Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Salaparas Gallery  (Przeczytany 4913 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Salaparas

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.salaparasgraphics.fotolog.pl
Salaparas Gallery
« dnia: Marzec 22, 2008, 19:07:54 »
0
Elo!

Moja ostatnia pracka:




Pozdro




Ogrzejcie jajo klikni?ciem lub nakarmcie zwierz?tko klikni?ciem!
[/color]


100 POST - 12 Maj 2009 rok 14:59, Hydepark, Oce? poprzednika, Salaparas
[/color]

Hotek

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://pieniadze24.com
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 22, 2008, 19:45:08 »
0
Witam


Za duz fraktali, mogles pobawic sie flirtami i smuzykiem :D napis tez nie pasi ale rozumiem ze amator :)

Pozdro!
Truskawka Powraca Z Podw?jna Si??!! :D

eliza00

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 22, 2008, 19:46:09 »
0
Cytat: ".Snake"
Witam


Za duz fraktali, mogles pobawic sie flirtami i smuzykiem :D napis tez nie pasi ale rozumiem ze amator :)

Pozdro!



No tak, zgodz? si? z tym. Jak narazie ?wicz...  :roll:

Moonmaker

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
  • Stranger in a strange land
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Moonmaker on dA
  • Ostatnie nagrody:
  • Signature of the Week #81
  • Work of the Month #10
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 22, 2008, 19:52:58 »
0
Fraktale kiepsko tu wygl?daj? , brzydkie kolorki i napis :) Poczytaj jakie? tutki i postaraj sie jaki? ciekawy styl ''obczai?'' :P

pzdr

Cytuj
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Harry Callahan

CatchAFire

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • A
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 22, 2008, 19:55:25 »
0
no s?aba praca , ciwcz cwicz i czytaj tutoriale
"No man can lead man, we have to have unity." Bob Marley


cztery

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 22, 2008, 19:57:28 »
0
s?aby napis 1 kolor fraktali za du?o...ucz si? i czytaj tuty a co? z Ciebie bedzie.

Forsaken

Salaparas Gallery
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 22, 2008, 20:03:19 »
0
ostatnia zielona pracka hmmm pojecha?bym j? i to dobrze plastikiem czytaj topazem :D
dlaczego? by?by fany efekt a fractale zamieni?by si? w ?wiec?ce linie:p
Poglądy są jak du**, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać...

— Andrzej Sapkowski

yumi

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 60
  • Let's face it, I'm hotter than you!
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Zupa!
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #7
  • Layout of the Fortnight #19
  • Userbar of the Week #10
  • (zobacz wszystkie)
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 22, 2008, 20:13:19 »
0
Eeee za zielono i za mglisto. No nie wysz?o za bardzo.

^ by Zins :D

Czacha

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.co?.pl
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 22, 2008, 20:34:43 »
0
nie podoba mi sie za bardzo..
prawdopodbnie u?yte fraktale
i one psuja efekt.. dobre semugowanie ich by sie przydalo






Origin

Salaparas Gallery
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 22, 2008, 21:28:16 »
0
Moje wra?enia po zobaczeniu tej sygny, zawar?e? w niej samej - napis "aaa! what?!" :E
Tak naprawd? nie ma na czym oka zawiesi?. Wszystko jakie? takie zamglone, jak to kto? ju? zd??y? napisa?. Por?b tuty - to chyba najlepsza rada, bo z Twoim skillem, nawet jak b?dziesz mia? jaki? ?wietny pomys? na tag to b?dzie du?e prawdopodobie?stwo, ?e to nie uda Ci si? z niego za du?y wycisn?? i przela? na png. ;)

pzdr

Salaparas

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.salaparasgraphics.fotolog.pl
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 24, 2008, 04:50:23 »
0

nowa praca




Ogrzejcie jajo klikni?ciem lub nakarmcie zwierz?tko klikni?ciem!
[/color]


100 POST - 12 Maj 2009 rok 14:59, Hydepark, Oce? poprzednika, Salaparas
[/color]

cztery

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 24, 2008, 04:54:08 »
0
fuuuu poco tam to c4r... bez tego moze i kolorki byly by fajne ...a tak sa baniate...na sygnie pusto jest to c4r psuje wszystko ....

Forsaken

Salaparas Gallery
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 24, 2008, 05:05:49 »
0
nom zgodze si? z poprzednikiem bez tego c4d by?oby ciekawiej
a i efekt fajny zestawienie napisu i postaci pozatym nawet kolorystycznie mi
nie podchodzi to c4d
Poglądy są jak du**, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać...

— Andrzej Sapkowski

Hotek

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://pieniadze24.com
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 24, 2008, 05:07:40 »
0
Uu nie podoba mi sie w og?le ;/ dziwne kolory takie zamglone i ten c4d ;/ jak by? go posmuzy? by?o by elegancko...

Pozdro
Truskawka Powraca Z Podw?jna Si??!! :D

Kisiel

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Salaparas Gallery
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 24, 2008, 06:11:53 »
0
Kolory wyblak?e... Ten c4d w og?le nie pasuje ... ;/ Jak juz da?e? tego c4d to trzeba by?o pokombinowa? z nim co?. Kolory pozmienia? itp.