• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Dwóch rycerzy, szkic

Zaczęty przez Shil, Czerwiec 07, 2012, 19:21:27

Poprzedni wątek - Następny wątek
kolejny portret - portrety robię lepiej, bo taki sam czas poświęcam na mniejszą część jakby...
co by ty zrobić by Pan był bardziej realistyczny? by uzyskać efekt foto realistyczny? co jest źle?


nieźle, wygląda dobrze, fajnie wyszły włosy, zwłaszcza tam gdzie są podświetlone przez ten bajer
mi się podoba, jakbyś chciała żeby był jeszcze bardziej foto realistyczny to już musiała byś po prostu spędzić nad nim z miesiąc i dopracować skórę do ideału, oświetlenie i włosy... aż tak bardzo dużo Ci nie brakuje do tego bo jest na prawdę solidnie

Poprawki drobne:



Ja chcę! Ja chcę siedzieć choćby i miesiąc, powieeeedz jak.  T_T Bo ja nie wiem jak się do tego zabrać, siedzę i gapię się w monitor, na refkę, na niego, na mnie, na refki oczu, warg, brwi, na foto realistyczne rysunki innych.  T_T
To że np. nos jest krzywy (taką opinię dostałam) nie powinno mieć nic do rzeczy, dobrze myślę?

To jest jądro ciemności, nie znam odpowiedzi.

chyba trochę lepiej
wydaje mi się, że nos wcale nie jest krzywy, a już na pewno nie mocno

nie powiem Ci jak to zrobić bo nie znam się na dp. jeśli posiedzisz nad tym miesiąc codziennie coś poprawiając, to wystarczy :D

Według mnie nos jest ok, tylko znowu widzę tutaj zeza.

Na razie porzuciłam chłopca, twarz jego jest w miarę zadowalająca, choć nie realistyczna, ale i tak nie do końca wiem w którym kierunku coś zmieniać. Zeza? Jedno oko ma bardziej, ale jak lekko zrotujesz głowę,  to to jedno oko powinno bardziej uciec, nie?

teraz mam praktyki wiec prawie nie siedze przy kompie, ale troche maluje przy konceptarcie postaci do gry.


nie jest zły, trochę dziwna ta jego twarz i kolana ma jakieś płaskie.... weź spróbuj zgiąć nogę z jakąś metalową obrączką na nich :p

róg wbijający się w czaszkę, toż to musi boleć! takie to niehumanitarne ;/
bo chciałem







A cała twórczość widnieje tu: WhiteBlackRose

decremi.pl/ portfolio

to akurat jest fajne, dodaje postaci tragizmu, widać, że jest zły, ale znając jego ból zaczynasz mu współczuć : d

ale co z głową jest nie tak? źle że jest karykaturaalnie mała do postaci czy że ma dziwny kształt? To jest kosmita, stąd ma obwarzanek zamiast rogu.:D

edit: poprawiłam kształt głowy i kilka elementów, co sądzicie o wypukłości, czy cienie nie są za szare?:



i wersja dla Pań, coby była sprawiedliwość, jakaś równowaga dla cycków:

wersja bez przepaski

nie są za szare

na pewno jest jakiś krok w przód, ciężko to oceniać bo jest odrealnione i praktycznie wszystko można usprawiedliwić kosmicznością : p
jako taki nie jest zły, ale jego pozycja mnie trochę wkurza, widać, że gościu do najmilszych nie należy i że jest z gatunku kosmitów agresywnych, a stoi ze spokojem eleganta w garniaku... no ale na zmianę jego pozycji raczej za późno : p
nie jest najgorzej na pewno bo patrząc na niego zaczynam sobie wyobrażać jakieś sceny jak komandor shepard próbuje ubić gnoja, więc już sama postać pobudza wyobraźnie, a to jakiś tam sukces jest : >

osobiście wolę wersję z przepaską, ale pewnie ta wersja bez też znajdzie swoich miłośników : p

Słusznie zauważyłeś, że na zmianę już za późno;P
To jest konceptart, ale jak ja bym chciała się pokusić o scenę walki z dwoma rasami, z którymi ma walczyć w grze... ale to zajęłoby mi wieki jakbym chciała tak wszystkie szczegóły zaznaczac jak tu...chlip

I jest krajobraz, jest postęp! :D



Cytat: Shil w Lipiec 31, 2012, 21:44:41ale to zajęłoby mi wieki jakbym chciała tak wszystkie szczegóły zaznaczac jak tu
a gdzie Ci się spieszy? : >

no chciałem Cię jakoś pochwalić, że z tłem jest nieco lepiej, ale to jeszcze nie na tyle żeby Cię chwalić : P

dorzucam zmian trochę, jeszcze nie skończyłam... pobrałam kamyczki i je nieco przerobiłam. Niestety nie jestem dobra w  space artach, ale ja widzę tam te planety...


no z tym tłem to szalejesz xd planety nie powiem, że są cudne, ale dobrze, że są
sama postać trzyma swój poziom i tyle