• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Dagger (sztylet)

Zaczęty przez Raju, Czerwiec 17, 2009, 20:03:26

Poprzedni wątek - Następny wątek
Mialem robic prace na WOTM na IPoincie, ale jednak daje tutaj, a pozniej (jak skoncze) na dA :)

Na razie (jakies 30 minut-dlugo meczylem sie, zeby zmienic spline w poly xd) mam tyle-ostrze:

Widok z gory:


Mysle, ze calosc bedzie skonczona w jeszcze w tym tygodniu (jutro raczej nic nie zrobie-zakonczenie 3. klas w szkole).

zapowiada się nie źle ;D (fajne kształty)
kończ i pokazuj ;q




"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 

Dobrze się prezentuje :)
Czekam na pracę końcową.
Pozdrawiam.



Rękojeść by się przydała, bo na razie bardzo sucho wygląda. No i trzeba go jeszcze oszlifować xP
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Taki dość fikuśny ten sztylet, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :P


^ by Zins :D

No czekam na więcej. Bo do takowego efektu nie trza nawet programu 3d.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"




"Zaostrzylem" nieco ostrze, poprawilem krawedz na gorze i dodalem znaki (mam nadzieje, ze uda mi sie je zrobic jako taki rubiny czy cos w ten desen ;)).
Perspektywa:

Widok z gory:



Wygląda coraz lepiej, ale jakbyś tak cały czas nad nim siedział i by ci jakieś pomysły przychodziły jeszcze lepsze, to może wyjść naprawdę dobrze.



No te znaki w tym miejscu jakoś dziko na razie wyglądają


^ by Zins :D

On to nie jest naostrzony tylko spłaszczony coraz bardziej ku końcowi... Beznadziejnie to wygląda. Normalnie jak by miał zaraz się złamać... weź go jakoś zaostrz normalnie :)
"Imagination is more important than knowledge."

Te znaki fajnie wyglądają przecież, czym więcej takich bajerków do udoskonalenia to tym lepiej.



Cytat: Shin w Czerwiec 18, 2009, 15:18:48
Te znaki fajnie wyglądają przecież, czym więcej takich bajerków do udoskonalenia to tym lepiej.

Bajery to nie wszystko ;P
I nie chodziło mi o same znaki, tylko ich miejsce, po prostu niżej by chyba lepiej wyglądały.


^ by Zins :D

CytatTe znaki fajnie wyglądają przecież, czym więcej takich bajerków do udoskonalenia to tym lepiej.
używaj opcji "Modyfikuj", jeśli chcesz coś dopowiedzieć do swojej oceny.

W sumie zamiast tych znaczków wolałbym widzieć jakiś fajny napis :P
Pamiętaj aby krawędzie były cienki, a środek bardziej napakowany, bo na razie ostra jest sama końcówka, a powinna być każda strona. No i pracuj dalej, bo jak na razie to trochę tylko dorobiłeś, spróbuj dłużej posiedzieć i znów wrzuć ;)

"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

sztylety zapowiadaja sie nieźle hmmm czyżby Metin2 ?

Bo mam Daggera 63lvl na s6 ;P
Poglądy są jak du**, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać...

— Andrzej Sapkowski

Gabryk zwrócił uwagę na to, że ostrze powinno być też spłaszczone na bokach, a nie tylko na końcu. Nie chcę Ciebie martwić, ale ze spline'a i extrude ciężko będzie Tobie ten efekt uzyskać. Lepiej by było gdybyś zaczął od razu modelować z boxa zamienionego na Editable poly. Ale oczywiście poczekamy i zobaczymy co wyjdzie z tej Twojej wersji :)
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

Araiel, problem w tym, ze nie wychodzi mi modelowanie z boxa :P

Co do zaostrzen tylko na koncach-wlasnie probowalem to zrobic, ale nie wychodzi to za dobrze-powstaja krechy na ostrzu.

