Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Araiel  (Przeczytany 1098 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Abik

Araiel
« dnia: Grudzień 13, 2009, 12:33:13 »
Sory, że jeden dzień spóźniony, ale lepiej późno niż wcale ;p
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego ^^





azjatka xD miała być w wannie, a jest w monitorze, no ale wiesz : D

Max

Odp: Araiel
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 13, 2009, 13:07:51 »
dołączam się do spóźnionych życzeń :D
v1 wyglada pikantniej :D


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

piczyz

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 1
  • \/ Shay Laren \/
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Userbar of the Week #20
  • Userbar of the Week #7
Odp: Araiel
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 13, 2009, 13:13:09 »
jak to mówią "dobra du** z twarzy"

jeszcze raz naj ;)

Araiel

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 29
    • Zobacz profil
    • Portfolio
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #3
Odp: Araiel
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 13, 2009, 13:16:27 »
Wielkie dzięki. Sygnaturka super :sweet:

Max, a mi się bardziej podoba wersja b&w :D

I jeszcze raz dzięki za życzenia :)
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Odp: Araiel
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 13, 2009, 17:40:24 »
no ja też niestety nie złożyłem życzeń, więc Araiel wszystkiego najlepszego chłopie, kupe kasy i szczęścia!

Unreal

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 5
  • lalallaa
    • Zobacz profil
Odp: Araiel
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 13, 2009, 18:42:48 »
najlepszego jeszcze raz!


ps. fajna babka

Moonmaker

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
  • Stranger in a strange land
    • Zobacz profil
    • Moonmaker on dA
  • Ostatnie nagrody:
  • Signature of the Week #81
  • Work of the Month #10
Odp: Araiel
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 13, 2009, 18:58:12 »
Abik , fajny ten tag :3

a Tobie Araiel wszystkiego naj naj :P

Cytuj
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Harry Callahan

Araiel

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 29
    • Zobacz profil
    • Portfolio
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #3
Odp: Araiel
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 13, 2009, 20:07:38 »
Kenty, Unreal, Moon - dzięki :)
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com