Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Dlaczego i jak głosowałeś? ;)  (Przeczytany 6215 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

(voythas)

Dlaczego i jak głosowałeś? ;)
« dnia: Maj 22, 2009, 21:47:22 »
Heh, zauważyłem ogólne oburzenie, że nie możemy pisać na kogo głosowaliśmy i dlaczego. Po tym co Lysander napisał na SB postanowiłem, że założę ten temat. Myślę, że ogarniacie o co chodzi bez zbędnego opisywania.

Ja w SOTW#52 głosowałem na pracę B (http://burning-brushes.pl/imghost/uploads/49a6cb407e.jpg) i już wyjaśniam dlaczego. Otóż chyba ona jedyna faktycznie ukazuje temat, pomijając to, że za piękna nie jest. Tylko tutaj widać złość. Natomiast praca A nie ma nic wspólnego ze złością. To, że postać jest czarnym charakterem (co trzeba wiedzieć wcześniej...) to o niczym nie świadczy. Praca zupełnie nie na temat jak dla mnie, nie pokazuje tego co powinna.

Niestety, nie mogę powiedzieć na którą pracę zagłosowałem w LOTFie, ponieważ będzie wiadomo, która jest moja (a głosowałem na rywala) :/.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2010, 22:51:05 wysłana przez (voythas) »
[Mess with the best, die like the rest.]

Moje portfolio

Lysander

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 202
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #42
  • Layout of the Fortnight #27
Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2009, 09:51:22 »
Dobry temat, aż pozwolę sobie go przenieść i przylepić w konkursowym dziale ; p

ale od razu uprzedzam, że posty w stylu "zagłosowałem na pracę A bo tak" czy "[cytat] w pełni się zgadzam" będę kasował
Give sanity a longer leash  |  H+ 

V3L

Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 23, 2009, 10:04:25 »
Cytat: Lysander
Dobry temat, aż pozwolę sobie go przenieść i przylepić w konkursowym dziale ; p

To może poprostu zezwolić userom pisania opini i na co głosował w temacie z głosowaniem...
Cytat: Lysander
ale od razu uprzedzam, że posty w stylu "zagłosowałem na pracę A bo tak" czy "[cytat] w pełni się zgadzam" będę kasował

BMkowie również się pod tym podpisują.
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



(voythas)

Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 23, 2009, 10:13:21 »
Cytat: Vell
To może poprostu zezwolić userom pisania opini i na co głosował w temacie z głosowaniem...

Niby tak, ale myślę, że tutaj będzie ciekawiej, ponieważ będzie można się zgodzić z czyjąś opinią lub nie i podyskutować.
[Mess with the best, die like the rest.]

Moje portfolio

V3L

Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 23, 2009, 10:27:52 »
Cytat: voythas
Niby tak, ale myślę, że tutaj będzie ciekawiej, ponieważ będzie można się zgodzić z czyjąś opinią lub nie i podyskutować.


Pożyjemy i zobaczymy jak że te zacięte dyskusje, będą przebiegać.
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



CatchAFire

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • A
    • Zobacz profil
Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 23, 2009, 10:48:04 »
W LOTF#7 zagłosowałem na prace [A], bo praca to dla mnie nie jest layout, nawet menu nie ma, ogolnie nie jest źle ale za mało tych elementów strony internetowej jak na layout. Praca [A] bardziej wpasowuje sie w temat.
"No man can lead man, we have to have unity." Bob Marley


Sympatyk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 44
  • Master of science
    • Zobacz profil
    • Moje
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #45
Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 23, 2009, 11:41:15 »
To teraz nie rozumiem po kiego te ankiety ? chyba że można się w tym temacie wypowiadac jak konkurs się zakończy ? bo tak to jest bez sensu.

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 23, 2009, 11:50:20 »
no dokładnie, zrobiliśmy ankietę m.in. po to by uniknąć sugerowania się głosami innych, a ten temat to przecież nic innego jak wcześniejszy system - tyle, że na pewno mniej osób z niego skorzysta

V3L

Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 23, 2009, 11:56:05 »
Cytat: Kenty^
tyle, że na pewno mniej osób z niego skorzysta

o to chodzi, ta co chce napisać coś konkretnego na która prace głosuje, to pisze. Inni tylko oddają głos w ankiecie, więc sugerowac się nie będą, większą ilościa głosów.

Chyba ze dało by rade żeby pisana wiadomość przez usera pojawiała się po zakończeniu ankiety.
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Nogaren

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 23, 2009, 14:06:56 »
no rzeczywiście dobry temat!!!


Cytat: Vell
Chyba ze dało by rade żeby pisana wiadomość przez usera pojawiała się po zakończeniu ankiety.


wg mnie po pierwsze zupełnie niepotrzebne, lepiej, żeby komentarze tutaj się znajdowały (chociaż to też sugeruje, na kogo kto głosował, a po to przecież zostały wprowadzone ankiety)
a po drugie trudne technicznie, znaczy trudne to raczej nie, ale po co się babrać w takich rzeczach

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 25, 2009, 11:56:04 »
ja nie wiem kto głosuje na prace takie C, przecież to ani fajne, ani śmieszne

Max

Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 25, 2009, 18:58:09 »
Cytat: Kenty^
ja nie wiem kto głosuje na prace takie C, przecież to ani fajne, ani śmieszne



i tu Kenty ma racje ... miałem pisać coś podobnego ale mnie uprzedził ;q


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Sympatyk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 44
  • Master of science
    • Zobacz profil
    • Moje
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #45
Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 25, 2009, 19:39:14 »
Kenty^, gdyby nie praca B to by tam właśnie poleciał głos :P

Max

Dlaczego i jak g?osowa?e¶? ;)
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 25, 2009, 20:06:59 »
Cytat: Sympatyk
Kenty^, gdyby nie praca B to by tam właśnie poleciał głos :P

thx ;P


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

(voythas)

Odp: Dlaczego i jak g?osowa?e?? ;)
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 14, 2009, 01:35:47 »
Ja w SOTW#58 gdybym mógł głosować to zrobiłbym to na pracę E. Mimo, że nie przepadam za stłumionymi kolorami to jednak tutaj mi to odpowiada. Ładna czerwień oraz nałożone tekstury, co do pracy C to sam miałem nawet pomysł by taką zrobić :D. Pracka A ma klimat, ale to jedyna mroczna praca z tych wszystkich i chyba dlatego się za bardzo nie przyjęła. F ma bardzo mocny sharpen (szczególnie na twarzy i włosach) jakby poprawić trochę pixeli to wyszłoby lepiej. B natomiast ma dziwne przejścia kolorów, wygląda mi to 256 kolorowy gif :P. Praca D ma całkiem niezłe światło, ale brakuje tam napisu jednak, a G jest w miarę okay, jak dla mnie to nic szczególnego.
[Mess with the best, die like the rest.]

Moje portfolio