Witam.
Mam taki problem. Przy nakładaniu światła/grandienmap tworzy sie takze taka "ropa" różne fale odcieniowe, sami tez to widzicie. Nie mam pojecia czemu oraz jak sie tego pozbyc. :(
Dla przykladu:
Autor: lewin
(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi25.tinypic.com%2F2ci9rtv.png&hash=9cc107018fa372900f2ad85bde2a31f3c2b9762b)
Z tej warstwy daj duplicate, potem nadaj GM, daj krycie na jakie ci się podoba, potem je złącz. U mnie jest wszystko ok i takie światło mi się nie pokazuje. Sprawdź.
ah chodzi o takie niepłynne przejście tego światła tak? ; d
no niestety też mam taki problem często o.O głównie w sa, gdzie dużo takich świateł używam, później często efekt jest okropny jak kilka takich fal sie na siebie najdzie - . -
nie znalazłem jeszcze na to żadnego rozwiązania bo nie zawsze mi się takie coś robi... z reguły dopiero przy dużej liczbie warstw w pracy, no i chyba nie przy każdym trybie krycia warstwy też to się pojawia, ale przy tych najbardziej użytecznych niestety tak ; s