• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Dagger (sztylet)

Zaczęty przez Raju, Czerwiec 17, 2009, 20:03:26

Poprzedni wątek - Następny wątek
Mialem robic prace na WOTM na IPoincie, ale jednak daje tutaj, a pozniej (jak skoncze) na dA :)

Na razie (jakies 30 minut-dlugo meczylem sie, zeby zmienic spline w poly xd) mam tyle-ostrze:

Widok z gory:


Mysle, ze calosc bedzie skonczona w jeszcze w tym tygodniu (jutro raczej nic nie zrobie-zakonczenie 3. klas w szkole).

zapowiada się nie źle ;D (fajne kształty)
kończ i pokazuj ;q




"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. "
 

Dobrze się prezentuje :)
Czekam na pracę końcową.
Pozdrawiam.



Rękojeść by się przydała, bo na razie bardzo sucho wygląda. No i trzeba go jeszcze oszlifować xP
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Taki dość fikuśny ten sztylet, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :P


^ by Zins :D

No czekam na więcej. Bo do takowego efektu nie trza nawet programu 3d.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"




"Zaostrzylem" nieco ostrze, poprawilem krawedz na gorze i dodalem znaki (mam nadzieje, ze uda mi sie je zrobic jako taki rubiny czy cos w ten desen ;)).
Perspektywa:

Widok z gory:



Wygląda coraz lepiej, ale jakbyś tak cały czas nad nim siedział i by ci jakieś pomysły przychodziły jeszcze lepsze, to może wyjść naprawdę dobrze.



No te znaki w tym miejscu jakoś dziko na razie wyglądają


^ by Zins :D

On to nie jest naostrzony tylko spłaszczony coraz bardziej ku końcowi... Beznadziejnie to wygląda. Normalnie jak by miał zaraz się złamać... weź go jakoś zaostrz normalnie :)
"Imagination is more important than knowledge."

Te znaki fajnie wyglądają przecież, czym więcej takich bajerków do udoskonalenia to tym lepiej.



Cytat: Shin w Czerwiec 18, 2009, 15:18:48
Te znaki fajnie wyglądają przecież, czym więcej takich bajerków do udoskonalenia to tym lepiej.

Bajery to nie wszystko ;P
I nie chodziło mi o same znaki, tylko ich miejsce, po prostu niżej by chyba lepiej wyglądały.


^ by Zins :D

CytatTe znaki fajnie wyglądają przecież, czym więcej takich bajerków do udoskonalenia to tym lepiej.
używaj opcji "Modyfikuj", jeśli chcesz coś dopowiedzieć do swojej oceny.

W sumie zamiast tych znaczków wolałbym widzieć jakiś fajny napis :P
Pamiętaj aby krawędzie były cienki, a środek bardziej napakowany, bo na razie ostra jest sama końcówka, a powinna być każda strona. No i pracuj dalej, bo jak na razie to trochę tylko dorobiłeś, spróbuj dłużej posiedzieć i znów wrzuć ;)

"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

sztylety zapowiadaja sie nieźle hmmm czyżby Metin2 ?

Bo mam Daggera 63lvl na s6 ;P
Poglądy są jak du**, każdy jakieś ma, ale po co od razu pokazywać...

— Andrzej Sapkowski

Gabryk zwrócił uwagę na to, że ostrze powinno być też spłaszczone na bokach, a nie tylko na końcu. Nie chcę Ciebie martwić, ale ze spline'a i extrude ciężko będzie Tobie ten efekt uzyskać. Lepiej by było gdybyś zaczął od razu modelować z boxa zamienionego na Editable poly. Ale oczywiście poczekamy i zobaczymy co wyjdzie z tej Twojej wersji :)
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com