Witamy, Go┼Ť─ç. Zaloguj si─Ö lub zarejestruj.

Autor W─ůtek: Madzia work ;)  (Przeczytany 1365 razy)

0 U┼╝ytkownik├│w i 1 Go┼Ť─ç przegl─ůda ten w─ůtek.

MaDzIaLeNkA

Madzia work ;)
« dnia: Kwiecie┼ä 03, 2008, 17:15:50 »
0
Moje pierwsze pracki, maj? ju? ze 3 miesi?ce, ale pokaza? co? trzeba:

1.  



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



--> Jak co? skrobne nowego, to oczywi?cie si? ona tu znajdzie ;) cho? przyznam si?, ?e nie robi?am nic od miesi?ca :D

Czacha

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.co?.pl
Madzia work ;)
« Odpowied┼║ #1 dnia: Kwiecie┼ä 03, 2008, 17:19:30 »
0
Madzia-- tak miala na imie moja najladniejsza dziewczyna :D
ale co tam bede pisal xD
co do prac..
Nie zachwycaja .. lecz sa one bardzo pomyslo.. takia inna technika niz widzilem ja u kogos innego..
za to wielki plus,,,
Wielki problem to dopasowanie napisow xD
ogolnie.. jest ladnie :)






MaDzIaLeNkA

Madzia work ;)
« Odpowied┼║ #2 dnia: Kwiecie┼ä 03, 2008, 17:23:39 »
0
thx, no co teraz uwage zwracam jak ogladam swoje prace?--> wkurza mnie, ze rendery sa za malo wtopione, no i te napisy, hihi^^, no, ale trzeba jakos dzialac

!Veago

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
Madzia work ;)
« Odpowied┼║ #3 dnia: Kwiecie┼ä 03, 2008, 18:06:52 »
0
Jak b?dziesz robi?a takie prace jak ta pierwsza sygna, a napisy tak jak w tej drugiej to b?dzie nie?le :) A na razie ?wicz i czytaj tuty :)
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, ┼╝e milcz─Ö, nie znaczy, ┼╝e nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jeste┼Ť dobry, na ile jest dobry Tw├│j najs┼éabszy punkt"

Corvus Corax

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 6
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Madzia work ;)
« Odpowied┼║ #4 dnia: Kwiecie┼ä 03, 2008, 18:10:19 »
0
Long ?ej tu de top, bejbe...

Ale nauczysz si? jeszcze robi? dobre sigi- na wz?r polecam Hayumi i jej artwork- imponuj?cy:)

Co do prac- ech, jeszcze du?o przed Tob?...przede wszystkim, to przesta? korzysta? z planetrenders,  a zacz?? pracowa? na stockach- p?ki nie nauczysz si? robi? ?adnego t?a sama.

Napis?w komentowa? nie b?d?- jeste? kobiet?, a ja nie lubi? kl??:)

Ech, albo szukaj mistrza, albo r?b tutki:)

Czyli na jedno wychodzi:) Tutoriale, tutoriale i jeszcze raz tutoriale :)

B?de obserwowa? uwa?nie Tw?j graficzny rozw?j!
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain.
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate.
Pleased to meet you,
Hope you guess my name...?

yumi

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 60
  • Let's face it, I'm hotter than you!
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Zupa!
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #7
  • Layout of the Fortnight #19
  • Userbar of the Week #10
  • (zobacz wszystkie)
Madzia work ;)
« Odpowied┼║ #5 dnia: Kwiecie┼ä 03, 2008, 18:28:39 »
0
Cytat: "Corvus Corax"

Ale nauczysz si? jeszcze robi? dobre sigi- na wz?r polecam Hayumi i jej artwork- imponuj?cy:)


Dzi?kuje za uznanie, ale chyba troch? przesadzasz :P

Hmm no w Twoich pracach nie widz? jak na razie nic oryginalnego i pomys?owego. Napisy... no c?? jedna z najgorszych cz??ci Twoich prac. Og?lnie nie jest za dobrze i jak chcesz by? dobra to musisz ?wiczy? i kombinowa?.

^ by Zins :D

Hotek

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://pieniadze24.com
Madzia work ;)
« Odpowied┼║ #6 dnia: Kwiecie┼ä 03, 2008, 18:29:28 »
0
Madzia- Fajna laska z naszej szko?y xDDDDDD


Hmm 1 Witam :*

Do rzeczy :P

Prace jak wida? s?abe (sory) i wida? ze ma?o w tym siedzisz i ma?o ze tak napisze wiesz :P 2 pracka bardzo fajna i mi?a dla oka, fajne t?o i dobrze dobrana kolorystkya (wiem chyba jakim stylem robi?a?xD) Hmm  a ogolnie sygny przecietne

PS: chcia?a by? cos to wal gg (1386883)

Wpadnij do mnie pozdro
Truskawka Powraca Z Podw?jna Si??!! :D

Forsaken

Madzia work ;)
« Odpowied┼║ #7 dnia: Kwiecie┼ä 03, 2008, 21:03:40 »
0
na pocz?tek powiem ze ?rednie sigi nie b?d? zachwala? ?eby si? nie lizusi? :D
ale szczerze my?le ?e w kr?tkim czasie przy pomocy tak wspania?ej za?ogi
jaka jest na BB napewno szybko skoczysz do g?ry. Brakuje w sygnach tego czegos
ja zawsze proponuje zeby zaczyna? sigi od zwyk?ego smudge z kt?rego na kilku
warstwach mozna zrobi? co? fajnego o czym m?g? si? ju? przekona? Fire i teraz ?miga jak trzeba

Pozdrawiam
Pogl─ůdy s─ů jak du**, ka┼╝dy jakie┼Ť ma, ale po co od razu pokazywa─ç...

ÔÇö Andrzej Sapkowski

Abik

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 589
  • Ameryka┼äski plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Madzia work ;)
« Odpowied┼║ #8 dnia: Kwiecie┼ä 03, 2008, 21:05:31 »
0
no og?lnie pracki do?? s?abe... chocia? pierwsza mi si? troch? chcoia? podoba... masz taki do?? prosty styl... i chyba troche za du?o kolor?w...

Annoyer13

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 34
  • zzz
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Ranking hostingu
Madzia work ;)
« Odpowied┼║ #9 dnia: Kwiecie┼ä 05, 2008, 13:15:20 »
0
OT! OT! I jeszcze raz OT!
Temat wydzielony, zapraszam do dalszej dyskusji tutaj: http://photohost.niop.pl/forum/viewtopic.php?p=6734#6734


Wielokrotne powtarzanie k┼éamstwa nie czyni go prawd─ů.