• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Paint

Zaczęty przez piku, Styczeń 29, 2010, 15:13:55

Poprzedni wątek - Następny wątek
Siema, dopiero dzisiaj się zarejestrowałem trochę przeglądałem forum i postanowiłem też zamieścić swoja mała galerie na początek sklejka kilku prac.

pixelarty ?
no, powiem Ci, ze to nawet wyglada :)
jak do jakiejs gry eq czy cos :D




"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 

ano były robione do gry ale nie wypaliła


No ładnie, ładnie. Tez mnie pixelki ostatnio zaczęły kręcić, tylko pod postacią emot. Naprawdę fajniutkie prace, ten turban i tarcza, oraz ten duży topór w drugim poście, najbardziej mnie urzekły, dokładnie to jak są wycieniowane, naprawdę miodzio.
Zapraszam również do mej galerii: http://burning-brushes.pl/maly-format/vell%27a-gallera/345/ bo parę pixelków też tam się rusza :)

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"




No masz do tego talent. Stylowe i różnorodne.
Próbowałeś tworzyć coś większego, coś poza orężem i innym ekwipunkiem?
Give sanity a longer leash  |  H+ 

no przecież jest tam lampa na 1-wszym obrazku xd

Dzieki Fire nadal go mam ;)

Pewnie, że próbowałem tylko właśnie takie rzeczy wychodzą mi najlepiej.



http://img10.imageshack.us/img10/9406/thaisjj8.png

Łooooooo...  ta stodoła i ten port ? z lotu ptaka miażdżą. Gdybyś to jeszcze pokolorował to było by w cipkę totalnie.
W tym drugim domku, delikatnie perspektywa siada. Dach też średnio pomalowany.
W łóżku kołdra ślicznie się prezentuje, tak jak by była satynowa.
Może jak zacznę robić jakieś większe prace z pixelków poza emotami, to jakiś mały pojedynek ?

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Powiem, że ładnie się z tym bawisz.
Szczególnie miło wypada ekwipunek z pierwszego postu: elementy
są i różnorodne, i solidnie wykonane. Duży plus za czyste krawędzie
i brak "ząbków" w konturze (a przynajmniej ich nie czuć).


Sytuacja nieco się psuję w pracy powyżej, gdzie głownia młota zyskuje
dziwnie miękki jak na pixel art kontur - zupełnie jakbyś go powiększył z
innego przedmiotu:<

Jeśli chodzi o budynki i ostatnie rzeczy:
niby wszystko jest ok, choć spokoju mi nie daje "kąt".
Jest w nim coś, co deformuje tu budynki, np. dach tego po prawej
z lekka się osuwa nad wejście. Ponadto powstaje nieporozumienie:
wg płaszczyzny dachu, oba jego spady są równe - co sugeruje,
że dach jest trójkątem równoramiennym. Zaś jeśli weźmie się szczyt tego
dachu i poprowadzi od niego linię w dół (przez ścianę budynku aż do podstawy),
wyjdzie, że szczyt pozornie równego dachu wypada na 1/3 podstawy.

Spróbuj wypracować bryły w rzutach izometrycznych - bowiem taki
przeważnie stosuje się w pixel artach, grach i innych duperelach.
A że to tylko sugestia/propozycja i jeśli nie interesuje Cię izometria, to
zachęcam do dalszej pracy i wnikliwej obserwacji. Z czasem takich graficznych
kruczków i nieporozumień się uniknie.


Tak jeszcze od siebie: polecam przyjemny program do PA > Graphic Gale...
Przyjemne zarządzanie krzywymi, praca na warstwach,
złożony podgląd... nic dodać, nic ująć.
[you]諦めろ.
ひぐらし の く 頃に...

^^ Gifciaki: < *klik*

CytatMoże jak zacznę robić jakieś większe prace z pixelków poza emotami, to jakiś mały pojedynek ?
bardzo chętnie :>
Cytat
Sytuacja nieco się psuję w pracy powyżej, gdzie głownia młota zyskuje
dziwnie miękki jak na pixel art kontur - zupełnie jakbyś go powiększył z
innego przedmiotu:<
no z założenia miało być miękkie, trochę inaczej zastosowałem AA, powiększ gdzieś i zobacz, że tam są równomiernie rozłożone kolory

W sumie jestem przyzwyczajony do Painta, nei potrzebuje jakiś tam innych udogodnień i poza tymi dwoma stodołami nic z takich rzeczy już nie robiłem, także nie zgłębiałem wiedzy na temat izometrii :>