Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: MC's , KFC czy inne?  (Przeczytany 4218 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ichigo^

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.ichigo-portfolio.yoyo.pl/index.php?list=
MC's , KFC czy inne?
« dnia: Czerwiec 07, 2008, 20:13:07 »
jak w temacie co lubicie?

Ja wole tak czy siak Sub Way :P (Chicken Teriyaki  :D mniamm)

Potem z MC lubie MC Nuggetsy

KFC bleee

I pobliska pizzeria :)
Sweet BB spalilo mnie na stosie..

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 08, 2008, 11:34:45 »
w KFC biore sobie kubelek i sie najem, a w MC musialbym wzi??? 2 czisy i bigmaka :P
tu i tu mi smakuje:) ale wole KFC

Abik

MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 08, 2008, 11:35:41 »
mi w sumie to bez r??nicy ;p
jedno i drugie daje dobre jedzenie wi?c luz :P ale rzeczywi?cie ?atwiej si? w KFC naje?? :P

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 08, 2008, 11:49:58 »
ale za to niezdrowe :q

Abik

MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 08, 2008, 11:50:45 »
no tak, ale od czasu do czasu nas zybko mo?na zje?? jak sie jest w Poznaniu xP

Drake

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 08, 2008, 12:03:15 »
W mojej okolicy to tylko MC's jest, wi?c za du?ego wybory nie mam ^^ Ale miasto si? rozwija to mo?e co? tam postawi? w najbli?szej 10latce.

Co do posi?ku to 5 czis?w i du?a kola = syto??. No i 20 z? w plecy, czyli przeliczaj?c na forumowe to mniej wi?cej 7 browar?w ^^

aVk

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
    • Zobacz profil
    • http://t0muss16.fotka.pl
MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 08, 2008, 15:07:48 »
A ja nie jadam w tym czym? bo to fuu jest, wol? sobie i?? do budki i zam?wi? kebaba :P

Corvus Corax

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 6
    • Zobacz profil
MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 30, 2008, 21:32:23 »
Co do fast fud?w. Proste ?arcie. Bomba kaloryczna, to fakt. W dodatku za godzin? zn?w chce Ci si? ?re?.


Ale jak jestem g?odny, odda?bym nerk? za Shoarm? w Sfinksie....
No i pizza- wol? ma?e ristorante, ni? jakie? wielkie korporacyjne pizzerie. Fajna w?oska knajpa jest na Krup?wkach w Zakopanem, polecam tam serow? (Quaddri co?tam si? nazywa)- podaj? te? ?wietne lasagne.

Hamburgera te? prze?kn?, ale wol? fryteczki..... I waniliowe szejki z mak donalda...


EDIT- jestem te? ogromnym koneserem kebaba- jad?em naprawd? w wielu miejscach, i znam miejsca w wawie, gdzie serwuj? najlepsze!
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain.
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate.
Pleased to meet you,
Hope you guess my name...?

Bartimeus

MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 30, 2008, 23:23:59 »
Zamiast takie szybkiego jad?a z przydro?nej budki, czy te? lokalu mo?na r?wnie szybko znale?? ciekawsz? alternatyw?.

2x Kie?basa.   1 Ma?lanka.     1x Bu?ka.

To za?atwia spraw?, a je?eli to komu? nie wystarcza to:

2x Kie?basa.    1x Ma?lanka     2x Bu?ka

W tym trybie jednak nale?y ogranicza? spo?ycie ma?lanki, by starczy?o na drug? bu?k? ;)

Fly Boy

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 2
  • Professional Troll
    • Zobacz profil
MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 30, 2008, 23:54:50 »
Ja to mam zawsze problem z kupowaniem jedzenia na mie?cie z okazji tego i? nie jem pieczywa. Z tej okazji na og?? ze znajomymi bierzemy kube?ek w KFC, z?o?y? sie w 2 czy 3 osoby nie wychodzi tak drogo, siadamy w lokalu z wielk? dolewka i git :D.


breath in, breath out

(voythas)

MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 01, 2008, 01:11:16 »
Cytat: "Kuei-mu"
Ja to mam zawsze problem z kupowaniem jedzenia na mie?cie z okazji tego i? nie jem pieczywa. Z tej okazji na og?? ze znajomymi bierzemy kube?ek w KFC, z?o?y? sie w 2 czy 3 osoby nie wychodzi tak drogo, siadamy w lokalu z wielk? dolewka i git :D.

No dok?adnie. Tym bardziej je?li ma si? z kim i??.


Swoj? drog? KFC rz?dzi je?li chodzi o fast food. Bo taki McDonald's to mi?so mielone omg... Pies z bud? przemielony.

A w KFC przynajmniej dr?b jest. KFC - I'm lovin' it! :D
[Mess with the best, die like the rest.]

Moje portfolio

Forsaken

MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 01, 2008, 07:02:03 »
jestem za kebabem i pizza pozatym lubie rybk? wiecie lubi p?ywa? a tak serio FishMac te? nie jest z?y taki Dragon do dobra kanapka ;P przepijam prawie zawsze Col? :D
Poglądy są jak du**, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać...

— Andrzej Sapkowski

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 01, 2008, 10:02:44 »
Cytuj
okazji na og?? ze znajomymi bierzemy kube?ek w KFC, z?o?y? sie w 2 czy 3 osoby nie wychodzi tak drogo, siadamy w lokalu z wielk? dolewka i git :D

bardzo dobre rozwi?zanie, cz?sto tak robimy, wole wzi??? powi?kszony kube?ek w KFC ni? wydawa? kase na czity w MC, i za godzine chodzic zn?w g?odnym

edit: a po za tym w KFC mozna napoje dowela? bez ogranicze? xD

Abik

MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 01, 2008, 14:54:52 »
jak ja musz? co? zje?? bo jestem g?odny to najcz??ciej jest to lion xD a nie jakie? tam ?arcie z kfc ;p w og?le nie przepadam jako? za takimi fast foodami :P jak ju? to jak na wakacjach jestem (z regu?y nad morzem) to wtedy zawsze prawie sobie jakie? ryby kupuje bo uwielbiam je je?? :P a tak po za tym to bardzo lubi? pizze, a mieszkam tu? obok pizzeri gdzie robi? akurat takie pizze w m?j gust hihi ^^ jakos w og?le mam najlepsze skojarzenia z pizz? bo zawsze z kumplami jak gdzie? jeste?my czy co? to bierzemy kilka du?ych i p???niej sobie dzielimy ;p na wycieczce w Dre?nie jak byli?my w zesz?ym roku (tzn. grudzie? 2007) i mieli?my czas wolny w jakim? tam centrum handlowym to sobie w jednej takiej w?oskiej pizzeri zam?wili?my 4 du?e na sze?ciu :P ... ale zlewa by?a przy zamawianiu bo kelner nas po niemiecku najpierw pyta? co chcemy xP ... a ?e my z niemieckiego nie jeste?my najlepsi to by?a zlewa nie ma co xD w ko?cu si? dogadali?my po anigielsku-w?osko-?miechowemu xP ale kilka tekst?w w stylu "this and this one more pleas"(jak prosi?em o widelec i n?? xD) czy "finito"(na koniec ;p ) to mi zostan? w pami?ci na d?ugo xP

yumi

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 60
  • Let's face it, I'm hotter than you!
    • Zobacz profil
    • Zupa!
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #7
  • Layout of the Fortnight #19
  • Userbar of the Week #10
  • (zobacz wszystkie)
MC's , KFC czy inne?
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 10, 2008, 03:59:30 »
Cytat: "Corvus Corax"
Shoarm? w Sfinksie....


Shoarma rox ! Ja sobie w domku czasami robi? <3

Co do fastfood?w, to wole KFC. Kurczaczek = am am chapu chapu
Ale KFC ma jeden minus daj? Pepsi nie Coca-Cole xD
No i ?mieszni ludzie tam jedz? xD Pami?tasz voythas? :P

Co do MacDonald's to jedyne co tam zjem to frytki xD

No i pizza czasami, chocia? ostatnio mi zaszkodzi?a :<
Og?lnie m?j ?o??dek jest czasami zbyt wra?liwy na takie fastfoodowe ?arcia, wi?c za cz?sto nie korzystam z tych us?ug.

^ by Zins :D