• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Rocky galery

Zaczęty przez Rocky, Wrzesień 18, 2009, 22:09:02

Poprzedni wątek - Następny wątek
Witam. Cienko u mnie z grafiką ale postanowiłem założyć ten temat. Chciałbym wam przedstawić parę moich prac zrobionych w ps'ie.

1) 


2) 

Jedne z moich pierwszych prac liczę nie tylko na krytykę ale i może na jakieś porady ;p pzdro.

p.s Wreszcie pierwszy post ;D

Moim zdaniem niepotrzebny ten biały obrys, sygnatura nie ma wagi kolorów (ciężej jest po lewej stronie). Dobrze, że próbowałeś użyć światła, może do końca Ci to nie wyszło, ale zaczyna się gorzej, potem się to zmienia. Do rendera postaci się nie czepnę bo jest nawet dobrze wkomponowany. W moim guście leży zawsze nałożenie na render czegokolwiek (nie każdy tak ma). Napis mógłby być prostszy.
Druga praca jest już pustawa, ma jakąś małą głębię, (nawet lekko rozmyty render po lewej) ale z prawej wydaje się taki wypukły. Gra świateł, nic więcej. :)

Musisz popracowac nad napisami bo narazie nie wychodzą Ci one.
Jak dla mnie to dwójka lepiej wyszła, widac jakaś tam głębie i to idzie na plus.
Dodatkowo nie jest taka glutowata :P

Może i cienko u ciebie z grafiką, ale się podszkolisz :)
Pierwsza praca nie za bardzo mi się podoba. W drugiej rzeczywiście widać tam może jakąś głębie, ale dla mnie sygnaturka jest za pusta, napis  do wywalenia.
Generalnie musisz popracować nad napisami i lepszym stylem.
Nie jest źle :)




newbie? ;>

1. nie rob ramek i napisów.  jezeli juz cie tak cie męczą te napisy i chcesz je robic to rob je prostymi czcionkami. nie uzywaj takich czcionek ja masz w pierwszej pracy, bo zazwyczaj lipnie wygladaja na tagach. staraj sie robic cos ciekawego w tle, ale nie takiego ze odciaga uwage od głownego elementu taga.
co do tagów to nie podoba mi sie to ze tło jest kolorowe a postac w b&w. brzydkie jest to cos co przypomina wyostrzenie  no i ogólnie to nie jest zła jak na pierwsza ; >
moja była o wiele gorsza xd
druga juz jest znacznie lepsza od pierwszej. widze ze starałes sie wtopic postac w tło. troche ci to nie wyszło, staraj sie smuzyc tylko krawedzie postaci i nie wchodzisz az tak na nią z tym smudgem. najlepiej jest ją przykryc c4d z kilku stron plus kilka gmek. musisz tez popracowac nad swiatłem. staraj sie robic tak ze elementy mniej wazne są mniej oswietlone i troche zblurowane a głowny element jest troche wyostrzony i bardziej oswietlony niz inny. ale ogólnie popracuj nad tłem bo jest nudne ;>

Dzięki za komenty.

Świeża praca:



kurcze nooo. mowiłem nie rob ramek, chyba ze lubisz...
widze ze wiesz juz co to cm ; )
praca lepsza niz poprzednie, idziesz w dobrym kierunku, ale zauwazyłem ze postac jest wycinana [palce i głowa ]
psuje to strasznie, na razie polecam ci zarejestrowac sie na planetrenders.net [ tam masz pełno wycietych postaci z gier, filmow itp ]. dopiero jak zaczniesz ogarniac GIMP'a/photoshopa sproboj sam wyciac ;>
napis jest do kitu, wywal go najlepiej. nie podpisuj tagów nickiem bo to psuje
pozdrófki
ps. zapraszam do siebie : )

według mnie to nawet masz dobry początek.Moje pierwsze tagi były o wiele gorsze  T_T no ale tyle z tym offtopem o mnie  xD
Co do prac do Unreal ładnie ci wszystko napisał co poprawić.Ja od siebie tylko dodam, żebyś przeglądał dużo tutoriali i na pewno będzie o wiele lepiej.
I widzę, że jedno osobowy apel nie pomógł.To może jak kilka osób ci to napisze do się od uczysz robić ramki.Bo one mało kiedy dobrze na tagach wyglądają  ;P

Ramki to zło, nie rób ich. Napisy tez rob prostrze/nie rob wcale. Bawiac sie kolorami, nie psuj ich, nie rob monokolorystycznych sygn, bo sa nieladne. Ogolnie pomysl i posiedz dluzej nad sygna, bo na razie to wyglada na takie szybkie "na odwal" ;) I czytaj tutki - to podstawa :)

Praca napewno lepsza od poprzednich.
Niepotrzebnie ta ręka sie pojawia tak z nikąd.
KOlorystyka do taiego macho na fioletowo :D?

Ostatnia zdecydowanie lepsza od poprzednich.
CM nadaje lepszego efektu.
Ale ten napis jest do wywalenia.
Kolorystyka mi się nie podoba.



Kolorki nie cacy, ramka nie pasi, ta ręka tak ni stąd ni zowąd... Napis w ogóle wywal ..

Taka trochę bez pomysłu. CMki strasznie kijowo tutaj wyglądają tak samo jak napis. Kolory też nie za dobre. Ramka out. Przy palcach jakieś dziwne syfy :P Chyba tak jak Unreal wspomniał od wycinania. Czasami warto najpierw trochę sobie przemyśleć prace, poukładać w głowie jak ma mniej więcej wyglądać i dopiero robić.


^ by Zins :D