Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: My skromna gallery ;P  (Przeczytany 1818 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fanatyk

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.gol.boo.pl
My skromna gallery ;P
« dnia: Maj 23, 2008, 21:01:12 »
0
Kilka moich noobskich prac :P






Ta robiona na bitewk?...





Te s? stare :P od przed wczoraj zacz??em robi? na nowo :P
1. nowa :P


wiem ?e napisy le?? :P w niekt?rych pracach :P
piszcie co sie nie podoba
pozdro
PS. a tak wog?le to czemu ja tak p??no znalaz?em to forum?

Nogaren

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
Re: My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2008, 21:05:57 »
0
nie bede ocenial wczesniejszych prac, ocenie tylko ta ostatnia
tak wiec ostatnia pracka jest bardzo przyjemna, i ma w sobie to cos, nawet napis tak bardzo nei kuleje
tylko taka rada na przyszlosc nie podpisuj prac w tak widocznych miejscach bo to bardzo je psuje, jak juz koniecznie chcesz napisac Fanatyk to gdzie w rogu na niskim kryciu



Cytat: "Fanatyk"
PS. a tak wog?le to czemu ja tak p??no znalaz?em to forum?

tez sie dziwie ;]

Elenthar

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 7
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 24, 2008, 01:18:59 »
0
Cytuj
PS. a tak wog?le to czemu ja tak p??no znalaz?em to forum?


hmm ciezkie pytanie :P

ogolnie prace na za dobre ale nie sa zle :) powiedzial bym ze przecietne :P

za duzo zeby oceniac kazda po koleji wiec napisze ze najbardziej podoba mi sie JayZ i ta ostatnia :)

Corvus Corax

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 6
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 24, 2008, 08:57:42 »
0
Fajne prace, nie powiem... Co prawda czasem troszk? pustawo ( np. 1 i 2), ale generalnie prace nie k?uj? w oczy. Ciesz? si?, ?e tu trafi?e?, Fanatyk. Na pewno nie po?a?ujesz:)
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain.
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate.
Pleased to meet you,
Hope you guess my name...?

Fanatyk

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.gol.boo.pl
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 24, 2008, 14:14:44 »
0
ok thx za komenty i rady
next :

Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 24, 2008, 16:32:47 »
0
ooo! ca?kiem ciekawie wykorzysta?e? stocka, kt?rego podrzuci?em :)
podoba mi sie, kolorki super, takie klubowe (jak i tematyka stocka) napis fajny, smuz takze <-jest taki lekki...
calkiem fajnie;)

KcJ

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 24, 2008, 17:02:15 »
0

fajny klimat w tej pracy :P taki niby zabawny a kozacki ^^ naprawde twoj best ^^ wszystko is very good :P 10/10 ^^
kazdy ma w sobie down'a... trzeba go kontrolowac.

made in poland vel Jedynak.^ aka .KcJ

Fanatyk

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.gol.boo.pl
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 24, 2008, 17:23:12 »
0
Kenty^,  a si? nad nim m?czy?em bo nie wiedzia?em co z nim zrobi? :P

Sympatyk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 45
  • Master of science
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Moje
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #45
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 24, 2008, 17:31:39 »
0
    Ostatnia praca bardzo mi sie podoba.
    Kolorystyka jak na dyskotece te niebieskie laserki.
    Napis tez Ci sie udal.

Nogaren

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 24, 2008, 18:01:09 »
0
ta ostatnia rzeczywiscie fajna, smuz fajny, pomysl fajny, napis troszke gorszy ale i tak spoko, a i pomysl tez fajny

jedynie to mi troche nie pasuja te strzalki, choc bez nich troche by bylo pusto

Lysander

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 203
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #42
  • Layout of the Fortnight #27
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 24, 2008, 20:32:50 »
0
Cytat: "Fanatyk"
ok thx za komenty i rady
next :
Obrazek


Jak dla mnie troszk? pusto. Niby te strza?ki, kropki i napis troch? ratuj? sytuacj?, ale jednak pozostaje jaki? niedosyt.
Kolory zbyt jednolite.
Give sanity a longer leash  |  H+ 

Gabryk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 36
  • Respect: +6
    • Zobacz profil
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 24, 2008, 23:49:41 »
0
Ostatnia ca?kiem ca?kiem, ale brakuje jej tego czego?. Na razie jest jak... hmm niedoprawiona potrawa. Przyda?o by si? jej troch? smaczku. Bo tak troch? nudnawo. Na pierwszy rzut oka jest wspaniale, tak troch? mroczna strona muzyki. Ale z czasem sygna traci na uroku... Te kropeczki jako? nie za bardzo przypad?y mi do gustu.
"Imagination is more important than knowledge."

Fanatyk

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.gol.boo.pl
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 08, 2008, 14:27:56 »
0
next:


[ Dodano: 23 Czerwiec 08, 10:47 ]
kolejna :D

TheFan

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 23, 2008, 09:50:09 »
0
O kurde sygna w calosc prawie ze z napis?w a przyznam szczerze ze napisy to tw?j wielki PLUS. tylko doda? bym mu jeszcze tak? siekwierke wbit? w czo?o xD
ogolnei kompiozycja nie najgorsza
i pracka wg mnei fajna

Bartimeus

My skromna gallery ;P
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 23, 2008, 10:00:33 »
0
Zaczn? od gitary: Z pozoru ciekawa praca, jednak mnie odpycha. M?g?by? ju? pozostawi? jedn? z nich, zamiast pcha? tam nast?pne.

Ten Howard Webb taki ma?o ciekawy. Kilka napis?w, smudge... rzeczywi?cie skromne.