Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: "Don't leave me"  (Przeczytany 8396 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eldi

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 25
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
"Don't leave me"
« dnia: Kwiecień 06, 2011, 17:39:33 »
0
Na tytuł nie patrzcie, nawet nie wiem, czy to dobrze przetłumaczone ; )

Ogólnie miałam tego nie robić, ale po dość długiej przerwie nad tym czymś po prostu stanęłam w martwym punkcie i nie potrafię stwierdzić, co dalej. Z nebulą w ogóle nie mogę sobie poradzić, co bym nie zrobiła, to mi nie pasuje. Komety/meteoryty też coś nie za bardzo są takie jakie być powinny...

Ogólnie, jakieś sugestie?


PS. na ten chmuropodobny obłoczek nie zwracajcie uwagi, pójdzie pewnie do śmieci.
Cinis et manes et fabula fies.

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2011, 19:15:19 »
0
na tytuł nie patrzcie... na chmuropodobny obłoczek nie zwracajcie uwagi.... eh jak wstawiasz coś do wipa, to jest jasne, że to jest nieskończone i że można powiedzieć "na nic nie zwracajcie uwagi bo to nie skończone", ale nie o to w tym chodzi bejbe ;s

tytuł przetłumaczyłaś jako "Nie opuszczaj mnie", nawet w pytkę, dość pasi do nieco mrocznego klimatu tego sa

co do samej grafiki
fajna kompozycja, ja tam takie lubię, no i one się imo dobrze sprzedają, pusto po lewej, planeta i cała "akcja" po prawej, wałkowane tysiące razy, ale się sprawdza, więc osobiście nie przeszkadza mi przewałkowanie tego tysiąc pierwszy raz (ale pewnie znajdą się jacyś miłośnicy wszędobylskiej-oryginalności, którzy pewnie srają stojąc na głowie, żeby być oryginalnym i im to może przeszkadzać, ale olej ich)

nawet fajny klimat się tu zapowiada, pod warunkiem, że utrzymasz to w takich mniejwięcej barwach jak jest
tzn. tło musiałoby być dość ciemne tak jak teraz, bo jak nawalisz tam masę chmur rozjaśniających to raczej może nie wyjść tak fajnie

bardzo fajne błyski planet, i tej większej i mniejszej
tą większą tylko obrysowałbym dookoła soft brushem jakieś 5px o kolorze takim jak blask planety w najjaśniejszym punkcie bo na środku planety (tzn, tam gdzie jest najmocniej oświetlona) jednak blask nie nachodzi na planetę... to często się zdarza, ale takie obrysowanie planety do okoła soft brushem w kolorze blasku i wymazanie z tam tąd gdzie nie potrzebny zaradza problemowi
na zielonej tego nie widać więc gitara (tzn. widać tam gdzie na niej wielkiej przestrzeni jest aż biała, ale taki kawałek zauważą raczej tylko albo debile albo kosmozjeby, którzy nie robią nic poza sa jak ja : D )
chociaż cholerka... jak już się doczepiłem do tej zielonej... to ta biała przestrzeń ździebko mogła by być smużem jakoś wzdłuż rozprowadzona bo zbyt się odróżnia od otoczenia, wtedy byłoby ekstra

to by było tyle jeśli chodzi o dobre strony

kijowy pierścień... po pierwsze brzydkie kolory ma, okropnie widać ziarnistość (ja wiem, że tak było w tutku, ale to że coś jest w tutku to nie znaczy, że musi być ładne i dobre :P), do tego myślę, że warto byłoby zastosować większy promień tego pierścienia bo jest chyba zbyt blisko planety, a nawet jeśli nie jest, to i tak ładniej by wyglądał z większym promieniem : D
fajnie, że go wymazałaś po zacienionej stronie, za to duży plus!

