Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Autor Wątek: Faust  (Przeczytany 3769 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Laguna

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Faust
« dnia: Marzec 12, 2009, 22:32:59 »
0
krok pierwszy, szkic, jeszcze nawet niekompletny ale jest xD



widzicie błędy to wytykajcie, jadę dalej z tym koksem

update:

pierwsze cienie


[ Dodano: 13 Marzec 09, 00:08 ]
update...

powoli powstają nowe detale, lepsze odbicia....


V3L

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 71
  • I'm sexy and i know it
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #6
  • Work of the Month #4
  • Userbar of the Week #15
  • (zobacz wszystkie)
Faust
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 13, 2009, 00:39:18 »
0
Bardzo ładnie się prezentuje, rozumiem że to sam armor będzie :?:
Jedyna uwaga o tylko głębia w hełmie, znaczy się w tych otworach z przodu, wygląda to płasko trochę, wiesz o mi chodzi ?
Tak paraca bardzo ładnie sie prezentuje do tej pory.
Czekam na kolejne postępy w tworzeniu.
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Kenty^

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 80
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
    • Forum Graficzne
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #4
  • Userbar of the Week #30
Faust
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 13, 2009, 18:21:05 »
0
głowa się wydaje, jakby nie było w równych odległościach między ramionami, tylko troche przybliżona do prawego (prawego tego rycerza). choć może to tylko złudzenie, jak dla mnie idzie okej, podoba mi sie
nigdy nie miałem styczności z tabletem i szczerze zastanawiam się jak się to tworzy

Nogaren

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
Faust
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 13, 2009, 18:35:36 »
0
mógłbys opisac sposób jakim to cieniujesz??
a i dawaj update'y w osobnych postach, a nie w pierwszym, łatwiej śledzic tok tworzenia

Laguna

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Faust
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 14, 2009, 08:37:03 »
0
znalazłem kiedyś na dA jeden jedyny tutorial na prawdę godny polecenia xD
co ciekawe, nie był to profesjonalny kurs malowania, tylko najzwyklejszy tutek jak włosy namalować.

a polegało to na tym że:
1. zamalowuję całą bazę pod obiektem (pod szkicem) jednym kolorem, nie zostawiając białych dziur.

2. stopniowo zmniejszam wielkość pędzla, wybieram kolor jaśniejszy od bazowego, wciskam X (wybieram 2 kolor) i wybieram kolor ciemniejszy od bazowego.

3. tak poprawiam cienie i światła na detalach.
powtarzam krok 2. aż dojdę do szerokości pędzla ~3px, ukrywam warstwę ze szkicem i dopiero teraz całe dzieło nabiera ostrości.


oczywiście pędzlem ~1-3px poprawiam tylko kontury i "wąskie" odbicia szkła czy metalu.
przy malowaniu czy rysowaniu trzeba mniej więcej wiedzieć jak zachowuje się światło na różnych powierzchniach.


jeśli chodzi o inne materiały.. książki itp..

ten znam, mam i polecam najbardziej
http://rs21.rapidshare.com/files/19525573/Profesionalny_kurs_rysowania.pdf

a tutaj znalazłem całą kupę innego stafu, którego nie sprawdzałem.

http://peb.pl/grafika-i-fotografia/185978-rapidshare-ksiazki-poradniki-jak-rysowac.html

gość z Meksyku, dobry i sławny artysta, elsevilla z dA twierdzi, że najlepszym sposobem żeby się czegoś nauczyć, są książki a nie tutoriale


Cytat: Vell
Jedyna uwaga o tylko głębia w hełmie

nie, to nie będzie tylko armor :)

Cytat: Nogaren
dawaj update'y w osobnych postach, a nie w pierwszym, łatwiej śledzic tok tworzenia

heheh.. wiesz.. nie było nowych postów, to były moje trzy pierwsze :)
najlepiej będę dawał i w pierwszym i w ostatnim.

voxmortem

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Faust
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 14, 2009, 09:29:11 »
0
trochę płasko to wygląda jak narazie, szczególnie na torsie- wszystko jest tak regularnie, że wygląda jak by było rozrysowane na planie prostopadłościanu, tymczasem nawet pancerze a może przede wszystkim one powinny uwzględniać anatomię noszącego w konstrukcji. Klatka piersiowa mogłaby być trochę bardziej z przodu i od szyi schodzić pod kątem zamiast prosto w dół pod kątem który nadaje hełm.

