• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

3DS Max - jakis problem

Zaczęty przez Raju, Luty 07, 2009, 13:19:06

Poprzedni wątek - Następny wątek
Na razie mam jedno, ale w przyszłości na pewno będzie ich więcej  :lol-sweat:

Co sie stało i jak to naprawić? :/
Powinno byc tak (obrazek z Google):

A jest tak:


Chodzi mi o te strzalki do przesuwania obiektow. Cos sie samo zepsulo, moze ja cos wcisnalem niechcacy-niewazne. Jak to naprawic? :( ^^"

tak samo jak na obrazku z googli musisz mieć zaznaczony ten przyrząd do przesuwania obiektów : P
Give sanity a longer leash  |  H+ 

chyba musisz nacisnąć X na klawiaturze. Usunąłem maxa więc nie moge sprawdzić. Spróbuj.

Jak to nie pomoże, to możesz usunąć konfigi w document and settings.

Problem sie sam rozwiąże chyba, bo mi sie tak schrzanił 3DS, że musze go przeinstalować, cholera :/
Cytat: "Lysander"tak samo jak na obrazku z googli musisz mieć zaznaczony ten przyrząd do przesuwania obiektów : P
Zaznaczylem przeciez ^^" Myslalem, ze to logiczne :P

program sie nie schrzanił, też tak miałem. Wyłaczyłeś po prostu widoczność tego kwadracika. Szukaj skrótów klawiszowych, albo tak jak mówilem - usuń konfigi ;]

Teraz mam kolejny problem:


"X" nie dziala, niestety, tak jak naprawa (Repair) w instalatorze.

EDIT:
Rozwiazalem problem:
Customize -> Custom UI and Defaults Switcher -> Klikamy na DefaultUI -> Set

Gotowe! :D

up na prosbe misia.


Uzylem TurboSmootha i oto co sie stalo :s Jest na to jakas rada? :/

Jest na to rada - musisz użyć chamfera na krawędziach tak, żeby turbosmooth nie robił takich wielkich zaokrągleń. Dodatkowo sprawdź czy przypadkiem nie masz nigdzie jakichś trójkątów.
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

Jak zrobic żeby po nałożeniu jakiegoś materiału/tekstury była ona widoczna odrazu a nie tylko po renderowaniu. Aktualnie jak nałoże jakiś materiał/ tekstury to obiekt zmienia mi kolor na taki szarawy ale po renderowaniu już jest dobrze a chciałbym widzic to już przed.

Cytat: SympatykJak zrobic żeby po nałożeniu jakiegoś materiału/tekstury była ona widoczna odrazu a nie tylko po renderowaniu. Aktualnie jak nałoże jakiś materiał/ tekstury to obiekt zmienia mi kolor na taki szarawy ale po renderowaniu już jest dobrze a chciałbym widzic to już przed.
Należy w opcjach metariału (w oknie Material Editor "M") zaznaczyć pole "Show Standard Map in Viewport" - taki niebiesko-biały sześcian.
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

coś nie działa albo się nie zrozumieliśmy :)
Chodzi mi oto żeby na tym prostopadłościanie były widoczny materiał

http://i44.tinypic.com/2q80x1x.jpg

Cytat: Sympatykcoś nie działa albo się nie zrozumieliśmy :)
Chodzi mi oto żeby na tym prostopadłościanie były widoczny materiał

http://i44.tinypic.com/2q80x1x.jpg
Sprawdzałem u siebie i u mnie działa. Spróbuj jeszcze kliknąć ppm na nazwę "perspective" w viewporcie i tam pozmieniać opcje.
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com


Chodzi mi o te czarne pola. Jak sie ich pozbyc? ;(

[ Dodano: 26 Luty 09, 15:11 ]
Juz wiem co sie stalo. Zipper (www.zipper.deviantart.com) powiedzial, zebym nie konwertowal do Poly po zrobieniu ksztaltu za pomoca Line. Dziala :P

Rozumiem, że to będzie elektryk? Jeśli tak, to źle się do niego zabrałeś. Zrobienie kształtu ze spline'u i użycie na nim funkcji extrude wyklucza Tobie używanie jakiegokolwiek smootha. Ja w swojej gitarze korpus robiłem z boxa przekonwertowanego na editable poly.

Dla przykładu daję siatkę tego Ibaneza co robiłem kiedyś (wyłączyłem smootha z korpusu)

Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com