Link do worma znajduje się w menu
Zasady1. Worm jest w formie tradycyjnej, kawałeczek po kawałeczku
2. Nie będzie żadnego zgłaszania się do kolejek bo to funkcjonowało beznadziejnie (tzn. w ogóle nie funkcjonowało)
3. Po prostu jak będzie "wolne miejsce" to kto pierwszy się zgłosi ten robi
4. Żeby każdy mógł się pobawić i nie było zbyt gęstego siania prac jednego usera to jak ktoś zrobił cząstkę, następną może zrobić dopiero 4 cząstki później (od tej zasady dopuszczam pewne odstępstwa jeśli będzie potrzeba)
5. Co do jakości cząstek to najistotniejsze jest 'płynne' przejście! nawet najładniejsza cząstka nie będzie zaakceptowana jeśli będzie miała jakieś dupne przejście.
6. Mimo to, dupna cząstka nie będzie też zaakceptowana nawet jeśli będzie mieć najpiękniejsze przejście.
7. Wymiary: szerokość 500px, wysokość 400px
8. Nie musimy się podpisywać, jak ktoś bardzo chce może dać napis ze swoim nickiem, ale wolałbym żeby tego nie robić, jak ktoś koniecznie musi dać jakiś napis to niech coś napisze, nie mam nic przeciwko, ale własnych nicków wolałbym unikać
9. Od momentu zgłoszenia mamy 48 godzin na oddanie naszej cząstki
na początek, tu moja początkowa cząstka:

co do prezentacji worma to dawajcie tu link do pracy, wszystko będzie później tak jak ostatnio sklejone w htmlu
teraz jeszcze co do przejść (bo z nimi były największe problemy)
przykład wg mnie idealnego przejścia (jak na 5 minut, na nie poświęcone

):

w każdym razi chodzi o płynność przejścia, takie są imo najlepsze, chociaż nie są łatwe, ale kogo to obchodzi
tu dwa przejścia takie "sytuacyjne" tzn. w normalnych warunkach lepiej ich nie nadużywać, ale czasem wyglądają wyśmienicie jak się ma dobry pomysł na ich wykorzystanie (tu ich nie miałem, ale to tylko proste przykłady)


oczywiście inne przejścia pomysłowe i płynne są też super ekstra czadowe

dla kontrastu tu najgorsze co może być (tzn. brak przejścia):

a tu następne coś czego zaakceptować się nie da, czyli takie dupne rozmycie:

ok, to tyle... kto po mnie?