• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

lanzo gallery

Zaczęty przez lanzo., Marzec 11, 2009, 17:45:22

Poprzedni wątek - Następny wątek
No i jest galeria, może nie są one super rewelacją ale jak to się mówi "Lepszy rydz niż nic"

Prace po 2 miesięcznej przerwie:
1#


2#


Jedna ze starszych i najlepszych prac:

3#

1# Kolorystycznie kiepsko wygląda praca, po lewo te c4d slabo sie prezentuje. Po prawo pusto i nie specjany smuz.
2# ZNowu kiepskawy smudge na pracy. Pustawo po lewo, te kawałki c4d też jakos mi tam nie pasują i kolorystycznie bym podrasował.
3# Po prawo ciemność. Po lewo CMki zbędne i ogólnie sprite na cd4 zarzucony i nic sie nie dzieje.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Next


a tutaj wersja z napisem

CMki nie pomyślane (rozmieszczenie)
Znowu pustawo strasznie po prawo.
Ta kereska w jakim celu się tam znajduje ?
Napis nie najgorszy, ale mógł by być lepszy.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Pierwsza: za dużo smudgu, z sharpenem na postaci i na tym c4d przesadziłeś, bardzo nudno, było jakoś dopasować kolorki, bo ten c4d kolorystycznie to nie pasuje, a jakieś gm'ki poprawiłyby nastrój, a do tego było więcej pobawić się prawą stroną, bo sam smudge to zdecydowanie za mało.
Druga: no w sumie podobna do tamtej, smudge plus jakieś c4d, no ale u też nudno i kolorki zbyt porozwalane po tej pracy, a do tego ten biały pasek po prawej mi się nie podoba i to światełko w rogu. Domek i ten c4d trochę za bardzo wyostrzone.
Trzecia: ta jakoś lepiej mi się widzi, choć kolorystyka znów kuleje, wolałbym tę sygnę widzieć bardziej w odcieniach pomarańczy, niż takich morskich i było może więcej pobawić się tłem kolo Ichigo, bo obecnie on trochę fruwa i ten dynamizm się tak nie pokazuje. Cm'ki na pierwszy rzut oka mi się podobały, jednak po kilku sekundach patrzenia a pracę zbrzydły, ta na gorze po prawej ucięta, na dole też, tylko środkowa jest cała...  a na dodatek na napisie za duże wyostrzenie :P
Czwarta (z napisem): za szaro. Napis nie wyszedł, ale ta wersja bardziej mi się podoba, niż pustka po prawej. Ta kreseczka mi się podoba, ale to za mało, no i te efekty koło Ichigo, są takie bez wyrazu, wstawiłeś je aby wypełnić jakoś pustkę, ale nic ciekawego nie wnoszą, oprócz tego, że są.
No ale ćwicz, zobaczymy jak będzie dalej.
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

1. no kiepsko, moze powinienem sie zapytac najpierw ile w tym siedzisz... kiepskawo to posmuzyłes, to c4d nie jest za fajne, prawa strona pustawa, mogles tam coś zrobic. Podrasuj kolorystyke no i ramka mi nie pasuje. albo to ja musze kupic sobie okulary albo ramka wyżej jest troszke grubsza niz ta nizej. Nawaliłes sharpenu za duzo na postać. No i ogólnie kiepsko

2. Znowu sam smuż który nie jest zbytnio ładny. to c4d kolo zamku jest juz nie potrzebny no i ogólnie zamek sie od tła odrywa. remeczke juz mogles darować

3. No to juz nie leży ale tez nie powala.  same c4dki i sprite, ale ładnie to wygląda. te cmki nie były juz potrzebne. zreszta napewno zauważyłes, ta cmka u góry nagle konczy sie w jednej lini.. staraj sie unikac takich błędów. tą jedno pikselową ramkę wyrzuć i te cmke na dole tez. po prawej troszke jest pusto. dodaj na tą prace mgiełke :] ale leciutką. bedzie lepiej wygladac IMO. btw. jak nazywa sie czcionka, którą napisałes SPRITE?

