Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: MaxZ Gallery  (Przeczytany 1209 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MaxZ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
MaxZ Gallery
« dnia: Marzec 27, 2009, 14:41:09 »
0
Witam wszystkich uzytkowników forum :)
Pracuje w programie Gimp własciwie miesiąc. Wg mnie to jescze mało żeby być jakis ProEloElo.
Najpierw pokaże wam jakie prace robiłem na początku
Oto moja 5 praca w gimpie :

Jak widać na dołączonym obrazku nie potrafiłem nawet skalować :D  Co wydaje sie śmieszne :)
Teraz pokaże wam moją prace z numerem 24:

Dużo lepiej prawda? W miare składna kompozycja choć była troszke pusta i czegoś w niej brakowało. Napis oczywiście ssie.
No a teraz me aktualne prace:


Prace jakieś boskie nie są, ale w miare mi sie podobają :)

Max

MaxZ Gallery
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2009, 15:10:24 »
0
w każdej pracy brzydka ramka.... :lol-sweat:
takie se...;)
kolory też słabe ;q


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

MaxZ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
MaxZ Gallery
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 27, 2009, 16:45:36 »
0
Nie nawidze jak ktoś ocenia mnie w ten sposob jak ty Maax. Napisałeś że nie podoba Ci sie ramka, może wysililbyś się do tego stopnia aby napisać dlaczego? Co jest za gruba? Ma zły kolor? Jezeli już oceniasz to może dawałbyś jakieś rady na przyszłość co? Wytykać błędy umie każdy, ale potrafić pomóc, doradzić to praktycznie garstka.
Wg mnie ocenianie innych powinno na tym polegać pewnie wielu z was sie ze mną nie zgodzi. Niestety jestem tu tylko śmieciem bo większość z was potrafi zrobić sygnatury lepsze odemnie z zamkniętymi oczami.

Max

MaxZ Gallery
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 27, 2009, 17:11:00 »
0
Sorka nie chciałem Cię urazić ....;q    ^^"
źle mnie zrozumiałeś ;D chodziło mi o to że ramki w ogóle nie potrzebne....
ps; z reszta nie bierz do siebie moich ocen bo ja początkujący ;x
 :letssin:  ^^"
edit:
zapomniałem dodać że napisy też nie bardzo ;f
ta co masz w podpisie moim zdaniem najlepsza ;)


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

MaxZ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
MaxZ Gallery
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 27, 2009, 17:30:44 »
0
Jasne spoko. Ja sie wkurzylem bo poprostu irytuje mnie takie ocenianie. Już trzeci raz dzisiaj słysze żeby robić bez ramek :P No cóż musze sie do tego zastosować.

!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
MaxZ Gallery
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 27, 2009, 17:46:16 »
0
Osobiście też wolę sygny bez ramek, a do tego nie lubię jak ktoś się jeszcze nimi tak zabawia jak ty w ostatniej. No ale wracając do sygn to dwie ostatnie zrobione tym samym stylem, nawet napisy te same. Nie rób dwóch takich samych sygn, nawet jeśli myślisz, że efekt jest satysfakcjonujący. W końcu z takiego robienie niczego nowego się nie nauczysz. Kolejne co mi się nie podoba to napisy. Niepotrzebnie kombinujesz z różnymi czcionkami, czasem lepiej wygląda normalny arial.  No i nie wpychaj ich na siłę jak w przedostatniej, jest bardzo długi i w niewygodnym miejscu. Tych dwóch starszych już nie będę oceniał. Stare sygny, to już się powinno umieć co się na nich robiło.
Pozdrawiam.
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

V3L

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 71
  • I'm sexy and i know it
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #6
  • Work of the Month #4
  • Userbar of the Week #15
  • (zobacz wszystkie)
MaxZ Gallery
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 31, 2009, 08:20:44 »
0
Prace ogólnie kiepawe są.
Puste, kolorystyka ssie nie ma na czym oka zawiesić, napisy narazie Sobie daruj i naucz się jakiś większych podstaw PS'a i obierz jakiś Sobie stajla.
Czekam na kolejne prace...
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Raju

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 34
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • deviantART
MaxZ Gallery
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 31, 2009, 08:27:35 »
0
Ramki (nie sa potrzebne)
Rendery (zle je skalujesz, powinienes robic tak, zeby byly proporcjonalne :))
Kolory (tutaj chyba sam widzisz?)
Napisy (nie wydziwiaj, nie dawaj napisow "By xxx")
Tutki (poczytaj tutki) :P

Pawluno

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #24
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
MaxZ Gallery
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 01, 2009, 17:38:51 »
0
zaczne od 1 ...
nie rob takich ramek ... postac zdaje mi sie rozciagnieta ....zdaje mi sie ze widze w zaduzo miejscach patternu ...

2...zaduzy "chaos" , nie podoba mi sie

3 NAAAAAAAAAPIS do wywalenia ;p troche dynamiki pod focalem i gites ;)

4. tej nie chce mi sie oceniac ale widze ze troche cos ci sie zepsulo z ramka w lewym dolnym rogu ;p

prace w miare ;p

MaxZ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: MaxZ Gallery
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 05, 2009, 16:00:52 »
0
Hue Hue dawno bardzo dawno mnie tu nie było ale wrócilem ;p Dużo zmian tutaj zauważyłem. Ładny layoucik ^^
Lecim z nowymi tagami, nadal w GIMPIe ale powoli przerzucam sie na Photoshopa ;D
Ultron

STALKER
PS. Udać że tego paska po boku nie widzicie  ;P

Dragon

Oceniać i doradzać plax  :D

yumi

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 60
  • Let's face it, I'm hotter than you!
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Zupa!
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #7
  • Layout of the Fortnight #19
  • Userbar of the Week #10
  • (zobacz wszystkie)
Odp: MaxZ Gallery
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 05, 2009, 19:28:14 »
0
Ultron - chyba najlepszy z tych trzech.
Chociaż tag ogólnie mało ciekawy, ale całkiem estetyczny.
Można by było pomyśleć o jakimś urozmaiceniu w tle.