Co do znakow-nizej nie moglem dac, bo planuje zrobic tam jeszcze czesc rekojesci :)

Cytatsztylety zapowiadaja sie nieźle hmmm czyżby Metin2 ?
Metina znam tylko z nazwy ^^

Już chciał się pochwalić swoim mieczykiem w grze ehhh :)
A masz zamiar jakieś kryształy dodać do tego daggiera czy taki zwykły z epoki kamienia ?



Te znaki w ostrzu maja byc krzysztalowe, poza tym moze dam jakis rubin w rekojesci :)

CytatA masz zamiar jakieś kryształy dodać do tego daggiera czy taki zwykły z epoki kamienia ?
Cytatmam nadzieje, ze uda mi sie je zrobic jako taki rubiny
Już o tym mówił... : P

Edit:
Co do postu wyżej, to zacząłem pisać w czasie gdy Raju zapewne już wysłał : P
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

OK, za trzecim podejsciem do rekojesci jako-tako mi sie spodobala, jeszcze planuje jakos ja przyozdobic, nalozyc materialy i konczyc to powoli :P Przy nakladaniu materialow podobno ma sie roznica miedzy rekojescia a ostrzem zmniejszyc (Araiel tak przynajmniej mowi, a ja mu wierze :P).

Prosilbym o jakies rady-co zmienic itp.

Perspektywa:

Z gory:


Połączenie postów: Czerwiec 22, 2009, 19:52:17

Kolejny edit (rekojesc):


Mhhhh...
Trochę dla mnie za bardzo okrągłe i pozaokrąglane.
Ostaje ostrze od uchwytu. Bardziej kanciate byś zrobił.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Vell:
CytatPrzy nakladaniu materialow podobno ma sie roznica miedzy rekojescia a ostrzem zmniejszyc (Araiel tak przynajmniej mowi, a ja mu wierze tongue3).
Czyli ta roznica miedzy wygladzeniem a ostrymi krawedziami powinna sie zmniejszyc. Jesli nie-bede musial robic ostrze od nowa.

Jeszcze dodalem zakonczenie na rekojesci, bo jakos tak sie dziwnie urywala ^^

Sory za skojarzenie ale rękojeść mi penisa przypomina.
Zakryj ręką ostrze i patrz. Zmień trochę to zakończenie na bardziej ostrzejsze/szpiczaste.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



No ta rękojeść to takie dildo w sumie xD
Imo nie pasuję to ostrza, właśnie z ostrzejszym by było lepiej.
Chyba, że robisz połączenie sex toya i broni, to sorry :P


^ by Zins :D


haha, dildo xD
Zrób jakąś poczciwą rękojeść, bo nie wiem co by z tym zrobiła jakaś nimfomanka xD
Podostrz jeszcze i uwypuklij trochę środek, bo teraz chyba jedynie spłaszczasz : P
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Raju, oczywiście poprzez nałożenie materiałów można zniwelować różnicę między zaokrągloną rękojeścią a ostrzem, tylko nie wiem czy Tobie chce się bawić w dodatkowe mapy typu bump / displace czy też ustawiać oddzielne grupy wygładzania dla rękojęści.
Pisałem na samym początku, że robienie ostrza tylko ze spline'a i extrude na nim to dośc kiepski pomysł. Wyjściem byłoby albo zrobienie dokładnej siatki ze spline'ów i nadanie im modyfikatora surface (chyba nie pomyliłem nazwy) albo robienie tego z boxa na editable poly.
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

Ale mi się ochota znowu wzięła na modelowanie. Nawet kilka dnie temu próbowałem, ale coś siatka mi się pokopała i przy renderowaniu miałem dziury :/ Może niedługo zacznę od nowa :D
"Imagination is more important than knowledge."

Dobra, czyli dzisiaj mam do zrobienia ostrze od zera i zakonczenie raczki ;< Wlasciwie, to opcja ze splinem nie byla zla, ale mi sie cos schędożyło jak booleanowalem :P

no nie jest źle ; d chociaż faktycznie z tym zakończeniem to dałeś ładnie : D
czekam na te poprawki, zoabczymy jak to wtedy będzie jeszcze wyglądać : d