Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Forsa  (Przeczytany 5502 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Forsaken

Forsa
« dnia: Marzec 22, 2008, 20:23:23 »
0
1.

chyba ostatnia zreszt? gift dla matejko :d
Poglądy są jak du**, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać...

— Andrzej Sapkowski

Hotek

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://pieniadze24.com
Forsa
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 22, 2008, 20:25:30 »
0
Witam

bardzo fajna sygienka :) lubie takie tylko za duzu "burdlu" troszke :Dale fajne cm i napis mi sie podoba! :) ?adna sygna :)

Wpadnij do mnie! ;)
Truskawka Powraca Z Podw?jna Si??!! :D

eliza00

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Forsa
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 22, 2008, 20:25:37 »
0
No tylko mi tu napis i ramka nie pasi.Tak po za tym to strasznie nawalone jest... 8/10

Kisiel

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Forsa
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 22, 2008, 20:25:54 »
0
mnie si? jako? te boki nie podobaj? ;p Za bardzo napa?kane jak dla mnie ;p Przyda?oby si? jakie? ?wiat?o i GM ;)

Daj wiecej prac ;p

Czacha

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.co?.pl
Forsa
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 22, 2008, 20:26:12 »
0
nice:p
widzialem niektore twe prace na UA.
gorny srodek sygny nie zabardzo komponuje sie z reszta tla.. a reaszta jest bardzo ladna






Sithis

Forsa
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 22, 2008, 20:28:45 »
0
Tytu? smakowity :)

Sam sig ?adny, ale ?rodek si? tak jakby odcina, i ten napis

yumi

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 60
  • Let's face it, I'm hotter than you!
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Zupa!
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #7
  • Layout of the Fortnight #19
  • Userbar of the Week #10
  • (zobacz wszystkie)
Forsa
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 22, 2008, 20:38:31 »
0
Eee tu nie jest prawie w og?le nawalone xD Og?lnie pracka ca?kiem przyjemna.

^ by Zins :D

CatchAFire

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • A
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Forsa
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 22, 2008, 21:29:11 »
0
napis troche mi sie pasuje a tak to mistrzowska
"No man can lead man, we have to have unity." Bob Marley


cztery

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Forsa
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 22, 2008, 21:31:01 »
0
fajne kolorki i tlo napis tez dobry sygna gitesowa

matejko

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://matejkosh.deviantart.com/
Forsa
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 22, 2008, 21:37:01 »
0
a mi si? podoba wko?cu nie moge wybredza? :P
nie no tak serio to fajna podoba mi si?, jeszcze raz thx forsi :)

Lysander

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 203
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #42
  • Layout of the Fortnight #27
Forsa
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 22, 2008, 21:40:08 »
0
Zbyt chaotyczna, a kolory mog?yby by? lepsze, ale nie jest z?a...  :-)
Poka? wi?cej prac.
Give sanity a longer leash  |  H+ 

The Ex

Forsa
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 22, 2008, 21:43:54 »
0
burdel fajny ale nie uzywaj glassa/ocean rippla bo to tak kijowo wygl?da :)
og?lnie spox
________
Gift room:  
#1
________



Forsaken

Forsa
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 22, 2008, 21:49:43 »
0
The Ex, nie ma tu tego :)

2

3

4

inne strae sigi
Poglądy są jak du**, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać...

— Andrzej Sapkowski

cztery

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Forsa
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 22, 2008, 21:52:15 »
0
tutaj najlepsza jest 2 ale troche psuto...ogolnie wszystie fajne sa.

CatchAFire

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • A
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Forsa
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 22, 2008, 21:52:54 »
0
2 najlepsza , super styl , taka inna od wszystkich
"No man can lead man, we have to have unity." Bob Marley