te meteoro-komety... nie najlepsze :s ... zmniejsz ich głowice, powinno pomóc, jak nie, to zmniejsz krycie... spróbuj zduplikować ich ogony i lekko je zblurować... jak będą za jasne to zmniejsz krycie tego nie zblurowanego, albo obu...
no i ja bym je trochę zmniejszył... lepsze trochę mniejsze, ale za to gęstsze :P

co to są za światełka na tej planetce czerwonej? miasta? ... trochę lypa... bo imo powinny się znajdować na całej zacienionej części planety, masa roboty z tym jest, ale wtedy dopiero to wygląda sensownie... ale dobra, załóżmy, że to tylko jedna osada, pierwsza kolonia, pierwsze duże miasta... niech będzie... ale w takim razie imo wygląda to i tak kijowo, nie podoba mi się kolor tego światła, lepiej znacznie wyglądałoby białe i trochę mniejsze... znów mniejsze, ale gęstsze! :D
małe ale gęste elementy = wrażenie szczegółowości, realizmu.... rzadkie duże elementy = wrażenie, że coś tu nie gra : D

co do tekstry planet... na tej zielonej jest jeszcze ok, nawet ten krater fajny, mogłabyś się pokusić o jakiś większy, czy nawet kilka na tej większej planecie
ale na większej planetce, wyszło nieco (nie mocno na prawdę, ale nieco : P ) płasko i białe fragmenty są zbyt białe, to jest potencjalnie bardzo duże utrudnienie na przyszłość bejbe, bo raczej tego nie przyciemnisz, a wręcz będzie Ci się rozjaśniać i wyglądać jeszcze gorzej ;s możesz to zostawić, ale musisz mocno uważać

te światło z góry... no fajny pomysł, ale skopałaś mocno : ( ... znowu jakieś takie poszarpane, znacznie lepiej wyglądałby gradient jeden zwykły gradient! z tamtego rogu... albo kilka dwustronnych w poprzek jako promienie jak już bardzo chcesz poszczególne promienie.... bo to akurat niestety Ci średnio wyszło... najgorsza rzecz w tym świetle to i tak jego kolor bo wygląda jak plama mleka (albo czegoś jeszcze innego) ... już Ci kiedyś mówiłem żeby nie robić takich świateł : ( albo jeśli już białe to na soft light

no na koniec powinienem coś napisać o nebulach, ale nie wiem co ... pomysł z takimi nebulami bardziej na pierwszym planie imo jest ok, ja bardzo takie lubię, myślę, że nie tylko ja : D
nie są aż tak tragiczne jak to napisałaś, ale szału też ofc nie robią... w każdym razie tu jest znacznie więcej do zrobienia jeśli chodzi o nebule niż już jest zrobione więc nie ma co więcej pisać

szkoda, że nie dałaś jakichkolwiek gwiazd już na tym etapie, zawsze już coś by było też w tej tematyce nieco jaśniejsze :P

ma potencjał ten sa, myślę, że warto go wykończyć :P

Eldi

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 25
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 07, 2011, 07:20:49 »
0
Euch, szczena mi opadla do pasa, jak to zobaczyłam ; )

"eh jak wstawiasz coś do wipa, to jest jasne, że to jest nieskończone i że można powiedzieć "na nic nie zwracajcie uwagi bo to nie skończone", ale nie o to w tym chodzi bejbe ;s

tytuł przetłumaczyłaś jako "Nie opuszczaj mnie", nawet w pytkę, dość pasi do nieco mrocznego klimatu tego sa "
nie powiedziałam, "na nic nie zwracajcie uwagi" lecz na to, co uznałam za zbędne. Wydawało mi się, że dałam "czystą" pracę, bez żadnych chmurek, ale najwyraźniej zapomniałam o tym, że zapisałam ją po tym, jak zaczęłam robić n-te podejście do zrobienia nebuli. Co do tytułu, to widzę, że jednak dobrze przetlumaczyłam ; )

