobra robota

Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 19, 2012, 11:54:57 »
Abik - ale ja nie lubie zanduzac swoja gadka ;p
no coz, co do tych klimatow, wlasnie wiem. przegladalam forum no i glupio sie czuje tutaj ze swoimi cukierkowymi rysunkami. ale trzeba sie zapiac ; ) bede oryginalna, a co!

Qajs - prosze, nie nie nie, to nie sa wektory :(

Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 19, 2012, 12:02:46 »
prosze, nie nie nie, to nie sa wektory :(
co nie zmienia faktu że są fajne :)
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

Abik

  • VIP
  • *****
  • Amerykański plastik
    • Zobacz profil
Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 19, 2012, 12:04:42 »
Jak zaczniesz nas zanudzać swoją gadką, to obiecuję, że osobiście poproszę Cię, żebyś przestała :D a tymczasem proszę żebyś nie przestawała
i nie czuj się głupio, że prezentujesz inny styl niż większość ludzi tutaj. to chyba nic złego? my możemy zaczerpnąć coś od Ciebie, Ty od nas, każdy poszerzy swoje horyzonty i będzie zadowolony : P

Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 20, 2012, 13:25:03 »
okejka, dzieki ; )

teraz czas na kolejna prace. huh, uwielbiam rysowac po nocach, wpadam wtedy w mega trans. dobra, moze nie wyszlo idealnie, ale i tak jestem zadowolona.


Abik

  • VIP
  • *****
  • Amerykański plastik
    • Zobacz profil
Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 20, 2012, 13:29:20 »
ja nie przepadam za przesiadywaniem przed komputerem po nocach :D wpadam wtedy w "ale mi wali po oczach"
co do pracy, to jest całkiem okej znów, fajne kolory, podobają mi się linie i kształty... malowanie/rysowanie nie jest moją specjalnością, więc wybacz, że nie powiem więcej niż tylko tyle, że jest całkiem ok :D

Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 20, 2012, 14:34:10 »
no cos Ty, rysowanie po nocach jest fajne, zwlaszcza latem, gdy mozna sobie zapalic swiatlo i otworzyc okno(tak, wiem, komary, sa na to sposoby), no i rysowac w skupieniu i ciszy.
skoro jest okej i Ci sie podoba to sie ciesze ; )

Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 24, 2012, 20:42:43 »
Halloo, wchodzi tu ktos?



no i moj autoportret:


Abik

  • VIP
  • *****
  • Amerykański plastik
    • Zobacz profil
Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 24, 2012, 23:54:16 »
to pierwsze przeurocze :D fajna sukieneczka, fajne usta, fajne włosy, fajne... wszystko mi się podoba, jest bardzo słodkie :D
Twój autoportret też jest przesłodki, ale trochę inna technika wykonania się pojawia i odpowiada mi nieco mniej
tak czy siak, obie prace są ok :D

Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 25, 2012, 00:08:19 »
hmmm... może spróbuj lekko chociaż skomplikować włosy, bo wszędzie sa takie same :)
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 25, 2012, 11:44:37 »
Abik - hmm, drugie robione zupelnie inna technika, w innym programie i tak dalej, wiec pewnie dlatego inny efekt. Chcialam sie nauczyc malowac w photoshopie, ale widocznie sie nie udalo. ale dziekuje.

Qajs - no musza byc takie same! przeciez to ta sama postac, nad ktora chce pracowac >D a to, ze ta postac(ok, Debbie, tak ma na imie) ma podobne wlosy do moich to czysty przypadek ; )

w ogole wyjade teraz z linkiem do bloga: newbielink:http://larandilove.blogspot.com/2012/08/szkice-bohaterow.html [nonactive] totalnie dziewczecy blog, teraz zauwazylam, ze wyglada, jak blog plastika, ale chodzilo mi o osiagniecie cukierkowego wygladu proporcjonalnego do moich ilustracji. Niewazne. W linku macie szkice, bo nie bede juz wklejac na forum ;p

Odp: tworczosc Larandil
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 25, 2012, 12:27:01 »
przeciez to ta sama postac
spoko loko, nie jestem na bieżąco:)

teraz zauwazylam, ze wyglada, jak blog plastika, ale chodzilo mi o osiagniecie cukierkowego wygladu proporcjonalnego do moich ilustracji.
twoje szkice są spoko, a blog ohydny. Fonty pozmieniaj na normalne i o normalnych kolorach, plastikowy nie oznacza w końcu do du** ...

W linku macie szkice, bo nie bede juz wklejac na forum ;p

to już jest to totalnie bez sensu. i w ten sposób na pewno nie będzie on popularniejszy i bardziej odwiedzany, raczej zostanie "zlany" :)

pozdrówka
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio