• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

By Ola

Zaczęty przez Ola, Luty 05, 2009, 22:30:46

Poprzedni wątek - Następny wątek
Cytat: "Ola"to strasznie głupie jak praca jest uważana za ładna, jak jest zrobiona wg ściśle określonego standardu.
no są tu takie osoby, które uważają, że prace trzeba wg jakiegoś wzoru robić, że musi być modna, ale na szczęście to tylko znaczna mniejszość : P

Cytat: "Ola"Hej :) Mam na imię Ola i dopiero zaczynam robić sygnatury. To jedna z moich pierwszych prac. Czekam na ocenę :)

Obrazek

Nawet niezła jak na 1 raz. Powiem tak napis może być tło tak samo ... render nie wtopiony czy tam stock ...kolorystyka dobra. Nima światła nad stockiem/renderem no i napis za duży ... W obrazku 2 jest to samo napis może być itp. tylko nie dawaj tego samego tła ... postaraj się robić inne albo korzystać z googli ;] ... Pozdr0  ;*
ZASSYSASZ MÓJ TOWAR ? DAJ MI PIWO !
.:LAST SIG:.
.:GIFT'S:.

Bardzo ciekawe prace pomysł kolożanka miała zaje... fajny  :]  Jak to są początkowe prace to strach się bać  :O  Ehh... rady czytałaś, więc Mi pozostaje życzyć Ci powodzenia i postępów. Pozdrawiam  :kiss:
:(:(:( Przepraszam ze nie uzywam polskich znakow ale korzystam z angielskiego windowsa...:(:(:(

Ta JUMPING świetna, w końcu coś innego :P

Mam inne, ale to chyba już nie to...




W dwóch wersjach kolorystycznych, bo nie mogłam się zdecydować.

Wole bardziej takie prace, aniżeli te twoje wcześniejsze, które są w dużej mierze zasługą stocka, a praca na nich sprowadza się do prostych brushy.

W wersji drugiej postać z tłem się nie łaczy kolorystycznie. Zwróć uwage przede wszystkim na ten błękit wchodzący od prawej, który gryzie się z tymi pomarańczowymi "płomieniami" i różem na policzkach. Nie oznacza to jednak, że powinnaś iść w monokolor jak w wersji pierwszej, chodzi mniej więcej o to, żeby kolory nie odbiegały za daleko od koloru twojego fokala(czyt. postaci). £atwo można to ukryć gmkami na odpowiednim kryciu. Samo tło jest jedną wielką mazianiną bez określonego kierunku, rób więcej planów, staraj się zeby twoja sygna nie była płaska jak w tym wypadku. Osiągnąć to możesz odpowiednią zabawą światłem, pamiętając o tym, że ta pani jest także z którejś strony oświetlona, ewentualnie wyostrzaniem fokala, przy jednoczesnym rozmyciu tła. Nadasz wtedy więcej głebi twojej pracy i stanie zdecydowanie ciekawsza. Oprócz tego polecam budowanie tła z różnych stocków, nie tylko smuż i c4d.
No i ostatnia sprawa, ramka i napis. Co do tej pierwszej to takie rozwiązana rzadko wychodza dobrze. Z reguły najlepiej robić białe, czarne lub nie robić w ogóle ramki. Napis w sumie w porządku, jednak imo odwraca uwagę troche i jest za ostry w stosunku do reszty pracy.

Jestem skłonny bardziej pierwszej wersji, bo nie ma tych zgrzytów w kolorach, z drugiej strony nie polecam lecieć tylko w monokolor, ćwicz!

ofc 2 wersja lepsza dlatego ze nie lubie takiego koloru jaki jest w pierwszej pracy ;)
a no mnie sie praca nie podoba, tlo nie pasuje do postaci wg mnie, sam smuz i napis i chyba jakies c4d [ nie wiem, nie znam sie ]
Hmm a co do napisu moze  byc ale pamietaj ze te najmniej 'fikuśne' są the best :)
acha i tam po prawej zamierzalas zrostawic taki błękit czy po prostu nie zauwazylas?
Jezeli robisz ramki to only czern albo biel, nic innego. Ale teraz moze byc tylko lepiej, pniesz się w góre i to sie liczy :)
Pozdrawiam :*

Jak dla mnie poprzednie były lepsze , ważne żeby mieć pomysł , w poprzednich był , tu mi go brakuje , ale jak na początki to naprawde nieźle ;p

Poczytaj może jakieś tutki , na BB sporo mamy całkiem niezłych ;p (polecam moje xD) , w razie czego to służę pomocą :P

CytatI know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Harry Callahan

Cytat: "Moonmaker"Jak dla mnie poprzednie były lepsze , ważne żeby mieć pomysł , w poprzednich był , tu mi go brakuje , ale jak na początki to naprawde nieźle
Amen xD

Napis bardzo odstaje od pracy. Kolory kiepskie w obu wersjach. Kiepskie wtopienie renderka, tło nudne, nic się nie dzieje na nim

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Trochę w inną stronę - Ołówek 3d (?)

W PS tworzyłaś ?
No ogólnie powiem że jak na początki zabawy w #D w PSie to ładnie nawet. Jedynie dodał bym jakąś teksturkę na stęperowanym obrzarze i gumeczke dałjaśniejszą. Cień też jakiś malo realny.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Vell, początki to były z sygnaturami i pracami tego typu (tapety, avatary). Z PS mam trochę dłuższy staż, aczkolwiek to także pierwsza praca 3d. A ołówek zrobiony z tutoriala i wcale nie było tak ciężko.

muszę sie przyznać że ja bym takiego nie zrobił :P

CytatI know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Harry Callahan

Pyzaty ten ołóweczek ;), ale fajny, tak jak wspomniał Vell przydałaby się teksturka na stęperowanej części i może bardziej zjechana ta gumka na końcu :).