Forum graficzne Burning-Brushes.pl

Programowanie oraz Grafika => Dyskusje i pomoc (grafika) => Wątek zaczęty przez: ZajcuNS w Lipiec 08, 2015, 21:49:06

Tytuł: CS6 dziwny problem z 3d
Wiadomość wysłana przez: ZajcuNS w Lipiec 08, 2015, 21:49:06
Witam,
Mam dziwny problem z modelowaniem 3d.
Po krotce... po załadowaniu skina jest on strasznie "spikselowany" ale jest tak do momentu gdy obracam kamerą. Gdy to robie model jest normalny i wyraźny. O co tu chodzi?  Co jest nie tak?
Zdjęcia tego zjawiska:
normalny widok:
(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1062.photobucket.com%2Falbums%2Ft499%2FZajcuNS%2Fprzed_zpsahsjefij.jpg&hash=cb6479a4251802ee5f22e62f95321c9ff43771ee) (http://s1062.photobucket.com/user/ZajcuNS/media/przed_zpsahsjefij.jpg.html)
a tutaj gdy zmieniam pole widzenia czyli musze ruszać obrazkiem:
(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1062.photobucket.com%2Falbums%2Ft499%2FZajcuNS%2Fdwa_zpsadf2l8cs.jpg&hash=687fbc371854f80d9408fff2ffdc8b6ef819a163) (http://s1062.photobucket.com/user/ZajcuNS/media/dwa_zpsadf2l8cs.jpg.html)

Co zrobić by widok zawsze był normalny?

Pozdrawiam i dzięki
Zajcu