"nawet fajny klimat się tu zapowiada, pod warunkiem, że utrzymasz to w takich mniejwięcej barwach jak jest
tzn. tło musiałoby być dość ciemne tak jak teraz, bo jak nawalisz tam masę chmur rozjaśniających to raczej może nie wyjść tak fajnie"
Spokojnie, to ma być pełne mHroku, cierpienia etc. Czyli barwy ciemne, raczej odcienie czerwone, choć nie wykluczam jeszcze dodania jeszcze akcentów zielonych. Co nie zmienia faktu, że i tak ma być takie jakie jest ; )

"kijowy pierścień... (...) (ja wiem, że tak było w tutku, ale to że coś jest w tutku to nie znaczy, że musi być ładne i dobre :P)"
Ekhm, to nie jest z tutka, gotowy stock wzięłam ; P bo zrobienie pierścienia mi nie szło w ogóle, ani z Twojego tutka, ani z jakiegoś innego, co dorwałam [niestety po ang]. I tak nie wiem, jakim cudem udało mi się w końcu go przyciemnić po tamtej stronie. Przy czym zauważę, że kolor wynika z tła i warstw koloryzujących, po prostu nie pracowałam nad jego barwą. Ale jak widać i tak idzie do śmieci ; P

"ale w takim razie imo wygląda to i tak kijowo, nie podoba mi się kolor tego światła, lepiej znacznie wyglądałoby białe i trochę mniejsze... znów mniejsze, ale gęstsze! :D "
Szczerze mówiąc, to w ogóle sobie nie radziłam z światłem na tych planetach ; ) co nie oznacza, że nie mam jeszcze nad tym popracować i spróbować coś z tym kolorem zrobić...

"te światło z góry... no fajny pomysł, ale skopałaś mocno : ( ... znowu jakieś takie poszarpane, znacznie lepiej wyglądałby gradient jeden zwykły gradient! z tamtego rogu... albo kilka dwustronnych w poprzek jako promienie jak już bardzo chcesz poszczególne promienie.... bo to akurat niestety Ci średnio wyszło... najgorsza rzecz w tym świetle to i tak jego kolor bo wygląda jak plama mleka (albo czegoś jeszcze innego) ... już Ci kiedyś mówiłem żeby nie robić takich świateł : ( albo jeśli już białe to na soft light "
Szkopuł w tym, że to chyba właśnie na soft lighcie jest ; ) W zasadzie też mi się to światło nie podoba, nie pamiętam, czy przypadkiem nie dałam go wtedy po prostu po to, żeby mieć wyraźnie zaznaczony punkt, skąd to światło ma być ;x Gradient mówisz? Khym. Spróbuję ; )

"szkoda, że nie dałaś jakichkolwiek gwiazd już na tym etapie, zawsze już coś by było też w tej tematyce nieco jaśniejsze"
Gwiazd nie dałam celowo, bo w trakcie produkcji okazało się, że jeśli ich nie umiejscowię na nebuli, to na tym tle w ogóle ich nie widać. Wniosek: zostaną dodane na samym końcu, jak już dojdzie nebula. Przy czym specjalnie dużo ich chyba nie będzie... ale zobaczymy.



Ogólnie dzięki wielkie za wskazówki, pewnie po zaliczeniach spróbuję do tego czegoś wrócić i na pewno będę je miała na uwadze ^^
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2011, 08:50:28 wysłana przez Eldi »
Cinis et manes et fabula fies.

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 07, 2011, 14:10:32 »
0
to światło na pewno nie jest na soft light'cie :P chyba, że miliard razy zduplikowane, albo masz polskiego ps'a i nie wiesz co to soft light, albo jeszcze coś innego tam dorzuciłaś, ale gdyby to była (tak jak myślę, że jest) biała warstwa z tymi promykami na tym tle, na soft light to dałoby zupełnie inny efekt i nawet jak mi dasz screena, że ta warstwa jest na soft light to Ci nie uwierzę : P

i używaj na przyszłość tych znaczników do cytowania bo było momentami ciężko się w tym połapać :P co Ty sobie wyobrażasz! :D

no i powodzenia, czekam na kolejne etapy :D

Eldi

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 25
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 07, 2011, 14:21:38 »
0
wiem co to jest soft light : D mimo, że mam polskiego PS-a ; ) a kij, musiałabym sprawdzić, wydaje mi się, że to był soft light, choć równie dobrze mogłam zostawić to na zwykłym trybie warstwy. Nie pamiętam.

