• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Sygnatury Dr.V

Zaczęty przez Dr.V, Grudzień 13, 2011, 14:43:29

Poprzedni wątek - Następny wątek



Witam wszystkich. Jestem co prawda nowycjiuszem na forum ale już od dłuższego czasu próbuje osiągnąć coś w Photoshopie. Przeczytałem kilka poradników, poeksperymentowałem z efektami i poniżej macie efekty mojej pracy. Jak na razie jest to amatorka ale w przyszłości mam zamiar rozszerzać choryzonty i mam nadzieje nie stracić weny do wykonywania prac.
Bardzo proszę was o krytykę ponieważ dzięki niej uzyskać można sporo przydatnych rad i nauczyć się jak to mówią na swoich błędach.
Zapraszam do przeglądania galerii oraz pozdrawiam, Dr.V.














Jak dla mnie to sygnaturki nie są za ładne. Na pierwszej i tej z motorem strasznie wiać brushami. Ta z eminem jakaś taka monotonna i tło do nie pasuje.

Wg mnie używasz zbyt prostych efektów... jakieś zdjęcie w połączeniu z brushami z photoshopa to trochę mało, żeby zrobić coś ciekawego.
Inna sprawa, że nie robisz tego w najgorszy sposób i te sygny da się oglądać, nie kłują oczu, nie są totalnie obleśne, tylko po prostu trochę mało gustowne i mało wyszukane, ale nad tym da się popracować
Nie dam Ci żadnych konkretnych rad bo nie robisz żadnych konkretnych błędów, po prostu musisz poćwiczyć jakieś nowe efekty i wypróbować w sygnaturach, tyle. Czekam na kolejne prace :D

Niestety mam mały problem. W domu nie mam internetu i korzystam z niego w szkole lub na telefonie. Mógłby mi ktoś podesłać linki do dobrych poradników lecz w formie tekstu bądź zdjęć. Wideo odpadają niestety.

Z góry dziękuje i pozdrawiam.


Ten koleś z borderlands nie powinien być po prawej stronie skoro patrzy w lewo?
Jak dla mnie to tło zbytnio nie pasuje do postaci i nie ma żadnych szczegółowszych elementów wokół niej więc praca wydaje się nudnawa.

jak dla mnie to on patrzy prosto xd
ale kto go tam wie
co do pracy, to słaba imo :S pusto, poza postacią i tłem nic tam nie ma... nawet fajne kolory, ale to i tak nie ratuje całości

@Crimes
Masz racje lecz render miał ucięty łokieć lewej ręki więc nie miałem innej opcji.

Niedługo podrzucę coś nowego :)

zawsze jest wyjście, można było czymś zasłonić, dorysować, etc :D
ale już się nie czepiam  ; p

czekam na kolejne prace!

rozwodzicie sie o łokieć? a tutaj reszta sygny jest nie do przyjęcia tzn tło, wtf w ogóle z tymi kolorami , mogl bys sie postarac o coś ciekawszego ;)




"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 


Bardzo kiepskie. Rozpisałbym się konkretnie, ale odeślę Cię do tutoriali, które znajdziesz na forum.
Ewentualnie coś dobrego mogę Ci na pw podrzucić. Poczytasz o takich rzeczach jak choćby głębia, kompozycja, co to jest focal i co jest ważne, żeby praca była udana.


Nie jest najlepiej, tła nie do końca dopasowane do postaci... i dośc płasko, podzielone wszystko na dwa plany "Tył / przód", zero głębi...
tak czy siak, mi się wydaje, że i tak jakoś to wygląda lepiej niż wcześniejsze prace, a każdy mały krok do przodu jest ważny :>

@Kolega UP

Moge prosic o jakies wskazowki jak uzysac efekt glebi?

np delikatnie rozmyć tło, albo przynajmniej jego części (te bliższe krawędzi)... to najbardziej oczywisty sposób i chyba najłatwiejszy, ale jak rozmyjesz odpowiednie części to uzyskasz świetny efekt...
chodzi o coś takiego jak łapanie ostrości aparatem czy kamerą, bliższe elementy są ostrzejsze, dalsze mniej... chyba czaisz o co chodzi nie? ;D

dostałeś na PW coś ekstra.