Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Dagger (sztylet)  (Przeczytany 3187 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Raju

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 34
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • deviantART
Dagger (sztylet)
« dnia: Czerwiec 17, 2009, 18:03:26 »
0
Mialem robic prace na WOTM na IPoincie, ale jednak daje tutaj, a pozniej (jak skoncze) na dA :)

Na razie (jakies 30 minut-dlugo meczylem sie, zeby zmienic spline w poly xd) mam tyle-ostrze:

Widok z gory:


Mysle, ze calosc bedzie skonczona w jeszcze w tym tygodniu (jutro raczej nic nie zrobie-zakonczenie 3. klas w szkole).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 17, 2009, 18:06:09 wysłana przez Raju »

Max

Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 17, 2009, 18:11:22 »
0
zapowiada się nie źle ;D (fajne kształty)
kończ i pokazuj ;q


http://maxartist.pl/index.html

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 "Nie mam czasu na dzień
Gdy mam chęci na noc
Nie mam czasu na sen
Gdy mam siłę i moc
Nie mam czasu być ładnym
I czyimś podwładnym
Czy sławnym
Ja muszę być ponad tym."

Creative

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 17
  • Show you'r inspiration
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Digart's Gallery
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 17, 2009, 18:13:18 »
0
Dobrze się prezentuje :)
Czekam na pracę końcową.
Pozdrawiam.


!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 17, 2009, 19:20:42 »
0
Rękojeść by się przydała, bo na razie bardzo sucho wygląda. No i trzeba go jeszcze oszlifować xP
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

yumi

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 60
  • Let's face it, I'm hotter than you!
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Zupa!
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #7
  • Layout of the Fortnight #19
  • Userbar of the Week #10
  • (zobacz wszystkie)
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 17, 2009, 19:31:07 »
0
Taki dość fikuśny ten sztylet, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :P

^ by Zins :D

V3L

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 71
  • I'm sexy and i know it
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #6
  • Work of the Month #4
  • Userbar of the Week #15
  • (zobacz wszystkie)
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 17, 2009, 19:55:44 »
0
No czekam na więcej. Bo do takowego efektu nie trza nawet programu 3d.
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Raju

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 34
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • deviantART
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 18, 2009, 12:30:09 »
0

"Zaostrzylem" nieco ostrze, poprawilem krawedz na gorze i dodalem znaki (mam nadzieje, ze uda mi sie je zrobic jako taki rubiny czy cos w ten desen ;)).
Perspektywa:

Widok z gory:



Creative

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 17
  • Show you'r inspiration
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Digart's Gallery
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 18, 2009, 12:33:05 »
0
Wygląda coraz lepiej, ale jakbyś tak cały czas nad nim siedział i by ci jakieś pomysły przychodziły jeszcze lepsze, to może wyjść naprawdę dobrze.


yumi

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 60
  • Let's face it, I'm hotter than you!
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Zupa!
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #7
  • Layout of the Fortnight #19
  • Userbar of the Week #10
  • (zobacz wszystkie)
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 18, 2009, 12:51:06 »
0
No te znaki w tym miejscu jakoś dziko na razie wyglądają

^ by Zins :D

Gabryk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 36
  • Respect: +6
    • Zobacz profil
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 18, 2009, 13:15:21 »
0
On to nie jest naostrzony tylko spłaszczony coraz bardziej ku końcowi... Beznadziejnie to wygląda. Normalnie jak by miał zaraz się złamać... weź go jakoś zaostrz normalnie :)
"Imagination is more important than knowledge."

Creative

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 17
  • Show you'r inspiration
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Digart's Gallery
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 18, 2009, 13:18:48 »
0
Te znaki fajnie wyglądają przecież, czym więcej takich bajerków do udoskonalenia to tym lepiej.


yumi

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 60
  • Let's face it, I'm hotter than you!
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
    • Zupa!
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #7
  • Layout of the Fortnight #19
  • Userbar of the Week #10
  • (zobacz wszystkie)
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 18, 2009, 13:28:24 »
0
Te znaki fajnie wyglądają przecież, czym więcej takich bajerków do udoskonalenia to tym lepiej.

Bajery to nie wszystko ;P
I nie chodziło mi o same znaki, tylko ich miejsce, po prostu niżej by chyba lepiej wyglądały.

^ by Zins :D

!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 18, 2009, 13:33:35 »
0
Cytuj
Te znaki fajnie wyglądają przecież, czym więcej takich bajerków do udoskonalenia to tym lepiej.
używaj opcji "Modyfikuj", jeśli chcesz coś dopowiedzieć do swojej oceny.

W sumie zamiast tych znaczków wolałbym widzieć jakiś fajny napis :P
Pamiętaj aby krawędzie były cienki, a środek bardziej napakowany, bo na razie ostra jest sama końcówka, a powinna być każda strona. No i pracuj dalej, bo jak na razie to trochę tylko dorobiłeś, spróbuj dłużej posiedzieć i znów wrzuć ;)

"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Forsaken

Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 18, 2009, 13:45:30 »
0
sztylety zapowiadaja sie nieźle hmmm czyżby Metin2 ?

Bo mam Daggera 63lvl na s6 ;P
Poglądy są jak du**, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać...

— Andrzej Sapkowski

Araiel

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 29
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
    • Portfolio
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #3
Odp: Dagger (sztylet)
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 18, 2009, 14:23:15 »
0
Gabryk zwrócił uwagę na to, że ostrze powinno być też spłaszczone na bokach, a nie tylko na końcu. Nie chcę Ciebie martwić, ale ze spline'a i extrude ciężko będzie Tobie ten efekt uzyskać. Lepiej by było gdybyś zaczął od razu modelować z boxa zamienionego na Editable poly. Ale oczywiście poczekamy i zobaczymy co wyjdzie z tej Twojej wersji :)
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com