• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Większa Vella Gallera

Zaczęty przez V3L, Styczeń 10, 2009, 01:06:50

Poprzedni wątek - Następny wątek

Tak wiec miałem parę dni bez netu i wolnego wiec się nudziłem i uczyłem trochę ludki wektorować, Ali jeszcze nie skończony, zostało dokończyć cieniowanie, dorysować zegarek i owłosienie na oby rekach + coś z tłem pomyśleć. Myślę czy nie zrobić tego w formie tapety.
Postać oczywiście przerysowana, nie z głowy.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Woow, jaki wektor, mi się podoba, poza malutkimi niedoskonałościami. Jest super i kolory też... Tyle co ja mam do powiedzenia :D
Inkscape czy Illustrator? A może inny? :D

afro wygląda komicznie, przez swoją wielkość, dałbym na Twoim miejscu coś co by nadało mu głębi jakiejś albo co żeby nie wyglądało jak kleks

a tak to cóż, zapowiedziałeś cieniowanie to czekam na cieniowanie :]

a co do tła to może takie kwiaty jakieś ?

coś w ten deseń ? :3

pzdr.

PS: to z kaczyńskim - za mocne xd

a mi sie strasznie te okulary strasznie w oczy rzucaja...popraw bo krzywe takie :P




"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 

Jak dla mnie to tu jeszcze trochę roboty jest. Przede wszystkim brak cieniowania, płaskie to strasznie. Mało detali, brak tła. Te okulary dziwnie wyszły. Ale też można porobić więcej na nich detali i powinny bardziej przypominać szkło, czy tam plastik. No to raczej taka baza, a nie prawie skończona praca.

A tak w ogóle to projekt chyba umarł. ;)
"Imagination is more important than knowledge."

No więc trochę mnie to całe SA wciągnęło i wydziergałem drugi swój SA, pierwszy wrzucę po zakończonym kiedyś tam pojedynku...


"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



może zacznę od pozytywów
spoko gwiazdki całkiem, ja bym zmniejszył może jednak trochę ich krycie żeby aż tak ostro nie kuły w oczy no i na przyszłość bym uważał bo jak klikasz żeby zrobić gwiazdkę to nie wolno ruszyć myszką, a w paru miejscach widać, że ruszyłeś ;D
no i możnaby się pokusić o wrzucenie kliku większych, no ale nie jest to konieczność więc luz : P
dalej spoko całkiem tekstury planet. tej mniejszej trochę bardziej mi się widzi bo nie widać aż tak, że jest robiona ze zdjęć satelitarnych, w tej większej widać bardzo charakterystyczne łańcuchy górskie, nie jest to właściwie błąd, ale może trochę rozpraszać : P
to co w planetach możnaby poprawić to ich blask, odbijają się na biało, to taki średnio szczęśliwy kolor dla blasku planet ;s chociaż ok, miałeś białe planety w zasadzie, więc pół biedy, ale na przyszłość to jednak radzę unikać takich bezkolorowych planet, a już tym bardziej bezkolorowych blasków bo one skutkują bardzo niedobrą rzeczą...
...a mianowicie, rozjaśniają ostro nebule przy planecie, pół biedy jak nie są tam gęste, ale u Ciebie są i jednak wali cała nebula ostro po oczach :S
a no i przy tej dużej planecie dałbym i tak mniejszy ten blask na zewnątrz, o wiele ważniejszy jest wewnętrzny niż zewnętrzny ^^
dobrze wrzuciłeś asteroidy, chociaż sam nie robiłeś (sam nie robię : P ), ale plus za to, że nie odwracają uwagi od całości tylko uszczegóławiają sa, to ważna sprawa żeby je jakoś wkomponować w pracę
generalnie kompozycja całej pracy jest ok, nic nie ucieka na boki itp itd :D
spoko komety w sumie chociaż dla mnie za białe, tak jak blask planet i za grube, też jak blask planet, tzn. tak jak grube sobie mogą być, tak z białością to już gorzej ;s
generalnie staraj się unikać wszelkich białych plam w sa bo duża część pracy nad sa to rozjaśnianie niektórych jego fragmentów, czy to przez dodawanie gwiazd, chmur, świateł, blasków planet.. a jak już coś robisz białe to staje się to automatycznie neutralne na wszelkie zmiany jasności otoczenia i może później trochę odstawać albo po prostu walić po oczach ;D
aa, jeszcze nebule... szału nie robią, ale przyznam, że nie są najgorsze, im dalej od planety tym lepsze bo nie są aż tak jasne :D fajnie, że są miejscami ciemniejsze i jaśniejsze, ważna sprawa żeby były w miarę kontrastowe bo wtedy bardziej cieszą oko i można ładniejsze kształty z nich tworzyć: P
szkoda, że nie dałeś napisu ;( xD
chyba wszystko, ogólnie nie jest źle, jak na początki to możesz być dumny ;D

