Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Ciekawe ubranka  (Przeczytany 5256 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Abik

Ciekawe ubranka
« dnia: Listopad 07, 2010, 20:57:59 »
« Ostatnia zmiana: Listopad 17, 2010, 20:00:21 wysłana przez Abik »

Z!ns

Odp: Chcielibyście takie gatki?
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 08, 2010, 00:18:29 »
"slide to unlock" miecie wszystko

baj Yumi  ;* <3

Max

Odp: Chcielibyście takie gatki?
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 08, 2010, 15:54:53 »
"slide to unlock" miecie wszystko
tiaaa


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Abik

Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 17, 2010, 20:02:59 »
zmieniłem nazwę tematy żeby był bardziej uniwersalny :P
ostatnio były fajne gacie tym razem czas na koszulki :D

http://www.fromupnorth.com/2010/09/inspiration-gallery-120-clothing/
osobiście bardzo podoba mi się NR 3 (tzn. bardziej zawartość niż koszulka xD ), fajny ma kolor, no ale to damska : D
zaraz dalej NR 4 jest też boska :D
no i później bardzo fajne są też 2 ostatnie, ale to raczej z racji moich zainteresowań (waszych w sumie też :D)

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 04, 2010, 18:54:47 »
zmieniłem nazwę tematy żeby był bardziej uniwersalny :P
ostatnio były fajne gacie tym razem czas na koszulki :D

http://www.fromupnorth.com/2010/09/inspiration-gallery-120-clothing/
osobiście bardzo podoba mi się NR 3 (tzn. bardziej zawartość niż koszulka xD ), fajny ma kolor, no ale to damska : D
zaraz dalej NR 4 jest też boska :D
no i później bardzo fajne są też 2 ostatnie, ale to raczej z racji moich zainteresowań (waszych w sumie też :D)
6 i 8 niezłe - sam bym takie chciał. Ale reszta też ok.

Abik

Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 11, 2011, 19:13:34 »
Hmmm
http://gizmodo.pl/gadgets/17263/biustonosz_na_klasniecie.html
to jest dopiero ciekawe ubranko :D
oblukajcie :D

Max

Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 11, 2011, 19:16:09 »
haha :D
cycki z deka niewyjsciowe, ale pomysl dobry :D


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Eldi

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 25
    • Zobacz profil
Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 11, 2011, 19:39:14 »
Dzięki : D nie chciałabym mieć stanika, który spada na samo klaśnięcie : D
Cinis et manes et fabula fies.

Max

Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 11, 2011, 19:48:06 »
Dzięki : D nie chciałabym mieć stanika, który spada na samo klaśnięcie : D
a jaki masz ? na co reaguje ?


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Abik

Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 11, 2011, 19:48:25 »
czemu nie? wszyscy ciągle by Ci klaskali :D haha :D

Max

Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 11, 2011, 19:56:21 »
czemu nie? wszyscy ciągle by Ci klaskali :D haha :D
Rubik by miał konkurencje


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Eldi

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 25
    • Zobacz profil
Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 13, 2011, 20:01:54 »
a jaki masz ? na co reaguje ?
Normalny : P reaguje jedynie na zgraną współpracę dwóch dłoni, zmierzającą do rozdzielenia spinających go części : P

czemu nie? wszyscy ciągle by Ci klaskali :D haha :D
Pewnie tak ;x tylko po co wszyscy mieliby oglądać, co mam pod nim?:P
Cinis et manes et fabula fies.

Abik

Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 10, 2011, 21:03:59 »

Max

Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 10, 2011, 21:19:16 »


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Abik

Odp: Ciekawe ubranka
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 10, 2011, 21:30:22 »
nie, tylko zawartością tej mody :D ale codziennie przeglądam gizmodo
i podoba mi się jak to tam przedstawili, 8bitowe pończochy xd