Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Widziane okiem Q  (Przeczytany 30560 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
  • Respect: +10
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 12, 2011, 22:31:15 »
0
Dzięki za komentarz, foty były robione po południu właśnie. Ogólnie mam kilka krajobrazów, ale konkurs mnie powstrzymuje przed publikacją.
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio

goly

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 13, 2011, 17:26:40 »
0
Tego typu fotki napewno lepiej by wyglądały gdyby je zrobic jako makro, zależy też czym pstrykasz.

Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
  • Respect: +10
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 13, 2011, 18:36:11 »
0
Robiłem na kitowym makro, a pstrykam canonem eos 1000d z kitowym obiektywem...
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio

goly

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 13, 2011, 18:50:33 »
0
To sprzęcik masz niezły  :D spróbuj szukać ciekawszych kadrów nie tak jak na tych fotkach, główny obiekt na zdjęciu jest zbyt centralnie    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mocne_punkty_obrazu   w tym linku jest podstawa o mocnych punktach w ogólnie pojętej sztuce ale przy fotografii też to jest bardzo istotne, choć czasami kompozycja centralna też bardzo fajnie wygląda.

Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
  • Respect: +10
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 13, 2011, 19:43:46 »
0
Dzięki za informacje, ale teoretyczną wiedzę posiadam, gorzej z praktyką która sama z siebie nie przybierze piękna od razu. Wiem że trochę to potrwa, ale liczę że uda mi się wyjść na ludzi :).


Dobra wybrałem fotke którą otrzyma max, wiec mogę resztę fot pokazać... nie dam od razu wszystkich tylko etapami będę leciał...








Głównym moim założeniem jest opanowanie fotografii krajobrazowej (wiem że muszę zakupić odpowiednie elementy do tego, ale na razie robię tym co mam), więc każde info na ten temat będzie bardzo mile widziane !
Z góry dzięki za komentarze.
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio

goly

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 13, 2011, 19:50:17 »
0
No te są dużo lepsze lepsze od tych listków  :thumb-up_anim: ale staraj sie unikać "cięcia" zdjęcia horyzontam na pół najlepsze proporcje to 2/3 wiecej nieba jak masz np. ładne chmury albo ziemi zależy od kompozycji :D  a tak poza tym  to ładna okolica gdzie robiłeś te fotki ?

Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
  • Respect: +10
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 13, 2011, 19:55:56 »
0
Fotki robione w "pod" Górami Sowimi :)







Tego dnia była ładna pogoda, bezchmurne niebo i ładnie tak "ciepło" świeciło słońce. Więc z chmurkami było ciężko. Tak ogólnie fotki są z niedzieli.
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio

goly

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 13, 2011, 20:02:29 »
0
To ostatnie jest spoko  :thumb-up_anim: świetna okolica poszalałby z aparacikiem ale trochę daleko ode mnie  :sciana: a do fotografii krajobrazowej wcale nie potrzebujesz jakiegoś specjalnego sprzętu w miarę dobry statyw i to co już masz  w zupełności Ci wystarczy za 200-250 zl juz dobry statyw kupisz żeby był tylko stabilny bo to strasznie wkurza jak mocniej wiatr zawieje i buja statywem  :zly: a jaka ogniskową masz na tym kicie?

Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
  • Respect: +10
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 13, 2011, 20:07:03 »
0
a do fotografii krajobrazowej wcale nie potrzebujesz jakiegoś specjalnego sprzętu w miarę dobry statyw i to co już masz  w zupełności Ci wystarczy za 200-250 zl juz dobry statyw kupisz żeby był tylko stabilny bo to strasznie wkurza jak mocniej wiatr zawieje i buja statywem

Chciałbym kupić ten o obiektyw : http://fotoaparaciki.pl/index.php?products=product&prod_id=576 ... no ale kasy na razie nie ma i pewno szybko nie będzie.
A statyw już jakiś sobie upatrzyłem tylko linka nie mogę znaleźć, ale za drogi sprzęt to też nie będzie.