I wybacz, ale po prostu pisałam na szybko : D więc nie myślałam o tym, by dodawać znaczniki ; ]

To miłego czekania, pewnie dopiero coś koło świąt spróbuję się za to wziąć ;x
Cinis et manes et fabula fies.

Eldi

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 25
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 23, 2011, 20:09:31 »
0
Jak to na pewno zauważyliście, coś ostatnimi czasy aktywna nie jestem. A i PS kurzem się pokrył... no ale jak mówiłam, że koło świąt postaram się za to zabrać ponownie, tak też zrobiłam.
Jako, że tylko Abik dał sugestie, to ten post kierowany jest praktycznie do niego ; ) Na dzień dzisiejszy tylko poprawianie błędów; pierścienia na razie nie ruszyłam, bo wiem, że Abikowa metoda wybitnie i nie wychodzi, zaś anglojęzyczne tutki ciężko ogarnąć. Póki co- zostaje ten, ale nie wykluczam jego zmiany.
Kratery- dodałam ten większy, czerwona planeta ma być akurat bez kraterów; kwestia symboliki. Jak się zastanowić, to i to pojedyncze skupisko świateł będzie miało swoje znaczenie ; ) podrasowałam je, pewnie nadal są kijowe, ale chyba i tak lepsze, niż ostatnio.
Co do tamtego światła to miałeś rację jednak, nie było na softlight ; ) a to z tego prostego powodu, że wtedy w ogóle nie było widać, że to światło, tylko taka ciemniejsza czerwień się pojawiała : D Ogólnie w tym SA strasznie ciężko umieścić elementy, których tryb warstwy to jakieś tam światło : /

W każdym razie, mam nadzieję, że błędy wyeliminowane ; ) Ale może ktoś jakiś wyłapie... ; >

Cinis et manes et fabula fies.

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 23, 2011, 22:52:24 »
0
Co do tamtego światła to miałeś rację jednak, nie było na softlight ; )
yeah! jednak jestem koksem :D

co do sa, to jest lepiej
zwłaszcza to światło wygląda dużo lepiej... dorzuciłbym tylko w takim samym stylu z dwa promyki, jeden gdzieś wyżej i jeden niżej, mogą być cienkie dość i na niskim kryciu, ale jednak żeby były widoczne bo masz pustki i na górze i na dole, a tak chociaż światło będzie ładnie wyglądać
aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee co do tego co jeszcze warto by poprawić  :D
no pierścień pominę

te miasto, chociaż kolor ma już lepszy to jego układ trochę nadal kuje w oczy... może mogłabyś je zrobić nieco 'rzadsze', bardziej rozproszone i mniej świecące... zwłaszcza na obrzeżach, tak żeby było widać jakieś zróżnicowanie tam... nie bój się zmniejszać krycia warstw :P

komety też bym nadal poprawił, właściwie w poprzedniej wersji były lepiej pomyślane prawdę mówiąc :P ... robisz wg mnie za grube ogony, a ta 'głowica' za mało się świeci... i nie chodzi mi o jej jasność tylko o to że nie widać wokół niej żadnej poświaty, a to ładny efekt zawsze i wszędzie ... no i ja osobiście pomyślałbym też o ich większym zróżnicowaniu, prawie wszystkie są tej samej wielkości i długości, to nie robi wrażenia, fajniej byłoby zobaczyć miliardy małych niż 5 dużych... tym bardziej że ta "moja" metoda z tutka nie nadaje się do robienia dużych ładnych komet, no bo kreska i światełko na końcu w przybliżeniu nikogo nie jara :P