4. Przedewszystkim monokolor. Nie ograniczaj sie do tła, gmki, cmki, kilku brushy, c4d i dodaniu rendera . Po prawej znowu jest pusto jak nie wiem ;q i jaka funkcje pelni ta krecha tam ?? Napis nie powala ale tez nie jest zły. nie masz az tak problemu z napisami jak ja :P  A co do cmek, to troche nieprzemyslanie  je dajesz.
Ile czasu spedzasz na jedna sygna? I ile czasu w tym siedzisz? :P bo musze wiedziec xD

Unreal, ta czcionka "sprite" nazywa się Tschich możesz ją nabyć na dafont.com  :)
Ile czasu nad jedną sygną? Jakieś 3/4 minuty.

uhuhuhu, 3/4 minuty... to słabo... za mało czasu nad nią siedzisz... jak posiedzisz troche wiecej czasu to napewno bedzie lepsza... pokombinuj z roznym trickami etc. tutaj jest duzo fajnych tutkow ;P i dzieki za czcionke

Cytat1. no kiepsko, moze powinienem sie zapytac najpierw ile w tym siedzisz... kiepskawo to posmuzyłes, to c4d nie jest za fajne, prawa strona pustawa, mogles tam coś zrobic. Podrasuj kolorystyke no i ramka mi nie pasuje. albo to ja musze kupic sobie okulary albo ramka wyżej jest troszke grubsza niz ta nizej. Nawaliłes sharpenu za duzo na postać. No i ogólnie kiepsko

2. Znowu sam smuż który nie jest zbytnio ładny. to c4d kolo zamku jest juz nie potrzebny no i ogólnie zamek sie od tła odrywa. remeczke juz mogles darować

3. No to juz nie leży ale tez nie powala. same c4dki i sprite, ale ładnie to wygląda. te cmki nie były juz potrzebne. zreszta napewno zauważyłes, ta cmka u góry nagle konczy sie w jednej lini.. staraj sie unikac takich błędów. tą jedno pikselową ramkę wyrzuć i te cmke na dole tez. po prawej troszke jest pusto. dodaj na tą prace mgiełke :] ale leciutką. bedzie lepiej wygladac IMO. btw. jak nazywa sie czcionka, którą napisałes SPRITE?

4. Przedewszystkim monokolor. Nie ograniczaj sie do tła, gmki, cmki, kilku brushy, c4d i dodaniu rendera . Po prawej znowu jest pusto jak nie wiem ;q i jaka funkcje pelni ta krecha tam ?? Napis nie powala ale tez nie jest zły. nie masz az tak problemu z napisami jak ja :P A co do cmek, to troche nieprzemyslanie je dajesz.
Ile czasu spedzasz na jedna sygna? I ile czasu w tym siedzisz? :P bo musze wiedziec xD


No niestety  Unreal, ma racje xd

Cytat: el_diabloNo niestety Unreal, ma racje xd
sorry, że się wtrącę, ale ja już nie wytrzymuję... Wszystkie Twoje oceny to jedynie: "on ma racje", "prawda!", "zgadzam się z nim", weź coś powiedz od siebie, albo w ogóle nie oceniaj, bo takie coś to spam i tyle... ;q
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

!Veago, PW nie działa ?

CM mogłyby byc jakoś bliżej postaci i napis również powiedzmy taki przecięty w większych wymiarach i samo ICHIGO. Refleks od ramki nie wyszedł


a pokaż stocka bo nie wiem za bardzo z czego to zrobiłes..
najwyzej zeedytuje posta i dam ocene :P

Ja kojażę stocka do tej pracy.
Dziwne przejście z ręki w teksturę, światełko po lewo mało fajne no i ogólnie pusta się wydaaje praca. Po lewo, to przejście nagłe w ciemniejszą barwe też tak średio estetycznie wygląda.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Unreal, prosze: http://fc25.deviantart.com/fs28/f/2008/095/4/8/Male_Stock_24_by_Katanaz_Stock.jpg


A tymczasem nowy tag