Witamy, Go┼Ť─ç. Zaloguj si─Ö lub zarejestruj.

Autor W─ůtek: Raju Gallery  (Przeczytany 5097 razy)

0 U┼╝ytkownik├│w i 1 Go┼Ť─ç przegl─ůda ten w─ůtek.

Raju

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 34
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • deviantART
Raju Gallery
« dnia: Pa┼║dziernik 11, 2008, 15:48:04 »
0
Bylo tego wiecej, ale wybralem ostatnie i najlepsze (reszta na dA) :)

1.

2.

3.

4.

5.


To chyba piec najlepszych sygn, ktore zrobilem  ^_^

Kenty^

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 80
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #1 dnia: Pa┼║dziernik 11, 2008, 15:51:42 »
0
fajne tagi :) mi sie podobaja,
troszke zbyt gwa┼étowne w 1 i 3 przej┼Ťcie w czer┼ä, ale obejdzie :)
ostatni mi si─Ö najmniej podoba, a raczej w og├│le ;P
pozdro

Elenthar

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 7
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #2 dnia: Pa┼║dziernik 11, 2008, 15:55:05 »
0
bardzo podoba mi sie 4 mimo iż cały efekt to c4d i blur prezentuje sie bardzo przyzwoicie :)
ładnie dobierasz napisy :)
nie bede oceniał kazdej po koleji ale jak bedziesz wrzucal nastepne pojedynczo to napewno sie porozpisuje :)

!Veago

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #3 dnia: Pa┼║dziernik 11, 2008, 16:55:42 »
0
No hmm... takie sobie, zbyt malo kolorowe no i puste boki zostawiasz i za du┼╝o bluru dajesz :P cho─ç u Ciebie ten blur wcale tak ┼║le nie wygl─ůda znasz w nim umiar i sygny mo┼╝e nawet lepiej z nim wygl─ůdaj─ů, czekam na kolejne prace ;)
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, ┼╝e milcz─Ö, nie znaczy, ┼╝e nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jeste┼Ť dobry, na ile jest dobry Tw├│j najs┼éabszy punkt"

Raju

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 34
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • deviantART
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #4 dnia: Pa┼║dziernik 11, 2008, 17:53:40 »
0
Dzieki za komentarze :)

Jesli ktos by chcial, to moglbym jutro zrobic tuta na ktoras ;D

Kenty^

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 80
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #5 dnia: Pa┼║dziernik 11, 2008, 18:00:13 »
0
Cytuj
Jesli ktos by chcial, to moglbym jutro zrobic tuta na ktoras ;D

Tut├│w nigdy za wiele. mo┼╝esz zrobi─ç na ka┼╝d─ů, zacznij od 1 :P bo fajna
dzieki

Nogaren

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #6 dnia: Pa┼║dziernik 11, 2008, 20:19:23 »
0
mi przykro to mowic, ale te bardzo do mnie nie przemawiaj─ů widz─Ö sam blur na lighten i smudge

Raju

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 34
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • deviantART
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #7 dnia: Pa┼║dziernik 12, 2008, 15:41:41 »
0
Praca na SOTW na innym forum graficznym (TheView). Temat: praca ze stocka (wlasnie z Hellgate: London) :)

v1.

v2.

v3.

Kenty^

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 80
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #8 dnia: Pa┼║dziernik 12, 2008, 15:44:49 »
0
Pod tr├│jk─ů jest bardzo podobna, jakby sie uprze─ç to mo┼╝na powiedziec, ┼╝e taka sama prawie :P W sumie to niby jest do┼Ť─ç dobra i spokojnym stylem wykonana. Smuz, render. Bez ┼╝adnych pierd├│┼é.

Lysander

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 202
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #42
  • Layout of the Fortnight #27
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #9 dnia: Pa┼║dziernik 12, 2008, 15:45:27 »
0
lol, a w┼éa┼Ťnie wczoraj by┼éa mowa o tym "stocku", ┼╝e to nie stock
lepiej szybko pozb─ůd┼║ si─Ö tej pracy : P
Give sanity a longer leash  |  H+ 

Raju

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 34
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • deviantART
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #10 dnia: Pa┼║dziernik 12, 2008, 15:52:07 »
0
Cytat: "Lysander"
lol, a w┼éa┼Ťnie wczoraj by┼éa mowa o tym "stocku", ┼╝e to nie stock
lepiej szybko pozb─ůd┼║ si─Ö tej pracy : P

Tzn.? :P Bo chyba tego nie widzialem i nie za bardzo rozumiem ^^"

Cytuj
Pod tr├│jk─ů jest bardzo podobna, jakby sie uprze─ç to mo┼╝na powiedziec, ┼╝e taka sama prawie :P

Wzorowalem sie troche na niej :p

Lysander

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 202
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #42
  • Layout of the Fortnight #27
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #11 dnia: Pa┼║dziernik 12, 2008, 15:57:03 »
0
Cytat: "Raju"
Tzn.? :P Bo chyba tego nie widzialem i nie za bardzo rozumiem ^^"

Cytat: "Lysander"
to nie stock


http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=4273073&postcount=1
Give sanity a longer leash  |  H+ 

Nogaren

  • *
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #12 dnia: Pa┼║dziernik 12, 2008, 15:58:44 »
0
czemu ty robisz takie md┼ée prace co nic sob─ů nie wyra┼╝aj─ů spr├│buj zrobic co┼Ť z pazurem
a co do tej na SOTWa to najlepsza według mnie v2

Raju

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 34
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • deviantART
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #13 dnia: Pa┼║dziernik 12, 2008, 16:00:06 »
0
Cytat: "Nogaren"
czemu ty robisz takie md┼ée prace co nic sob─ů nie wyra┼╝aj─ů spr├│buj zrobic co┼Ť z pazurem

Tzn. jak? :P

Kenty^

  • *****
  • Podzi─Ökowania otrzymane: 80
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Raju Gallery
« Odpowied┼║ #14 dnia: Pa┼║dziernik 12, 2008, 16:01:55 »
0
Cytat: "Lysander"
lol, a w┼éa┼Ťnie wczoraj by┼éa mowa o tym "stocku", ┼╝e to nie stock
lepiej szybko pozb─ůd┼║ si─Ö tej pracy : P

Na planetrenders s─ů dwa takie rendery i tak jak setki innych pochodza z czyich┼Ť prac. To chyba norma.