ten krater największy na mniejszej planecie, on jest na overlay? albo screen? nie pamiętam teraz, który to był tryb przy którym jak się ustawiło to oświetlenie wychodziło białe... tak nie może być ;s oświetlenie ma być rozjaśniające, ale nie białe, zmień na soft light, albo zmniejsz krycie... bo poza tym detalem to z kraterami jest ok :P

nawet nie trzeba by tu robić jakichś mega wybujałych nebuli, coś prostego żeby zapełnić tło nieco i mieć podstawę do wrzucenia gwiazd
w tym co za chwilę zobaczysz sprawdziło się to:  http://img6.imagebanana.com/img/thajelp3/GABRYK1.jpg fotkę mam od Gabryka, myślę, że się nie obrazi, że ją tu wrzuciłem... na prawdę użyteczna, wystarczy wymazać tą jasną część i pozbyć się gwiazdy (albo po prostu używać dwóch połówek) i można wyrzeźbić tym bardzo bardzo wiele kształtów przy użyciu jednego jedynego zdjęcia (ja tam i tak prawie zawsze używam tylko jednego zdjęcia i je miliardy razy duplikuję, ale to nie wymaga nawet tylu duplikacji :D )

dorzucić dużo gwizdek, mocnych, mocno kontrastujących z tłem, ale raczej małych, najlepiej wielokorlowych ofc :D dużo by tu dały gwiazdy, oj dużo

na koniec zabawa kolorem i kontrastem i byłaby gotowa pracka : P

jakby się dało to nadal warto by poprawić teksturę głównej planety bo jest trochę ostra kurka ;s

sory, że tak bez zgody, ale ruszyłem to sobie i w jakieś pół godziny-godzinę(dokładnie bo chyba wyszło 45 minut :D)  bez dużego nakładu pracy i myślenia mi wyszło coś takiego:

nie wiem czy taką drogą temu sa wymyśliłaś, ale może Cię to do czegoś zainspiruje, tak czy siak jak widzisz, sporo można tu poprawić bez wielkiego wysiłku, więc bejbe move your ass bo wymagam od Ciebie więcej niż poprawienie światła i paru gadżetów! do roboty :D

Eldi

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 25
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 24, 2011, 13:33:24 »
0
Powiem ci tak, planeta ma zostać czerwona i nie ma bata : D ale nie powiem, ładnie to wykombinowałeś ^^
te miasto, chociaż kolor ma już lepszy to jego układ trochę nadal kuje w oczy... może mogłabyś je zrobić nieco 'rzadsze', bardziej rozproszone i mniej świecące... zwłaszcza na obrzeżach, tak żeby było widać jakieś zróżnicowanie tam... nie bój się zmniejszać krycia warstw :P
Hem, wieczorem siądę, to pewnie jeszcze będę próbowała coś z tym robić ; ) Ale fakt faktem, to obecne miasto też za bardzo mi się nie podoba : D

ten krater największy na mniejszej planecie, on jest na overlay? albo screen? nie pamiętam teraz, który to był tryb przy którym jak się ustawiło to oświetlenie wychodziło białe... tak nie może być ;s oświetlenie ma być rozjaśniające, ale nie białe, zmień na soft light, albo zmniejsz krycie... bo poza tym detalem to z kraterami jest ok :P
chyba było softlight ; ) Ale okaże się wieczorem ; )

dorzucić dużo gwizdek, mocnych, mocno kontrastujących z tłem, ale raczej małych, najlepiej wielokorlowych ofc :D dużo by tu dały gwiazdy, oj dużo
Gwiazdy będą ; ) i nie wykluczam, że coś między nimi ukryję, więc... jak się pojawią, to warto wytężyć oczy : P ogólnie z kolorami coś szaleć nie będę, pewnie postawię na czerwone i ewentualnie niebieskie, plus standardowe białe. Nie ma to jak bawienie się symboliką, huh.

