• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Warszat Devos ;]

Zaczęty przez Devos, Grudzień 12, 2009, 16:51:09

Poprzedni wątek - Następny wątek
wiele lepsza od poprzednich :D
jak nigdy jestem za tym abys porobił prace z tutków, bo Ty oprostu nie bardzo wiesz jak się o tego zabrać. :D




"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 

Chyba masz racje ide popróbować:D

że też na to nie wpadłem, Max dobrze gada! czytaj tutki bo na prawdę widać trochę brak "obycia" i obrycia z tym wszystkim, nie jesteś widocznie sam na tyle bystry i kreatywny żeby wymyśleć samemu jak coś zrobić, więc jeśli nie zaczniesz czytać tutków to długo potrwa zanim zaczniesz robić coś porządnego... tym bardziej, że u nas tutoriali do sygnatur jest bardzo dużo i wiele z nich jest na prawdę świetnych

ostatnia sygna może i wygląda lepiej od poprzednich, ale wymagała znacznie mniejszego nakładu pracy... a na Twoim etapie każda sekunda spędzona w photoshopie bardzo procentuje i raczej powinieneś katować się siedzeniem nad jedną sygną po 10 godzin niż robić 10 sygn dziennie po 5 minut.


1.
2.

Nie wiem co ja tu narobiłem ale skoro zacząłem musiałem skończyć. To tak próbnie z  C4D chociaż słabo je wyeksponowałem.

Abik przeczytał twoją wypowiedz po fakcie , spróbuje zrobić coś dłużej ale nie wiem czy coś mi z tego wyjdzie , bo im dlużej kombinuje tym gorzej mi to wychodzi :D

bo nie myślisz nad tym co robisz : P

co do ostatniej to już znacznie lepsza : >
przy czym straszny bałagan kolorystyczny troche psuje całość, ale dużo się dzieje, a to już coś : >
za jasno jak dla mnie ;s

1.
2.
3.

Do wyboru do koloru :) Chociaż przy każdym coś tam nazmieniałem

Za dużo efektów, podobnie jak w kilku poprzednich.
Spróbuj uzyskać jakąś wizualną głębię, daj jakieś rozmycia, zrównoważ kontrast, a nie robisz tak bez namysłu, bo to widać
i nie próbuj się tłumaczyć
Give sanity a longer leash  |  H+ 

1.
2.

Wreszcie chyba coś mi wyszło normalnego :D Zastanawiałem się czy by mgiełki na ostatnie nie dać. Na drugim troche za jasno dałem.

@edit

Poprawiłem te dwa żółte światełka , nie zauważyłem ich ;D ( Troche niechlujnie ,bo już mi się nie chce za bardzo. Ale popracuje nad tym )

żółte światełka były całkiem spoko, pierwsza wersja nie jest zła, chociaż wciąż spory bałagan

co do tej poprzedniej sygny z tym kolesiem, to wygląda lepiej niż to co pokazywałeś mi na gg, więc ta poprawa na plus, ale przyłączam się do tego co napisał Lysek

no jest juz lepiej ale staraj się aby to c4d było bardziej spójne ;) wrzuć ich kilka ,pobaw sie troche smudge toolem albo pogumkuj aby przejscia miedzy nimi nie byly takie ostre ;) spróbuj podzielić prace na plany ;) tzn zeby postac wydawała się bliżej niż tło (sharpen i blur ) ;) osobiście bardziej podoba mi się wersja 1 :P ma takie bardziej przyjazne te kolorki :P

Jak postać wydaje się bliżej niż tło to znaczy że się nie wtopiła :D Dobrze myśle ;p?

Cytat: Elenthar w Luty 20, 2011, 20:51:04zeby postac wydawała się bliżej niż tło (sharpen i blur )

A to nie czasem rzecz zwana zbudowaniem głębi?
życie jest jak dziwka, nanana

Cytat: Devos w Luty 20, 2011, 20:58:46
Jak postać wydaje się bliżej niż tło to znaczy że się nie wtopiła :D Dobrze myśle ;p?
nie koniecznie :P
Cytat: Optymista. w Luty 20, 2011, 21:24:39
A to nie czasem rzecz zwana zbudowaniem głębi?

a czy to nie to samo :P ?

pitolicie, nie ważne jak się nazywa to, że postać wydaje się być bliżej od tła, ważne, czy to dobrze wygląda czy nie. u Ciebie devos troche tego brakuje



Odkryłem że nie musi być nawalone 1500 brushy żeby pracka ładnie wyglądała. Przecież pracka dobra nie musi miec wszystkiego nawalone żeby była dobra. Wystarczy że się ładnie przedstawia ,taka jest moja opinia.