Po za tym, sam hełm jest niezbyt ciekawy, może tu znajdziesz coś ciekawego: http://www.deltin.it/barbuta.jpg
http://www.whiterosearmoury.com/edward%20015.jpg
http://www.tomala.lublin.pl/obrazy/big/helm12_1.jpg
http://www.tomala.lublin.pl/obrazy/big/helm29_1.JPG
http://www.tomala.lublin.pl/obrazy/big/helm29_3.JPG

Laguna

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Faust
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 14, 2009, 09:35:05 »
0


na razie dorysowałem resztę szkicu...

Cytat: voxmortem
wygląda jak by było rozrysowane na planie prostopadłościanu, tymczasem nawet pancerze a może przede wszystkim one powinny uwzględniać anatomię noszącego w konstrukcji

masz rację, to zwykły rzut, to postać statyczna, planowałem zrobić coś w rodzaju concept artu, chodzi głównie pancerz a'la warhammer.

jak go skończę tą wersję, może narysuję go w akcji, wtedy będę męczył perspektywę :)

aha, hełm zostaje :D może dodam jakiś mały detal czy coś, ale ogólnego kształtu nie zmienię

dzięki ;]

Nogaren

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
Faust
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 14, 2009, 09:56:46 »
0
hmmm trochę dziwnie postanowiłeś to naszkicowac
bo na górze masz typowy hełm, naramienniki i zbroję dla rycerza, ale później przekształca się to w takie coś wiszącego (nie wiem jak to sie nazywa)
no i na nogach już nie ma typowych nogawic
a buty i tarcza wygląda jakby były pożyczone od rycerzów z przyszłości


ale jak ładnie to narysujesz to mi się podoba taka hybryda

Laguna

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 0
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
Faust
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 14, 2009, 14:54:23 »
0
cholernie powoli mi to idzie, ale idzie.

update.

przy okazji rozciągnąłem mu ramiona


Nogaren

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 8
  • av by Kuei-mu
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • SOTW#77 WINNER
Faust
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 14, 2009, 14:57:24 »
0
ooooo, teraz o wiele lepiej wygląda, pokolorujesz go później?
i co zrobisz z nogami??

!Veago

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 11
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
Faust
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 14, 2009, 15:12:07 »
0
O, no bardzo fajnie, czekam na dalszą część pracy ;p
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Abik

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 589
  • Amerykański plastik
  • Respect: +15
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Layout of the Fortnight #23
  • Layout of the Fortnight #15
  • Layout of the Fortnight #44
  • (zobacz wszystkie)
Faust
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 14, 2009, 18:50:37 »
0
osz kurcze, rewelacja póki co... jedyne do czego bym się mógł trochę chociaż przyczepić to to, że mam trochę wrażenie jakby ten gościu był lekko wygięty, ale to może dlatego, że póki co jedna część jest bardziej szczegółowa od drugiej

Gabryk

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 36
  • Respect: +6
    • Zobacz profil
Faust
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 14, 2009, 18:53:22 »
0
Coraz fajniej. Ciekawe szczegóły się zaczynają pojawiać, no i fajne cieniowanie!
"Imagination is more important than knowledge."

Araiel

  • *
  • Podziękowania otrzymane: 29
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
    • Portfolio
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #3
Faust
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 14, 2009, 19:00:01 »
0
Zapowiada się bardzo dobrze. Fajne cieniowanie. Jedyne co mi troszkę nie pasuje to przejście (skręt) z brzucha na nogi. Bo trochę mi się ono nienaturalne wydaje. Ale ogóleni wrażenie jak najbardziej pozytywne :)
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

V3L

  • *****
  • Podziękowania otrzymane: 71
  • I'm sexy and i know it
  • Respect: 0
    • Zobacz profil
  • Ostatnie nagrody:
  • Work of the Month #6
  • Work of the Month #4
  • Userbar of the Week #15
  • (zobacz wszystkie)
Faust
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 14, 2009, 23:06:21 »
0
No bardzo ładnie zaczyna się prezentować.
Czekamy na kolejne postępy w pracy :)



,
"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"