Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Siwy Gallery  (Przeczytany 4643 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Siwy

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« dnia: Listopad 13, 2008, 14:33:23 »
0
Tak, moje brzydkie sygnatury.
Na początek 1 shit.

em0tal3r

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://burning-brushes.pl/viewtopic.php?p=41862#41862
Siwy Gallery
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 13, 2008, 15:22:48 »
0
Nie jest aż tak źle, ale dobrze też nie :P. Sprite fajny, tylko strasznie pusto tutaj. Kolory pasują do rendera, a to duży plus. Mogłeś Troszkę mniejsze rozmiary dać i nie kończyć pracy na samym smużu, który w prawym dolnym rogu wygląda jakbyś go raz 'smużną' :D.

Unreal

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 5
  • lalallaa
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 13, 2008, 16:06:09 »
0
shity? moje byly gorsze;p  zreszta nadal takie są ;d szkoda ze tego Gastly'ego takiego malego zrobiles (lub taki byl) zreszta pokemony (o ile dobrze pamietam ale pewnien nie jestem) to przezytek

Araiel

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 29
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
    • Portfolio
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #3
Siwy Gallery
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 13, 2008, 16:25:01 »
0
A mi się ten Gastly podoba :) Do tego mam sentyment do pokemonów :P No i tak jak powiedziano, render mógłby być większy, bo troszkę za pusto się robi.
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Siwy Gallery
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 13, 2008, 17:44:59 »
0
pusto, nudno, pusto, nudno, nudno i pusto : P
mnie się nie podoba :s
ale posiedzisz tu trochę to Cię chłopaki nauczą :P

Siwy

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 13, 2008, 19:20:20 »
0
Nabrudziłem chyba za bardzo.


Stock:(coś takiego)
http://blogfile.paran.com/BLOG_337598/200608/1155647127_ws_Aeon_Flux_1024x768.jpg

toporow

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 13, 2008, 19:46:53 »
0
Z punktu widzenia "nie grafika" wygląda to ładnie. Można przyczepić się, że za małe litery i trochę nieczytelne (szczególnie te mniejsze). Wydaje mi się także, że niepotrzebnie dokładałeś światło na jej rękę, trochę mi to nie pasuje, wystarczy, ze już "jarzy" z góry ;p. Te plamy, kulki czy jak to nazwać także sa jakieś takie dziwne, szczególnie te większe, no ale to raczej plus niż minus ;) .
"If you are first you are first. If you are second you are nothing." Bill Shankly
"Nie ma porażek, są tylko nowe doświadczenia."

Unreal

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 5
  • lalallaa
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 13, 2008, 20:01:39 »
0
powtorze sie tak jak toporow, zbedne swiatlo na rece;/ mogles je dac po postac, tlo nawet fajne ale ale ale co tam jest napisane  pod tym AEON FLUX ? bo nie widac. Jezeli postac jest ztopazowana to nie podoba mi sie a jezeli nie jest to podoba mi sie, ale po stocku jednak cos widac ze cos z nią zrobiles ;PP

Jaqutsubu

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 14, 2008, 19:15:03 »
0
na forum ogeja by stwierdzili, że za małe litery... tam muszą mieć wielkie i wyraźne :D
ogólnie nie podoba mi sie :P ale nie chce mi sie komentować ;d
Nic Mi Nie Wychodzi ;<

!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 14, 2008, 20:42:48 »
0
ech... po pokazaniu stocka, trochę się zawiodłem, myślałem, ze ty robiłeś to niebieskie tło :P a jak tak to splattery, przyciemnienie, rozjaśnienie, światło, napisy, świetliczki i to coś po lewej... no nie wyszło źle :P
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Siwy

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 15, 2008, 01:25:50 »
0
Z pomocą tutoriala Koszykarza ;) Bardzo mi się podoba.

moov

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 28
  • r e t u r n
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • http://www.intermediolan.com
  • Ostatnie nagrody:
  • Pimp My Tag #1
Siwy Gallery
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 15, 2008, 11:09:00 »
0
No no... jeszcze Tu nie bylem, ale juz naprawiam moj blad...

Wiesz, sprity mi sie generalnie nie podobaja, nie moge zrozumiec ich sensu. Przez Ciebie chyba zaczynam... Jedyny, ktory uwazam za swietny, wcale nie za pusto, podziwiam, na prawde.

No i potem ta Pani.... Swiatlo na reku wcale nie przeszkadza tylko tak moze troszke za mocne jest, poza tym bombka...

Fajny fajny ten outcome, aczkolwiek ten c4d imo za bardzo oczojebny w tle :D (za malo go wytarles).


Gift from Vell:
Zapraszam do mnie do galerii.

Siwy

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 15, 2008, 17:25:10 »
0
Next:

!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 15, 2008, 17:30:25 »
0

No to co się dzieje wokół postaci to nawet, fajne, niebieski ok, ale tło już mi tak nie pasi :P


na dole strasznie napaćkane tymi cm'ami a na górze ciemna pustka :P napis mi się nie podoba :P
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Naber

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Siwy Gallery
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 15, 2008, 21:09:33 »
0
powiem ogólnie... ? Najlepszy jest sprite z poke.. ma fajny klimacik i niezłe wykonanie... reszta do mnie zbytnio nie przemawia.. za dużo chaosu , popracuj troszkę nad napisami choć nie są najgorsze..  ale jest ok :) pozdro