Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Worm #6  (Przeczytany 37237 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Abik

Worm #6
« dnia: Wrzesień 06, 2010, 21:35:20 »
Link do worma znajduje się w menu



Zasady

1. Worm jest w formie tradycyjnej, kawałeczek po kawałeczku
2. Nie będzie żadnego zgłaszania się do kolejek bo to funkcjonowało beznadziejnie (tzn. w ogóle nie funkcjonowało)
3. Po prostu jak będzie "wolne miejsce" to kto pierwszy się zgłosi ten robi
4. Żeby każdy mógł się pobawić i nie było zbyt gęstego siania prac jednego usera to jak ktoś zrobił cząstkę, następną może zrobić dopiero 4 cząstki później (od tej zasady dopuszczam pewne odstępstwa jeśli będzie potrzeba)
5. Co do jakości cząstek to najistotniejsze jest 'płynne' przejście! nawet najładniejsza cząstka nie będzie zaakceptowana jeśli będzie miała jakieś dupne przejście.
6. Mimo to, dupna cząstka nie będzie też zaakceptowana nawet jeśli będzie mieć najpiękniejsze przejście.
7. Wymiary: szerokość 500px, wysokość 400px
8. Nie musimy się podpisywać, jak ktoś bardzo chce może dać napis ze swoim nickiem, ale wolałbym żeby tego nie robić, jak ktoś koniecznie musi dać jakiś napis to niech coś napisze, nie mam nic przeciwko, ale własnych nicków wolałbym unikać
9. Od momentu zgłoszenia mamy 48 godzin na oddanie naszej cząstki



na początek, tu moja początkowa cząstka:


co do prezentacji worma to dawajcie tu link do pracy, wszystko będzie później tak jak ostatnio sklejone w htmlu

teraz jeszcze co do przejść (bo z nimi były największe problemy)
przykład wg mnie idealnego przejścia (jak na 5 minut, na nie poświęcone :D ):

w każdym razi chodzi o płynność przejścia, takie są imo najlepsze, chociaż nie są łatwe, ale kogo to obchodzi

tu dwa przejścia takie "sytuacyjne" tzn. w normalnych warunkach lepiej ich nie nadużywać, ale czasem wyglądają wyśmienicie jak się ma dobry pomysł na ich wykorzystanie (tu ich nie miałem, ale to tylko proste przykłady)



oczywiście inne przejścia pomysłowe i płynne są też super ekstra czadowe :D

dla kontrastu tu najgorsze co może być (tzn. brak przejścia):

a tu następne coś czego zaakceptować się nie da, czyli takie dupne rozmycie:


ok, to tyle... kto po mnie?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2010, 19:32:01 wysłana przez Abik »

V3L

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 06, 2010, 21:55:30 »
Ja, ja ja :)

Pytanie, a można użyć animacji? :)
Było by coś oryginalnego...
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Abik

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 06, 2010, 22:07:48 »
jak dasz radę przyzwoicie przejście zrobić to nie ma żadnych przeciwwskazań ;)

V3L

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 07, 2010, 12:28:34 »
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Sympatyk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 44
  • Master of science
    • Zobacz profil
    • Moje
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #45
Odp: Worm #6
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 07, 2010, 12:29:39 »
to ja kolejny :)

Abik

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 07, 2010, 12:30:04 »
jak dla mnie bomba :D
przechodzi wsio bardzo ładnie, fajny pomysł, reszta nie ma głosu, więc zaakceptowane

ok, to teraz kolej Sympatyka

Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
Odp: Worm #6
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:14:36 »
No to ja po Sympatyk'u jak chcecie ^^
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio

Max

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:20:51 »
gdzie link do calego worma :D?


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

V3L

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:22:34 »
Zasady
co do prezentacji worma to dawajcie tu link do pracy, wszystko będzie później tak jak ostatnio sklejone w htmlu

2. Nie będzie żadnego zgłaszania się do kolejek bo to funkcjonowało beznadziejnie (tzn. w ogóle nie
funkcjonowało)



Widać ze nie czytaliście reg. worma...
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Abik

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:26:11 »
Max, na razie nie ma, dopiero zacząłem go kodować, myślę, że dziś wieczorem będzie

no i tak jak Vell zacytował, Q, nie ma żadnego zgłaszania się... jak jesteś chętny do robienia worma to ekstra, jestem pewien, że przyjdzie i na Ciebie kolej, ale wszystko w swoim czasie, jak sympatyk odda pierwsza osoba, która się zgłosi będzie kontynuować

V3L

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:55:54 »
Generalnie w reg. brakuje jakiegoś max. czasu na oddanie pracy przez osobę.
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Qajs

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 170
    • Zobacz profil
    • Decremi
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #53
  • Work of the Fortnight #22
  • Layout of the Fortnight #47
Odp: Worm #6
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:02:37 »
Abik to jest beznadziejne.... Bo jak się zgłosiliśmy to chyba jasne że zrobimy - a jakoś nie widzę dużych kolejek ...

No ale dobra wycofuję głos...
bo chciałem





A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose & koszulki: WBRose

decremi.pl/ portfolio

Abik

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:07:33 »
Cytuj
Bo jak się zgłosiliśmy to chyba jasne że zrobimy
widzisz, mało jeszcze wiesz (może przejrzyj sobie chociaż poprzednie wormy)
taką podjąłem decyzję, nieodwoływalnie

Cytuj
Generalnie w reg. brakuje jakiegoś max. czasu na oddanie pracy przez osobę.
fakt, dam 48 godzin (tzn. od osób po sympatyku żeby nie było, że mu regulamin zmieniam w trakcie;s)

Abik

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 08, 2010, 11:53:03 »
Link do worma jest teraz umieszczony w menu, jest też w pierwszym poście od razu na samym początku, macie jeszcze TU
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2010, 17:22:34 wysłana przez (voythas) »

V3L

Odp: Worm #6
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 08, 2010, 12:25:10 »
Proponował bym chyba poprawić tam w kodzie coś, bo jak się przesunie w prawo, to wjeżdza na to lewe menu i logo...
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"