Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Początki Grafiki  (Przeczytany 1150 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Exibit

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
Początki Grafiki
« dnia: Listopad 01, 2011, 14:14:03 »
Witam!

Mam 14 lat i w przyszłości chciałbym zajmować się grafiką komputerową z głównym naciskiem na 3D itd. Pracować dla jakiś dużych firm typu Ubisoft, Electronic Arts itp. Mógłby ktoś mnie pokierować od czego zacząć. Chciałbym powoli zacząć bawić się w te klocki, lecz naprawdę nie mam zielone pojęcia od czego zacząć. Z góry dziękuje za pomoc Exibit : )
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2011, 14:15:54 wysłana przez Exibit »

Abik

Odp: Początki Grafiki
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 01, 2011, 18:18:18 »
Umiesz rysować? jak nie to się naucz, to się przydaje, zwłaszcza jak się chce pracować nad grami czy 3d ogólnie.

no i wybierz sobie jakieś oprogramowanie do 3d, którego chciałbyś się nauczyć
dla gier najlepiej chyba 3ds max, albo Maya... jak nie lubisz piracić to ściągnij sobie darmowego Blendera, jest bardzo dobry, ale w przemyśle raczej rzadziej stosowany od 3ds maxa i Maya

Exibit

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
Odp: Początki Grafiki
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 01, 2011, 20:27:47 »
Wielkie dzięki za pomoc, od jutra bd się bawił ... Mam nadzieję, że w przyszłości bd miał łatwiej jeśli chodzi o grafike : )
I jeszcze jedno pytanko... Jak już sobie ściągnę to 3ds Max, które sobie wybrałem od czego zacząć ?
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2011, 20:29:51 wysłana przez Exibit »