Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: blender renderowanie  (Przeczytany 1653 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
blender renderowanie
« dnia: Lipiec 02, 2012, 15:35:30 »
yoł,

może ktoś mi tu pomoże, a mianowicie, mam w blenderze prosty obiekt + na niego nałożoną mapę obrazu, w podglądzie z teksturami (w samym programie) nie ma problemu i mi wyświetla wszystko, natomiast gdy przejdę do renderowania zamiast owej tekstury mam zwykły obiekt tak jak bym go tylko wymodelował.

może czegoś nie ustawiam? a może gdzie indziej leży problem, ale nie wiem za cholerę co zmienić aby to działało jak należy.

pomoże ktoś?
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio

Lysander

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 202
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #42
  • Layout of the Fortnight #27
Odp: blender renderowanie
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 02, 2012, 15:44:21 »
Sprawdź czy w karcie "render" w "shading" masz zaznaczone "textures"
Give sanity a longer leash  |  H+ 

Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
Odp: blender renderowanie
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 02, 2012, 15:49:02 »
owszem, mam zaznaczone
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio