• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Worm #6

Zaczęty przez Abik, Wrzesień 06, 2010, 23:35:20

Poprzedni wątek - Następny wątek
Link do worma znajduje się w menu




Zasady

1. Worm jest w formie tradycyjnej, kawałeczek po kawałeczku
2. Nie będzie żadnego zgłaszania się do kolejek bo to funkcjonowało beznadziejnie (tzn. w ogóle nie funkcjonowało)
3. Po prostu jak będzie "wolne miejsce" to kto pierwszy się zgłosi ten robi
4. Żeby każdy mógł się pobawić i nie było zbyt gęstego siania prac jednego usera to jak ktoś zrobił cząstkę, następną może zrobić dopiero 4 cząstki później (od tej zasady dopuszczam pewne odstępstwa jeśli będzie potrzeba)
5. Co do jakości cząstek to najistotniejsze jest 'płynne' przejście! nawet najładniejsza cząstka nie będzie zaakceptowana jeśli będzie miała jakieś dupne przejście.
6. Mimo to, dupna cząstka nie będzie też zaakceptowana nawet jeśli będzie mieć najpiękniejsze przejście.
7. Wymiary: szerokość 500px, wysokość 400px
8. Nie musimy się podpisywać, jak ktoś bardzo chce może dać napis ze swoim nickiem, ale wolałbym żeby tego nie robić, jak ktoś koniecznie musi dać jakiś napis to niech coś napisze, nie mam nic przeciwko, ale własnych nicków wolałbym unikać
9. Od momentu zgłoszenia mamy 48 godzin na oddanie naszej cząstki




na początek, tu moja początkowa cząstka:


co do prezentacji worma to dawajcie tu link do pracy, wszystko będzie później tak jak ostatnio sklejone w htmlu

teraz jeszcze co do przejść (bo z nimi były największe problemy)
przykład wg mnie idealnego przejścia (jak na 5 minut, na nie poświęcone :D ):

w każdym razi chodzi o płynność przejścia, takie są imo najlepsze, chociaż nie są łatwe, ale kogo to obchodzi

tu dwa przejścia takie "sytuacyjne" tzn. w normalnych warunkach lepiej ich nie nadużywać, ale czasem wyglądają wyśmienicie jak się ma dobry pomysł na ich wykorzystanie (tu ich nie miałem, ale to tylko proste przykłady)



oczywiście inne przejścia pomysłowe i płynne są też super ekstra czadowe :D

dla kontrastu tu najgorsze co może być (tzn. brak przejścia):

a tu następne coś czego zaakceptować się nie da, czyli takie dupne rozmycie:


ok, to tyle... kto po mnie?

Ja, ja ja :)

Pytanie, a można użyć animacji? :)
Było by coś oryginalnego...

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



jak dasz radę przyzwoicie przejście zrobić to nie ma żadnych przeciwwskazań ;)


"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"




jak dla mnie bomba :D
przechodzi wsio bardzo ładnie, fajny pomysł, reszta nie ma głosu, więc zaakceptowane

ok, to teraz kolej Sympatyka

No to ja po Sympatyk'u jak chcecie ^^
bo chciałem







A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

gdzie link do calego worma :D?




"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 

Cytat: Abik w Wrzesień 06, 2010, 23:35:20
Zasady
co do prezentacji worma to dawajcie tu link do pracy, wszystko będzie później tak jak ostatnio sklejone w htmlu

2. Nie będzie żadnego zgłaszania się do kolejek bo to funkcjonowało beznadziejnie (tzn. w ogóle nie
funkcjonowało)



Widać ze nie czytaliście reg. worma...

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Max, na razie nie ma, dopiero zacząłem go kodować, myślę, że dziś wieczorem będzie

no i tak jak Vell zacytował, Q, nie ma żadnego zgłaszania się... jak jesteś chętny do robienia worma to ekstra, jestem pewien, że przyjdzie i na Ciebie kolej, ale wszystko w swoim czasie, jak sympatyk odda pierwsza osoba, która się zgłosi będzie kontynuować

Generalnie w reg. brakuje jakiegoś max. czasu na oddanie pracy przez osobę.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Abik to jest beznadziejne.... Bo jak się zgłosiliśmy to chyba jasne że zrobimy - a jakoś nie widzę dużych kolejek ...

No ale dobra wycofuję głos...
bo chciałem







A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

CytatBo jak się zgłosiliśmy to chyba jasne że zrobimy
widzisz, mało jeszcze wiesz (może przejrzyj sobie chociaż poprzednie wormy)
taką podjąłem decyzję, nieodwoływalnie

CytatGeneralnie w reg. brakuje jakiegoś max. czasu na oddanie pracy przez osobę.
fakt, dam 48 godzin (tzn. od osób po sympatyku żeby nie było, że mu regulamin zmieniam w trakcie;s)

Link do worma jest teraz umieszczony w menu, jest też w pierwszym poście od razu na samym początku, macie jeszcze TU

Proponował bym chyba poprawić tam w kodzie coś, bo jak się przesunie w prawo, to wjeżdza na to lewe menu i logo...

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"