a jaka ogniskową masz na tym kicie?
Kit ma 18-55.
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio

Alchemist

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 37
  • żryj budyń!
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Signature of the Week #119
  • Signature of the Week #118
  • Signature of the Week #93
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 13, 2011, 20:19:38 »
0
ogólnie to proste krajobrazy, jakie można cyknąć nawet komórką : D
nic ciekawego w nich nie widzę osobiście, ponieważ w sieci jest takich zdjęć 8 milionów.
ostatnie najładniejsze, jednakże drugie zdjęcie jako jedyne jest w miarę poprawnie wykadrowane.

goly

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 13
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 13, 2011, 20:25:30 »
0
Jak chcesz szeroki obiektyw pomyśl o czymś takim http://allegro.pl/samyang-8mm-f3-5-if-mc-olympus-e420-e450-e500-i1968930153.html ma dość dobre opinie poszukaj na necie sobie no i zdjęcia też eleganckie z niego wychodzą nie ma automatyki wszystko ręcznie trzeba ustawiać ale w fotografii krajobrazowej to akurat nie jest minus bo szybki obiektyw nie musi być.
Co do statywu ja mam ten http://allegro.pl/statyw-velbon-sherpa-600r-600-r-torba-lublin-i1993135706.html i jestem z niego bardzo zadowolony ma 4kg udźwigu a to jest bardzo dużo sama puszka waży niecały kilogram i jest bardzo stabilny.

Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
  • Respect: +10
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 13, 2011, 20:28:23 »
0
Jak chcesz szeroki obiektyw pomyśl o czymś takim http://allegro.pl/samyang-8mm-f3-5-if-mc-olympus-e420-e450-e500-i1968930153.html ma dość dobre opinie poszukaj na necie sobie no i zdjęcia też eleganckie z niego wychodzą nie ma automatyki wszystko ręcznie trzeba ustawiać ale w fotografii krajobrazowej to akurat nie jest minus bo szybki obiektyw nie musi być.
Dzięki za alternatywę :D

Co do braku automatyki, wcale się tego nie boję, powyższe zdjęcia były robione na manualu.

A statyw fajna rzecz, szkoda że nie mam tyle $ na to przeznaczone.
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 13, 2011, 20:28:37 »
0
liczę że uda mi się wyjść na ludzi :).
nie licz na zbyt wiele :D

foty całkiem spoko, ładne kolory mają, nie jest to jakiś mega szał, ale nie są złe : >
z resztą już Ci mówiłem : P

ogólnie to proste krajobrazy, jakie można cyknąć nawet komórką : D
nie dasz rady takich zrobić komórką, całkiem ładną jakość Q uzyskał i fajne odwzorowanie kolorów, nie wiem czy jakikolwiek cyfrowy aparat w telefonie komórkowym ze swoją optyką byłby wstanie to osiągnąć... ja mam samsunga galaxy s, który jest całkiem wypasiony i aż tak dobrych fot nie robi, więc nie przesadzałbym z taką teorią : P

Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
  • Respect: +10
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 13, 2011, 20:32:04 »
0
nie licz na zbyt wiele
źle się wyraziłem. ja to wiem ze będę za***isty w krajobrazach, tylko trochę czasu potrzebuję.

Kurde, kocham taką aktywność w moich wątkach, aż dosłownie skomentuje galerie każdemu kto mi link podeśle :D
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: Widziane okiem Q
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 13, 2011, 20:33:38 »
0
sam chciałeś:
http://burning-brushes.pl/maly-format/jestes-tym-co-tworzysz/msg113990/#new
; ]

źle się wyraziłem. ja to wiem ze będę za***isty w krajobrazach, tylko trochę czasu potrzebuję.
to brzmi dużo lepiej :D trzymam kciuki ; >