komety też bym nadal poprawił, właściwie w poprzedniej wersji były lepiej pomyślane prawdę mówiąc :P ... robisz wg mnie za grube ogony, a ta 'głowica' za mało się świeci... i nie chodzi mi o jej jasność tylko o to że nie widać wokół niej żadnej poświaty, a to ładny efekt zawsze i wszędzie ...
jedyne, co zmieniłam z kometami, to coś z trybem krycia warstwy i jej kryciem ; ) ale ogólnie wyjdzie na to, że będę musiała zrobić je od nowa, jeśli mają jako tako wyglądać. W sumie to nawet nie wiem, gdzie ta ich poświata wybyła... bo chyba jej nie wymazałam :|

tak czy siak jak widzisz, sporo można tu poprawić bez wielkiego wysiłku, więc bejbe move your ass bo wymagam od Ciebie więcej niż poprawienie światła i paru gadżetów! do roboty :D
spoko, spoko ; ) na razie chcę tylko poprawić to, co już jest, a potem się zająć nebulą i gwiazdami, to akurat zostawię sobie na koniec. Nie chcę odpicowywać całej pracy na raz, po prostu etapami :P

W każdym razie wielkie dzięki, jak zwykle Twe wskazówki sobie do serca biorę : D
Cinis et manes et fabula fies.

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 24, 2011, 14:26:21 »
0
Powiem ci tak, planeta ma zostać czerwona i nie ma bata :
luz, mi tam po prostu przypasował taki, ale równie dobrze każdy inny się sprawdzi

W sumie to nawet nie wiem, gdzie ta ich poświata wybyła... bo chyba jej nie wymazałam :|
no jak zmienisz tryb krycia to już mogło wystarczyć, chociaż na moje oko tej poświaty tam po prostu za dużo nie było od samego początku

no ale dajesz dajesz  : D

Max

Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 24, 2011, 21:11:23 »
0
pas cnoty zmień albo wywal całkiem , no i z planet napierdala za mocne światło :D


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Eldi

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 25
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 25, 2011, 10:11:50 »
0
Hahahah : D to nie pas cnoty przecież : D Ale jak była gdzieś mowa wyżej, to będzie zmienione :P
Cinis et manes et fabula fies.

Eldi

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 25
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 26, 2011, 20:50:18 »
0
Na dziś chyba więcej nie wykombinuję, zwłaszcza, że chciałabym od razu tutka zrobić ; ] a przynajmniej go zacząć, więc podrzucam to, co jest.


jak mówiłam, na razie dopieszczam tylko to, co jest, a potem się wezmę za wykańczanie, tudzież nebulę i gwiazdy.

Edit: pewnie znowu usłyszę, że komety niedobre, że powinno być ich więcej : D na razie niech bedzie jak jest, może jutro ewentualnie je poprawię ; ]
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2011, 20:55:45 wysłana przez Eldi »
Cinis et manes et fabula fies.

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 26, 2011, 21:11:51 »
0
poza pierścieniem, planetami i światełkiem to nie widzę zmian

pierścień ok, ale trochę za mocno tam wymazałaś za tą atmosferą, delikatnie mogłabyś :P
nie wiem czy słusznie czy nie, ale planetki mi się wydają że wyglądają lepiej...
światełko też lepsze

reszta rzeczy nadal jest do poprawienia w takim samym stopniu jak w poprzednim poście, więc nie będę się powtarzał :P
komety... miasta... no i to czego nie ma... nebule... gwiazdy....
może jakieś mini asteroidki?
no pisałem już o tym wszystkim, więc wiesz :P

Eldi

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 25
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 26, 2011, 21:17:43 »
0
tę czerwoną, fakt, podrasowywałam jeszcze ; ) eh, cholerne wymazywanie : D dobrze, ze byłam przezorna i zachowałam duplikat tego ^^

hym, asteroidy? może nie taki głupi pomysł... a miasto to albo sobie daruję, albo nie wiem co :P
Cinis et manes et fabula fies.

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Odp: "Don't leave me"
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 26, 2011, 21:23:38 »
0
no co daruję ? :S ...
weź zmniejsz jego krycie np. o połowę na dobry początek i już będzie wyglądać 10 razy lepiej : P
tzn. o miasto chodzi  :P