światło na planecie wyszło dziwnie to na tej użej i tekstura na niej, reszta mi sie całkiem podoba :)
dziwna jest tez trajektoria lotu tych komet taka "krzywa", brakuje Ci jako takiego obycia z SA myśle jeszce :P
im więcej bdziesz robił tym szybciej sie naczysz :D czekam z niecierpliwościa na kolejna prace




"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 

Cytat: Max w Grudzień 27, 2010, 17:00:46dziwna jest tez trajektoria lotu tych komet taka "krzywa"
Celowo pofalowałem trochę ogony za kometami, bo takie proste jak Abik robi dla mnie strasznie sztucznie wygląda...
Cytat: Max w Grudzień 27, 2010, 17:00:46im więcej bdziesz robił tym szybciej sie naczysz :D czekam z niecierpliwościa na kolejna prace
No wiadomo chyba, i dzięki :*

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



No to mój pierwszy w życiu SA :>

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Khuem. No co ja mogę powiedzieć?
Na dzień dobry gratulacje za stworzenie tak dobrej pracy (szczególnie, że to Twoja pierwsza tego typu), że walka była iście zażarta ^^

Ogólnie, to czuć tu taki mhrooook. Tylko ten napis (chyba po raz pierwszy czepiam się napisu w SA xD) wg mnie można było sobie darować.
Brakuje mi kilku takich jaśniejszych gwiazd, które by się wybijały.
Planetki są niezłe, tylko może troszkę za słaby błysk... no i tak jak w drugiej pracy, raczej nie powinno być białego błysku ; )
Cinis et manes et fabula fies.

o, dopiero zauważyłem, że obcięło ci kawałek poświaty na tej środkowej planetce :P
ogólnie praca dobra jak na pierwsza, planetki są świetne : D
ale chyba robione bez większego pomysłu ;)




"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 

Cytat: Eldinga w Grudzień 28, 2010, 20:48:02no i tak jak w drugiej pracy, raczej nie powinno być białego błysku
być sobie może, ale nie jest zalecany, tu niczego nie psuje, więc nie jest źle :D

spoko gwiazdki, chociaż może trochę za gęste to i tak wyglądają całkiem ok.
całkiem miłe nebule, chociaż, że nie mają jakiś mega detali to cieszą oko bo i tak sporo się w nich dzieje :D
asteroidy i planety też dobre, na planetach faktycznie przydałoby się trochę zwiększyć kontrast oświetlenia.
generalnie cały sa jest całkiem niezły, wydaje mi się, że nawet lepszy od tego drugiego, którego pokazałeś wcześniej :D
poprawić by się przydało ogólny nastrój pracy, bo jest taki bardzo prosty, są nebule, planety, asteroidy, ale nic właściwie to nie przedstawia poza jakąś tam scenką kosmosu (chociaż pamiętam, że temat miał być scenka rodzajowa czy jakoś tak, więc w sumie nie powinienem się czepiać : P )... na przyszłość dobrze by było jakbyś podorzucał jakieś światła... z gwiazd, z poza pracy, jakiekolwiek żeby ożywić pracę :D
generalnie mimo wszystko wykonanie jest ok, a to najważniejsze : P


A to jak wam się widzi ?

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



z kosmosem to kompletnie dla mnie nie jest powiązane. Teraz to traci formę. Kolory wg. mnie powinny być ciemne, nigdy takiej jaskrawej zieleni bym nie wsadzał w kosmos. Również to tyczy się czerwieni ^^