• Welcome to Forum graficzne Burning-Brushes.pl. Please log in or sign up.
 

Dagger (sztylet)

Zaczęty przez Raju, Czerwiec 17, 2009, 20:03:26

Poprzedni wątek - Następny wątek
Araiel, problem w tym, ze nie wychodzi mi modelowanie z boxa :P

Co do zaostrzen tylko na koncach-wlasnie probowalem to zrobic, ale nie wychodzi to za dobrze-powstaja krechy na ostrzu.

Co do znakow-nizej nie moglem dac, bo planuje zrobic tam jeszcze czesc rekojesci :)

Cytatsztylety zapowiadaja sie nieźle hmmm czyżby Metin2 ?
Metina znam tylko z nazwy ^^

Już chciał się pochwalić swoim mieczykiem w grze ehhh :)
A masz zamiar jakieś kryształy dodać do tego daggiera czy taki zwykły z epoki kamienia ?



Te znaki w ostrzu maja byc krzysztalowe, poza tym moze dam jakis rubin w rekojesci :)

CytatA masz zamiar jakieś kryształy dodać do tego daggiera czy taki zwykły z epoki kamienia ?
Cytatmam nadzieje, ze uda mi sie je zrobic jako taki rubiny
Już o tym mówił... : P

Edit:
Co do postu wyżej, to zacząłem pisać w czasie gdy Raju zapewne już wysłał : P
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

OK, za trzecim podejsciem do rekojesci jako-tako mi sie spodobala, jeszcze planuje jakos ja przyozdobic, nalozyc materialy i konczyc to powoli :P Przy nakladaniu materialow podobno ma sie roznica miedzy rekojescia a ostrzem zmniejszyc (Araiel tak przynajmniej mowi, a ja mu wierze :P).

Prosilbym o jakies rady-co zmienic itp.

Perspektywa:

Z gory:


Połączenie postów: Czerwiec 22, 2009, 19:52:17

Kolejny edit (rekojesc):


Mhhhh...
Trochę dla mnie za bardzo okrągłe i pozaokrąglane.
Ostaje ostrze od uchwytu. Bardziej kanciate byś zrobił.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



Vell:
CytatPrzy nakladaniu materialow podobno ma sie roznica miedzy rekojescia a ostrzem zmniejszyc (Araiel tak przynajmniej mowi, a ja mu wierze tongue3).
Czyli ta roznica miedzy wygladzeniem a ostrymi krawedziami powinna sie zmniejszyc. Jesli nie-bede musial robic ostrze od nowa.

Jeszcze dodalem zakonczenie na rekojesci, bo jakos tak sie dziwnie urywala ^^

Sory za skojarzenie ale rękojeść mi penisa przypomina.
Zakryj ręką ostrze i patrz. Zmień trochę to zakończenie na bardziej ostrzejsze/szpiczaste.

"Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić.
Jeżeli problemu nie można rozwiązać - to po co się martwić ?"



No ta rękojeść to takie dildo w sumie xD
Imo nie pasuję to ostrza, właśnie z ostrzejszym by było lepiej.
Chyba, że robisz połączenie sex toya i broni, to sorry :P


^ by Zins :D


haha, dildo xD
Zrób jakąś poczciwą rękojeść, bo nie wiem co by z tym zrobiła jakaś nimfomanka xD
Podostrz jeszcze i uwypuklij trochę środek, bo teraz chyba jedynie spłaszczasz : P
"Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy"
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia."
"Na tyle jesteś dobry, na ile jest dobry Twój najsłabszy punkt"

Raju, oczywiście poprzez nałożenie materiałów można zniwelować różnicę między zaokrągloną rękojeścią a ostrzem, tylko nie wiem czy Tobie chce się bawić w dodatkowe mapy typu bump / displace czy też ustawiać oddzielne grupy wygładzania dla rękojęści.
Pisałem na samym początku, że robienie ostrza tylko ze spline'a i extrude na nim to dośc kiepski pomysł. Wyjściem byłoby albo zrobienie dokładnej siatki ze spline'ów i nadanie im modyfikatora surface (chyba nie pomyliłem nazwy) albo robienie tego z boxa na editable poly.
Moje Portfolio - www.lukaszliszko.com

Ale mi się ochota znowu wzięła na modelowanie. Nawet kilka dnie temu próbowałem, ale coś siatka mi się pokopała i przy renderowaniu miałem dziury :/ Może niedługo zacznę od nowa :D
"Imagination is more important than knowledge."

Dobra, czyli dzisiaj mam do zrobienia ostrze od zera i zakonczenie raczki ;< Wlasciwie, to opcja ze splinem nie byla zla, ale mi sie cos schędożyło jak booleanowalem :P

no nie jest źle ; d chociaż faktycznie z tym zakończeniem to dałeś ładnie : D
czekam na te poprawki, zoabczymy jak to wtedy będzie jeszcze wyglądać : d