Forum graficzne Burning-Brushes.pl

Programowanie oraz Grafika => Dyskusje i pomoc (grafika) => Wątek zaczęty przez: Hoom w Sierpień 03, 2009, 11:53:28

Tytuł: Zakichana "ropa"
Wiadomość wysłana przez: Hoom w Sierpień 03, 2009, 11:53:28
Witam.

Mam taki problem. Przy nakładaniu światła/grandienmap  tworzy sie takze taka "ropa" różne fale odcieniowe, sami tez to widzicie. Nie mam pojecia czemu oraz jak sie tego pozbyc. :(


Dla przykladu:

Autor: lewin

(https://burning-brushes.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi25.tinypic.com%2F2ci9rtv.png&hash=9cc107018fa372900f2ad85bde2a31f3c2b9762b)
Tytuł: Odp: Zakichana "ropa"
Wiadomość wysłana przez: Creative w Sierpień 03, 2009, 12:06:42
Z tej warstwy daj duplicate, potem nadaj GM, daj krycie na jakie ci się podoba, potem je złącz. U mnie jest wszystko ok i takie światło mi się nie pokazuje. Sprawdź.
Tytuł: Odp: Zakichana "ropa"
Wiadomość wysłana przez: Abik w Sierpień 03, 2009, 13:36:57
ah chodzi o takie niepłynne przejście tego światła tak? ; d
no niestety też mam taki problem często o.O głównie w sa, gdzie dużo takich świateł używam, później często efekt jest okropny jak kilka takich fal sie na siebie najdzie - . -
nie znalazłem jeszcze na to żadnego rozwiązania bo nie zawsze mi się takie coś robi... z reguły dopiero przy dużej liczbie warstw w pracy, no i chyba nie przy każdym trybie krycia warstwy też to się pojawia, ale przy tych najbardziej użytecznych niestety tak ; s