Stalker - W sumie podobnie co w poprzedniej, wieje nudą i nic się nie dzieję. Dodatkowo światło jest fe. Napis też nie najwyższych lotów :P

Dragon - Ta mi się najmniej podoba.
Smok zajmuję trochę za dużo powierzchni sygny.
Te CMki po prawo na górze okropne.

^ by Zins :D

Raju

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 34
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • deviantART
Odp: MaxZ Gallery
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 05, 2009, 19:41:54 »
0
Ultron najlepszy - niezle kolory, stock dobrze przeskalowany. Troche moim zdaniem za pusto, brakuje czegos po bokach i moze jakiegos napisu? :) Jest o wiele lepiej od ostatniej Twojej wrzutki ;)

Stalker - nie za wiele chyba zmieniles? :P Troche za pusto, napis calkiem niezly, acz nie powala.

Dragon - Clipping Maski nie potrzebne, ale sygna jako calosc OK, chociaz chyba nie wiele sie stock zmienil, co? ;)

Moonmaker

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
  • Stranger in a strange land
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Moonmaker on dA
  • Ostatnie nagrody:
  • Signature of the Week #81
  • Work of the Month #10
Odp: MaxZ Gallery
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 05, 2009, 21:50:08 »
0
Hue Hue dawno bardzo dawno mnie tu nie było ale wrócilem ;p Dużo zmian tutaj zauważyłem. Ładny layoucik ^^
Lecim z nowymi tagami, nadal w GIMPIe ale powoli przerzucam sie na Photoshopa ;D
Ultron



Ultron to zdecydowanie Twój best , chociaż nie jest idealny , nie podoba mi się ta ala mgiełka na postaci , wygląda to jak zblurowany kolorowy softbrush bez żadnego trybu krycia , przez niego postać aż za bardzo zlewa się z tłem tworząc nudnawą atmosferę, ja bym Ci radził wyeksponować bardziej postać , wyostrzyć jej twarz , rozjaśnić ją trochę , ewentualnie dodać jeszcze jakieś źródło światła z góry lub zza postaci , bo to z lewej strony jest za duże i jak dla mnie psuje kompozycję, niby świeci cholernie mocno , a na postaci tego nie widać ... fajnie że dodałeś te małe świetliki / gwiazdki / łotewer , mógłbyś ich dać więcej myśle że nie zaszkodziłoby to całej pracy wręcz przeciwnie , można by też dodać parę większych świetlików np. za pomocą 'flary' ? coś musiałbyś zrobić żeby ożywić tego taga bo nie jest zły , ale mógłby być lepszy gdybyś pozbył sie z niego aż takiej monotonii :P to tyle ode mnie
Ogólnie:
-popracuj nad światłem
-popracuj nad kompozycją
-poszukaj jakiegoś sposobu na pozbycie się monotonii z tagów

i będziesz ProEloElo xd

p.s. pozostałych nie oceniam bo słabe są xd

Cytuj
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Harry Callahan

MaxZ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: MaxZ Gallery
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 06, 2009, 08:25:08 »
0
Ultron najlepszy - niezle kolory, stock dobrze przeskalowany. Troche moim zdaniem za pusto, brakuje czegos po bokach i moze jakiegos napisu? :) Jest o wiele lepiej od ostatniej Twojej wrzutki ;)

Stalker - nie za wiele chyba zmieniles? :P Troche za pusto, napis calkiem niezly, acz nie powala.

Dragon - Clipping Maski nie potrzebne, ale sygna jako calosc OK, chociaz chyba nie wiele sie stock zmienil, co? ;)
To były sygnatury z rendera tło sam robiłem :P
Dragon to taki experymencik który nie bardzo wyszedł.
Bardzo dziekuje za wspaniałe komentarze ^^ Jesteście the best, na innych forach to sie trzeba prosić żeby ktoś coś skomentował. Dużo mi to dało i będe wychwalać was pod niebiosa  :D
To jeszcze raz bardzo dziekuje i prosze o riplej

Ghost Rider

No i jeszcze taki mój beścik który bardzo podobał się na poprzednim forum. Jest kilka błedów jak się dobrze przypatrzy :D Oto ta staroć:

DR HOUSE

RIPLEJ RIPLEJ  :hooray:
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2009, 08:28:34 wysłana przez MaxZ »

Z!ns

Odp: MaxZ Gallery
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 06, 2009, 09:37:14 »
0
w 1 i w 2 sygnie niedużo zrobiłeś ;) w 1 nawet nie bawiłeś się kolorami, lekkie świało dałeś i jakieś fajfusy które i tak nie pasują ;)

Robiłem z tym stockiem też taga chyba i jedyne co tutaj zwiększyłeś to moc światła i dodałeś jakieś tło które do taga nie wnosi nic, nawet klimatu ;) napis out.

Albo boisz się pobawić wiecej tagiem żeby uzyskać chociaż klimat albo przeciętny chociaż efekt, albo Ci to nie wychodzi... nie wiem pozostawiam to Tobie ;)

baj Yumi  ;* <3