• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Faust

Zaczęty przez Laguna, Marzec 12, 2009, 23:32:59

Poprzedni wątek - Następny wątek
krok pierwszy, szkic, jeszcze nawet niekompletny ale jest xD



widzicie błędy to wytykajcie, jadę dalej z tym koksem

update:

pierwsze cienie


[ Dodano: 13 Marzec 09, 00:08 ]
update...

powoli powstają nowe detale, lepsze odbicia....


Bardzo ładnie się prezentuje, rozumiem że to sam armor będzie :?:
Jedyna uwaga o tylko głębia w hełmie, znaczy się w tych otworach z przodu, wygląda to płasko trochę, wiesz o mi chodzi ?
Tak paraca bardzo ładnie sie prezentuje do tej pory.
Czekam na kolejne postępy w tworzeniu.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



głowa się wydaje, jakby nie było w równych odległościach między ramionami, tylko troche przybliżona do prawego (prawego tego rycerza). choć może to tylko złudzenie, jak dla mnie idzie okej, podoba mi sie
nigdy nie miałem styczności z tabletem i szczerze zastanawiam się jak się to tworzy

mógłbys opisac sposób jakim to cieniujesz??
a i dawaj update'y w osobnych postach, a nie w pierwszym, łatwiej śledzic tok tworzenia

znalazłem kiedyś na dA jeden jedyny tutorial na prawdę godny polecenia xD
co ciekawe, nie był to profesjonalny kurs malowania, tylko najzwyklejszy tutek jak włosy namalować.

a polegało to na tym że:
1. zamalowuję całą bazę pod obiektem (pod szkicem) jednym kolorem, nie zostawiając białych dziur.

2. stopniowo zmniejszam wielkość pędzla, wybieram kolor jaśniejszy od bazowego, wciskam X (wybieram 2 kolor) i wybieram kolor ciemniejszy od bazowego.

3. tak poprawiam cienie i światła na detalach.
powtarzam krok 2. aż dojdę do szerokości pędzla ~3px, ukrywam warstwę ze szkicem i dopiero teraz całe dzieło nabiera ostrości.


oczywiście pędzlem ~1-3px poprawiam tylko kontury i "wąskie" odbicia szkła czy metalu.
przy malowaniu czy rysowaniu trzeba mniej więcej wiedzieć jak zachowuje się światło na różnych powierzchniach.


jeśli chodzi o inne materiały.. książki itp..

ten znam, mam i polecam najbardziej
http://rs21.rapidshare.com/files/19525573/Profesionalny_kurs_rysowania.pdf

a tutaj znalazłem całą kupę innego stafu, którego nie sprawdzałem.

http://peb.pl/grafika-i-fotografia/185978-rapidshare-ksiazki-poradniki-jak-rysowac.html

gość z Meksyku, dobry i sławny artysta, elsevilla z dA twierdzi, że najlepszym sposobem żeby się czegoś nauczyć, są książki a nie tutoriale


Cytat: VellJedyna uwaga o tylko głębia w hełmie
nie, to nie będzie tylko armor :)

Cytat: Nogarendawaj update'y w osobnych postach, a nie w pierwszym, łatwiej śledzic tok tworzenia
heheh.. wiesz.. nie było nowych postów, to były moje trzy pierwsze :)
najlepiej będę dawał i w pierwszym i w ostatnim.

trochę płasko to wygląda jak narazie, szczególnie na torsie- wszystko jest tak regularnie, że wygląda jak by było rozrysowane na planie prostopadłościanu, tymczasem nawet pancerze a może przede wszystkim one powinny uwzględniać anatomię noszącego w konstrukcji. Klatka piersiowa mogłaby być trochę bardziej z przodu i od szyi schodzić pod kątem zamiast prosto w dół pod kątem który nadaje hełm.

Po za tym, sam hełm jest niezbyt ciekawy, może tu znajdziesz coś ciekawego: http://www.deltin.it/barbuta.jpg
http://www.whiterosearmoury.com/edward%20015.jpg
http://www.tomala.lublin.pl/obrazy/big/helm12_1.jpg
http://www.tomala.lublin.pl/obrazy/big/helm29_1.JPG
http://www.tomala.lublin.pl/obrazy/big/helm29_3.JPG



na razie dorysowałem resztę szkicu...

Cytat: voxmortemwygląda jak by było rozrysowane na planie prostopadłościanu, tymczasem nawet pancerze a może przede wszystkim one powinny uwzględniać anatomię noszącego w konstrukcji
masz rację, to zwykły rzut, to postać statyczna, planowałem zrobić coś w rodzaju concept artu, chodzi głównie pancerz a'la warhammer.

jak go skończę tą wersję, może narysuję go w akcji, wtedy będę męczył perspektywę :)

aha, hełm zostaje :D może dodam jakiś mały detal czy coś, ale ogólnego kształtu nie zmienię

dzięki ;]

hmmm trochę dziwnie postanowiłeś to naszkicowac
bo na górze masz typowy hełm, naramienniki i zbroję dla rycerza, ale później przekształca się to w takie coś wiszącego (nie wiem jak to sie nazywa)
no i na nogach już nie ma typowych nogawic
a buty i tarcza wygląda jakby były pożyczone od rycerzów z przyszłości


ale jak ładnie to narysujesz to mi się podoba taka hybryda

cholernie powoli mi to idzie, ale idzie.

update.

przy okazji rozciągnąłem mu ramiona


ooooo, teraz o wiele lepiej wygląda, pokolorujesz go później?
i co zrobisz z nogami??

O, no bardzo fajnie, czekam na dalszą część pracy ;p
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

osz kurcze, rewelacja póki co... jedyne do czego bym się mógł trochę chociaż przyczepić to to, że mam trochę wrażenie jakby ten gościu był lekko wygięty, ale to może dlatego, że póki co jedna część jest bardziej szczegółowa od drugiej

Coraz fajniej. Ciekawe szczegóły się zaczynają pojawiać, no i fajne cieniowanie!
"Imagination is more important than knowledge."

Zapowiada się bardzo dobrze. Fajne cieniowanie. Jedyne co mi troszkę nie pasuje to przejście (skręt) z brzucha na nogi. Bo trochę mi się ono nienaturalne wydaje. Ale ogóleni wrażenie jak najbardziej pozytywne :)
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

No bardzo ładnie zaczyna się prezentować.
Czekamy na kolejne postępy w pracy :)



,

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"